ook ik stel me even voor :D

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Zipher View Post
    hey Gus,
    nee ik heb niets op film simpelweg omdat ik nooit me mobiel meeneem naar de gym en er ook echt niet tegen kan als er mensen zijn die constant op hun mobiel bezig zijn en continue fotos/videos van hunzelf maken.

mijn motto is ook altijd naar binnen gaan 110% geven en weer naar buiten.
    Dan kan je toch wel 1 x filmen om al je 'criticasters' de mond te snoeren?
    Als het echt zo zou zijn,wordt het tijd om aan wedstrijden te gaan denken.
    Bij mij loopt ook een jongen van +/- 170 cm en 70 kg die meer bencht en deadlift dan de meeste 100+'ers.

Leg eens uit hoe je meer dan 100% kan geven trouwens.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by Pren View Post
      Dus jij beweert dat je met dat bw en slechts anderhalf jaar trainen meer kunt liften dan de sterkste (en zwaarste) powerlifter op dit forum? :')

Ik geloof er niks van.
      ik beweer niks ik heb me simpelweg voorgesteld en daarbij dus ook me stats neergezet,
      nogmaals ik vind het niet erg dat je me niet geloofd ben die reactie meer dan gewend.

Comment

Originally posted by rain View Post
        Dan kan je toch wel 1 x filmen om al je 'criticasters' de mond te snoeren?
        Als het echt zo zou zijn,wordt het tijd om aan wedstrijden te gaan denken.
        Bij mij loopt ook een jongen van +/- 170 cm en 70 kg die meer bencht en deadlift dan de meeste 100+'ers.

Leg eens uit hoe je meer dan 100% kan geven trouwens.
        ik zou het eventueel kunnen filmen om al de critics ongelijk te geven,
        maar ik ben niet gefixeerd op andere en ben altijd met mezelf bezig inplaats naar andere kijken en vingers wijzen.

ben hier niet gekomen om iets te bewijzen het was maar een simpel voorstel verhaaltje.......

en ja 100% is alles dus die 110% zou eventueel niet kloppen......... maar ik kan me inbeelden dat je weet wat ik ermee bedoelde

Comment

Het gaat er niet om om je gelijk te bewijzen,maar ik weet zeker dat iedereen het wel wilt zien.
          We zijn hier allemaal bezig om prestaties te leveren ,iedereen op zijn eigen manier.
          En dat zou een topprestatie zijn.
          Maar als je dat niet wilt,ook prima.

Al is het dan moeilijk voor te stellen/te geloven.
          DIVIDE ET IMPERA

Comment

Zijn die stats raw of heb je ook zo'n powerlift benchsuit (hoe die dingen ook mogen heten)?
            Ik doe een gok

Comment

1,78 x bw bench, 2,87 x bw dl, 2,19 x bw squat

and yes i am 110% sure
              Ok, je weet dat je NL recordhouder raw bent in je gewichtsklasse op de benchpress hè?
              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

http://www.npb-powerlifting.nl/wp-co...lnkraw2014.jpg je had zomaar tweede kunnen worden. Oude klasbak.
                Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                  Ok, je weet dat je NL recordhouder raw bent in je gewichtsklasse op de benchpress hè?
                  http://www.npb-powerlifting.nl/wp-co...fting-2015.pdf

Idd :') Als je liegt over je stats doe het dan op z'n minst geloofwaardig.
                  Ik doe een gok

Comment

Originally posted by Aldo Raine View Post
                    http://www.npb-powerlifting.nl/wp-co...lnkraw2014.jpg je had zomaar tweede kunnen worden. Oude klasbak.
                    En dat na 1,5 jaar. Toch een prestatie! Goeie genen ouwe!

Comment

Welkom.. hard to believe but well done!
                      Still in a learning process!

Comment

Zijn die stats raw of heb je ook zo'n powerlift benchsuit (hoe die dingen ook mogen heten)?
                        het enige wat ik gebruik als ik voor me 1x max bench ga zijn wrist wraps en mijn houding is ik houd een arch in me rug dus me onder rug komt van het bankje af maar me kont en de rest ligt dus nog wel op t bankje

Comment

Duikpak
                          ik roep ook maar wat !!!

Comment

Trouwens nog welkom zipher
                            ik roep ook maar wat !!!

Comment

het enige wat ik gebruik als ik voor me 1x max bench ga zijn wrist wraps en mijn houding is ik houd een arch in me rug dus me onder rug komt van het bankje af maar me kont en de rest ligt dus nog wel op t bankje
                              Dan heb je jezelf dus bij dezen mooi vastgeluld in je eigen leugen Het Nederlands record bankdrukken in jouw gewichtsklasse is namelijk 127,5. Dat is vast wel door iemand te verbreken, maar niet op anderhalf jaar trainen.
                              Ik doe een gok

Comment

Maak ff een nieuw accountje Zipher, halveer dan je stats en probeer het opnieuw. Ik doe alsof ik niks gezien heb

Meanwhile, bedankt voor onderstaande post heb me erg erom vermaakt. Duidelijk in de running voor post van 2015 wat mij betreft.

is niet erg dat je het niet geloofd,
                                ik krijg het wel vaker te horen zelfs als mensen me in de gym de aantal kilos zien bewegen en dan naar me postuur kijken geloven ze het zelfs vaak niet.

en daar beginnen dus ook gelijk de vragen (hoe train je, hoe ziet je voedingschema eruit, hoe lang train je al, je hebt krachtige genen, enz enz enz.....)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X