Hallo,
Een tijdje geleden heb ik me ook hier aangemeld om zo af en toe eens een kijkje te nemen. Ik ben ook actief op verschillende andere fora, dus misschien dat sommige mensen me al kennen.
even wat dingen op een rijtje
naam: Jeroen
nickname: Moob
leeftijd: 21 jaar
geslacht: man
lengte: 1.71m
gewicht: momenteel rond de 71 kg
vet%: 9-10%
trainingsjaren: krappe 5 jaar(waarvan 3 jaar overtraining/gepruts... je kent het wel
sportschool: geen, train al vanaf het begin thuis.
status: voorzichtig aan het bulken momenteel
manier van trainen: momenteel German Volume Training. (loopt al op zijn eind bijna, dus binnenkort weer wat anders)
doel lange termijn: 85 kg, 7-8% vet, gezond en fit blijven.(we zien wel waar het ophoudt. )
doel korte termijn: toename spiermassa, zwakke punten verbeteren, experimenteren met trainingsmethoden.
dat was het wel zo'n beetje geloof ik.
edit: leeftijd vergeten te vermelden.
Een tijdje geleden heb ik me ook hier aangemeld om zo af en toe eens een kijkje te nemen. Ik ben ook actief op verschillende andere fora, dus misschien dat sommige mensen me al kennen.
even wat dingen op een rijtje
naam: Jeroen
nickname: Moob
leeftijd: 21 jaar
geslacht: man
lengte: 1.71m
gewicht: momenteel rond de 71 kg
vet%: 9-10%
trainingsjaren: krappe 5 jaar(waarvan 3 jaar overtraining/gepruts... je kent het wel
sportschool: geen, train al vanaf het begin thuis.
status: voorzichtig aan het bulken momenteel
manier van trainen: momenteel German Volume Training. (loopt al op zijn eind bijna, dus binnenkort weer wat anders)
doel lange termijn: 85 kg, 7-8% vet, gezond en fit blijven.(we zien wel waar het ophoudt. )
doel korte termijn: toename spiermassa, zwakke punten verbeteren, experimenteren met trainingsmethoden.
dat was het wel zo'n beetje geloof ik.
edit: leeftijd vergeten te vermelden.
Comment