heyhey

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• heyhey

hey ik ben ahmet en kben 15 jaar zit nog op school
    ben sinds een maandje bezig met fitnessen en doe het 4x per week
    sinds me 5e doe ik al karate&fitness en nu vind ik het wel tijd worden voor iets nieuws, ik hoop dat ik voor de vakantie al een stukje breder ben
    met jullie hulp kom ik er wel, hoop ik

groeten ahmet
    Ik ben niet geboren om klein te zijn

welkom

Grtz
    stil growing

Comment

welkom

welkom Ahmed veel lees plezier en sucses met trainen.

Comment

Welkom, ik hoop ook na 2 jaar alles eraan gedaan te hebben, dat ik eens van de zomer wat breder ben
        Sponsored by:
        Inshapesupplements

Comment

bedankt iedereen en ik hoop echt dat ik in die 3 maande die ik nog te gaan heb wel vooruitgang boek, wat denken jullie zelf of kunnen jullie dat zo niet zeggen?moet ik een foto posten van lichaam ,
          is dit het verkeerde plek waar ik het post? sorry als dit het geval is

Comment

Bienvenido

Als je foto's wilt posten kun je dat hier doen:

http://forum.bodynet.nl/fotos-leden/

Comment

Welkom !
              We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Welkom.
                Vooruitgang boek je vast wel maar wonderen bestaan niet hè, in drie maanden kun je ook weer niet al te veel verwachten.

Comment

Welkom.

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Shannasse
                    Welkom.
                    Vooruitgang boek je vast wel maar wonderen bestaan niet hè, in drie maanden kun je ook weer niet al te veel verwachten.
                    nee idd je hebt gelijk maar ik heb een vriend die doet het 3 maande ofso en zijn borst is al flink gegroeit vooral de bovekant van de borst die je bij mij niet kunt zien bij mij is mijn borst vooral gespierder aan de onderkant en bij hem steekt de hele borst uit in maar 3 maande..
                    mja mss ligt het eraan omdat hij kleiner is? of hij doet geen cardio voor zijn training ligt het soms daar aan? of gewoon omdat ik nog maar 1 maand train en hij 3? (als ik een conclusie moet trekken lijkt mij dat het hieraan ligt)

Comment

Ieder lichaam is anders, los van alle andere mogelijkheden kan dat al genoeg zijn om ieder verschil te verklaren...
                      Ga verder vooral eerst ff flink lezen, je wilt snel veel resultaat dan zul je ook moeten zorgen dat wat je doet klopt. Je hebt hier en daar al wat reactie's gehad, lees daarnaast ook veel in vooral training en voeding.

Verder nog twee dingen: hou er rekening mee dat je nog hartstikke jong bent!
                      Dit is sowieso al geen sport waar je met haast ver komt, geduld is een absolute vereiste. Dat geldt nog veel harder als je zo jong bent, door te veel te willen en te zwaar te trainen kun je nu enorm veel verzieken en daar de rest van je leven spijt van houden...

En de tweede, reageer aub alleen op topics als je iets aan dat onderwerp hebt toe te voegen. Open voor je eigen vragen nieuwe topics. Heb je vragen over verschillende onderwerpen open dan gerust meerdere topics, zorg er hoe dan ook voor dat je duidelijke, gerichte vragen stelt en in de juiste onderdelen.
                      Met een open vraag als wat moet ik doen om over drie maanden er op een bepaalde manier uit te zien kan niemand iets. Eerst lezen dus en zorgen dat je (een beetje) snapt waar je het over hebt, dan pas de vragen die nog overblijven stellen.

Veel succes met trainen en hier op het board.

Comment

haha sorry maarja idd wat je zelf ook zegt ik wil graag zo snel mogelijk gespierder worden mja idd er is tijd voor nodig..sorry voor alle onduidelijk heden dan en bednakt voor je informatie

Comment

Geeft niet, van fouten leer je.
                          Alleen is het soms en met name als het over training en voeding gaat beter om zoveel mogelijk te leren van fouten van anderen, dan hoef je ze zelf niet meer te maken hè!
                          Vandaar dus veel lezen en leren, als je op jouw leeftijd al weet hoe alles ongeveer zou moeten kun je daar alleen maar veel profijt van hebben.

Comment

idd bedankt alvast maar ik heb nu een nieuwe thread geopent maar niemand reageert dat is dan wel het nadeel toch dan kan ik beter mijn vragen op een drukke thread stellen dan krijg ik tenminste antwoord nja..ik houd me wel aan de regels

Comment

Ik weet niet wat je verwacht maar het kan soms uren duren voordat je reactie's hebt hoor, de meesten zijn maar af en toe on-line en reageren ook veelal alleen als ze daadwerkelijk iets toe te voegen hebben....
                              Gewoon zelf wat moeite doen en lezen zal overigens 95% van je vragen al beantwoorden, is dan ook een aanrader!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X