Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
je bent nog nieuw maar in eerdere post had je het mss kunnen lezen...
ik heb een polsblessure pffff zwaar klote ben al 2 weken niet gaan trainen
die zijn heel vervelend, door met de jongens te trainen had ik een botje uit mijn plos laten springen, ik ben nu een jaar verder, en ze gaan toch maar eens foto's maken, ze vinden het gat nogal groot en het botje zit verderop, maar met mijn polsbandjes kom ik gelukkig erg ver, dus ben benieuwd..... de 1e arts wist het niet en de 2e had het over een operatie maar das het laatste wat ik wil, leef al lang in mijn handschoenen en gaat prima
een jaar pff ik vind 2 weken al veel maar wat voor polsbandjes dan? heb je een foto van ofso?mss ga ik die ook wel gebruiken ik ga echt niet nog 2 weken wachten tot het over is... ben van plan msm te gebruiken weet iemand toevallig daar iets over ?
Probeer wel het slow chatten een beetje te mijden graag als het kan mensen...
Is voor anderen niet interessant om door te moeten lezen, dus dingen die niet algemeen zijn maar specifiek tegen of over één persoon graag via pm ofzo.
Welkom hier Wendy, en een krachttoename van 350% plus 23 uur per week in de sportschool dat is nogal wat.
Je bent dus nu een echte hardcore lady
Veel succes.
Brear.
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Comment