help!!!!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• help!!!!!!!

hey mensen mijn naam is gianni ,ben hier helemaal nieuw,ben 23 jaar 175 81 ,train nu een jaartje of zo 4 dagen in de week ,ben helemaal niet tevreden over mijn lichaam nu wil ik een kuurtje winstrol voor 8 weken ,was een aanrader van iemand,hiermee ken ik me dus helemaal niet uit!!maar wil dol graag wat groter en meer spieren hebben (...) vind het beetje risico om iets te slikken wat je niet weet wat er in zit!! wie weet kunnen jullie mij helpen alvast bedankt greetz gianni

Edit Shannasse: vraag verwijderd, is niet toegestaan.
    Last edited by Shannasse; 07-07-2006, 12:24.

welkom
    als ik jou was zou ik nog even wachten met kuren. als je een jaar traint heb je nog lang niet het maximale uit jezelf gehaald. daarom kun je beter eerst beginnen met een goed voedingschema op te zetten met een goed trainingsschema en dan komen de resultaten vanzelf.
    want je ziet er binnen een jaar echt niet uit als een prof bodybuilder!
    hier op dit forum staat veel info die je hiermee kan helpen. je kunt je schema`s dan ook posten. deleden van dit forum kunnen je dan helpen met het optimaliseren van je schema.
    succes
    gr

Comment

Welkom.
      Lees voordat je verder post wel eerst ff deze regels, heb al een vraag die niet is toegestaan uit je post verwijderd.
      Dat het niet slim is iets te slikken waar je niets vanaf weet is idd helemaal waar dus blijf er dan ook vanaf, op zijn minst totdat je er wel flink wat vanaf weet maar liever totdat je een paar jaar getraind hebt.
      Je kunt hier op het forum veel informatie vinden over voeding en trainen waarmee je nog jaren lang uitstekend kunt groeien, geduld is nu eenmaal een vereiste.

Comment

Wat mij betreft was het hele topic verwijderd vind het nauwelijks voorstellen.
        Voordeel van de twijfel dan maar...

Welkom.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Welkom !
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

aan de as na 1 jaar trainen is echt zonde
            wacht er nog een jaar of 4 - 5 mee
            liever helemaal niet aan de AS natuurlijk
            as is geen wonder middel hoor tis niet dat 1 kuur je het podium op zet
            Who's the Chef

Comment

Welkom!

Comment

Welkom

Grtz
                stil growing

Comment

Welkom hier Gianni, en veel succes.
                  Brear.

Comment

Welkom kerel en weet je dat voeding de basis is? Dus eerst op je voeding concentreren.
                    een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X