verslaafd aan bodybuilding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Leo1988 View Post
    Basis is voor iedereen hetzelfde. Iedereen heeft een cns, iedereen moet herstellen voor groei. Je kan gewoon niet 7 dagen per week trainen dat het optimaal voor massa is (kracht is een ander verhaal).

En dat je je minder kan concentreren als je meer spiergroepen op een dag pakt??? Wat is dat nou weer voor gelul? Je doet toch een oefening enm dan focus je toch? Je hoeft niet elke spier keihard uit te putten bij elke training als je wil groeien. Ik doe zelf nou een fullbody en ik groei ook als kool en no way dat ik elke spier keihard uitgeput voel na een training. En bij een split kan je ook 1-2 spiergroepen per dag doen...

Jij met je basis is voor iedereen hetzelfde ONZIN! Voor de een werkt het perfect 6/7 dagen in de week trainen luister ken jongens die gebruiken en die niet gebruiken maar dat zijn echt beren! en die hebben niet anders gedaan dan 6/7 dagen in de week getraint... Tuurlijk heb je er sporters bij die meer rust nodig hebben maar zolang je goed eet goed traint en goed rust kunnen er een heleboel WEL 7 dagen in de week trainen met spiergroei of wil je nou vertellen dat bodybuilders altijd splitschema 3 dagen pakken?? Alleen voor hun biceps al 3 dagen in de week ja haha

Comment

vroeger was ik idd zwaar verslaafd, ik moest trainen
      als ik niet kon trainen voelde ik mij altijd klote
      ik zou idd niet meer zonder kunnen
      is het hobby is het meer mijn levenstijl geworden
      bedoel ben bijna 24uur met mijn sport bezig
      zal ik dit wel eten zou ik dat wel drinken
      mijn vriendin word er zoms moe van
      het is wel mijn grooste hobby maar ook wel mijn levenstijl geworden
      ben er eigenlijks veelste veel mee bezig
      denk dat er vast wel meer zijn hier die dit ook wel hebben tog
      Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by martin27 View Post
        vroeger was ik idd zwaar verslaafd, ik moest trainen
        als ik niet kon trainen voelde ik mij altijd klote
        ik zou idd niet meer zonder kunnen
        is het hobby is het meer mijn levenstijl geworden
        bedoel ben bijna 24uur met mijn sport bezig
        zal ik dit wel eten zou ik dat wel drinken
        mijn vriendin word er zoms moe van
        het is wel mijn grooste hobby maar ook wel mijn levenstijl geworden
        ben er eigenlijks veelste veel mee bezig
        denk dat er vast wel meer zijn hier die dit ook wel hebben tog

http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...eft-hobby.html
        De waarheid kan erg hard zijn

Comment

haha lol
          Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by Niels1988 View Post
            Jij met je basis is voor iedereen hetzelfde ONZIN! Voor de een werkt het perfect 6/7 dagen in de week trainen luister ken jongens die gebruiken en die niet gebruiken maar dat zijn echt beren! en die hebben niet anders gedaan dan 6/7 dagen in de week getraint... Tuurlijk heb je er sporters bij die meer rust nodig hebben maar zolang je goed eet goed traint en goed rust kunnen er een heleboel WEL 7 dagen in de week trainen met spiergroei of wil je nou vertellen dat bodybuilders altijd splitschema 3 dagen pakken?? Alleen voor hun biceps al 3 dagen in de week ja haha
            helemaal mee eens!

Comment

Ja true mannen precies wat ik al zei verduidelijkt niels misschien nog een beetje. Iedereen is een individu en het een werkt voor de ander niet. Plus ik moet je zeggen als ik niet m'n spieren heb uitgeput heb ik gevoelsmatig niet echt lekker getraint ik wil niet zeggen dat het per definitie beter is maar voor je gevoel hebje er echt hard aan gewerkt en dat doet al een hoop als dat halve werk.
              on the road to get huge

Comment

trainen is een must voor me, die uitlaatklep heb ik nodig. Verslaafd? nee ik denk het niet, maar wel hooked aan progressie

Comment

Inmiddels is mijn uitlaatklep omgeslagen in ene obsessie lijkt het soms.. ben zowat elke dag in de gym.

Comment

Inderdaad, de uitlaatklep slaat om na verslaving.

Ben niet elke dag in de gym, maar wel elke dag aan het kijken of
                    ik een gaatje kan vinden.

En alles wat ik eet kijk ik na eiwitten, kh en vetten enzo.
                    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Trouwens, niet alleen verslaafd aan bodybuilding, ook aan bodynet!!

Comment

bn is chill omdat je in de tijd dat je niet traint toch met je sport bezig bent.. (op wat offtopic troep na:P) en je kan ervaringen delen en meningen van anderen vragen..

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                          bn is chill omdat je in de tijd dat je niet traint toch met je sport bezig bent.. (op wat offtopic troep na:P) en je kan ervaringen delen en meningen van anderen vragen..

Inderdaad, je bent er toch lekker mee bezig. Ervaringen delen, kennis delen, kennis opdoen, en gewoon onzin lullen

Comment

Heb ook ondervonden dat ik verslaafd ben. Heb mezelf toegewijd aan de sport waardoor het een levensstijl geworden is. 'T is een cyclus geworden. Eten, trainen, slapen. Elke dag opnieuw.

Verder ben ik het eens met einzelganger en posseltje, ben ook verslaafd aan bodynet.
                            Owner of the Iron Playground.

Comment

Kun je wel zeggen zo'n beetje.
                              Voor mij is het iig net zo al swerken je gaat vanzelf naar de gym toe zonder dat je er over
                              naar hoef te denken.

Nog een voorbeeld: Het is net als slapen het gaat vanzelf ook al dnek ik er niet aan
                              op dat moment

Comment

vandaag heb ik een rustdag maar het liefst zou ik zodra ik klaar ben met werk naar de sportschool gaan. ik word er niet chaggie van eerder blij dat ik morge alweer mag fitnesse. en soms ben ik blij dat ik een rust dag heb omdat ik bv heel moe ben ofzo. dan ga ik lekker vroeg naar bed zodat ik de volgende dag weer kan knallen

nu ik stageloop zit ik heel de dag achter de pc waardoor ik het niet kan laten om ff de nieuwe topics te bekijken. hoewel ik eerst alleen op bodynet kwam als ik iets wilde vragen of informatie nodig had.
                                Last edited by beunhaas; 10-06-2009, 15:46.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X