verslaafd aan bodybuilding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ja ik denk wel dat het een flinke verslaving aan het worden is.
    Ik ben er echt de hele dag mee bezig. Vooral op trainingsdagen zit ik op me stage alleen op bn te lezen.
    En elke 10 minuten op de klok te kijken of ik al kan.
    Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

dit is gwn mijn ding .., zolang ik het nog kan doen , zal ik het zeker doen ! heb het alleen moeilijk met goed slapen .

Comment

Originally posted by laurann View Post
        Ja ik denk wel dat het een flinke verslaving aan het worden is.
        Ik ben er echt de hele dag mee bezig. Vooral op trainingsdagen zit ik op me stage alleen op bn te lezen.
        En elke 10 minuten op de klok te kijken of ik al kan.

haha ja ik ook vooral als ik niks te doen heb

Comment

van een verslaving kan ik zelf niet spreken.. ben pas sinds een paar maand echt met voeding bezig, daarvoor voornamelijk aangekloot en gedaan.

trainen kan ik nog niet zoveel, kom maar niet volledig van blessure af.. 2x per week lichtjes trainen is maximale wat ik atm kan. verder voornamelijk veel lezen en discussies volgen laatste tijd. wordt er wel helemaal leip van, mis het voluit gaan wel zwaar - kan alleen met beentraining voluit gaan.

Comment

Ik voel me ook chagerijnig en voel ook dat men eten blijft hangen dan goed eten en VEEL EN HARD trainen is de boodschap voor mezelf dan

Comment

Dat chagrijnig zijn op niet-sport dagen, heb ik vooral wanneer ik een tijd lang aan het hardlopen ben. Daarom geen hardlopen meer voor mij, maar alleen krachttraining.

Comment

ja er moet zoizo getraint worde want voel me erna keii fit!

Comment

Interessante bump.
                  "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

tis zijn 5de pas vandaag. ik gok een deelnemer voor het anabole forum

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                      tis zijn 5de pas vandaag. ik gok een deelnemer voor het anabole forum
                      merkte ik ook al op
                      mooiste is wel dat het interessante dingen zijn die hij post, met toegevoegde waarde
                      Calisthenics / Street workout

Comment

Ik ben omni-addict kan ik niet trainen (judo niet, t is vakantie. Fitness niet, eb tijdelijk geen gym...), ga ik drinken, blowen, chips eten, roken, gamen, laat naar bed...

En ik ben verschrikkelijk saggo!! Zit nu met n wond, anders was ik elke dagt lkkr aan t zwemen...

Verslaafd? Ja! Minderen/stoppen??? Nee! Groot worden, sterk zijn, opdrogen, meer trainen, alles meermeermeer!!!
                        "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

minder blowen, klootviool! das mijn advies. anders wor je nie gro
                          een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

kben niet Chagerijnig maar voel me niet erg compleet dan...
                            Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

Originally posted by klofijool View Post
                              Ik ben omni-addict kan ik niet trainen (judo niet, t is vakantie. Fitness niet, eb tijdelijk geen gym...), ga ik drinken, blowen, chips eten, roken, gamen, laat naar bed...

En ik ben verschrikkelijk saggo!! Zit nu met n wond, anders was ik elke dagt lkkr aan t zwemen...

Verslaafd? Ja! Minderen/stoppen??? Nee! Groot worden, sterk zijn, opdrogen, meer trainen, alles meermeermeer!!!
                              en dan zeveren ze van mijne rare topics, trol account maybe ?
                              Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

heel verslaafd ja

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X