Speed Mdma en wiet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jah ik weet et neit maar ik gebruik geen reet hoefk ook niet en ik weet al dat et crap is dus daarom hoef je dat niet te posten ik wil weten waarom et crap is omdat mensen bij mijn sportschool claimen dat het geen negatieve gevolgen heeft voor hun workouts.
    Pumping Iron.

Comment

Dan zijn dat gewoon addicts die de waarheid niet onder ogen willen komen

Want je kunt meteen van andere kant bekijken, als het niet slecht is zou het dus neutraal zijn of zelfs positief effect hebben. Nou als je ook maar iets van recreationele drugs afweet weet je dat dat bullshit is
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by Yawgmoth View Post
        Niet om een of ander maar dit lijkt geowon op een thread om een excuus te vinden om wel aan de drugs te gaan, zoals je zelf aangaf maar wat je niet wilt horen. Tis kut voor je simpel enough.

Zijn al eerder topics over geweest en dacht dat conclusie was dat alleen GHB geen nadelige invloed zou hebben op spiermassa.

Ennuh coke misschien want die yuri is nogsteeds brede beer
        Ik weet niet man maar als ik op hardcore partys loop zie ik genoeg breede gastjes lopen met wat op gaat er gewoon om hoe vaak je het doet

Comment

Drugs kan je best gebruiken in dit sport maar met mate. Drank, wiet, hash, noem het maar op. Gebruik je niks heb je een voordeel.. gebruik je wel dan is dat jou keuze.. het is niet dat je opeens enorm minder gaat presteren. Onzin.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
            Drugs kan je best gebruiken in dit sport maar met mate. Drank, wiet, hash, noem het maar op. Gebruik je niks heb je een voordeel.. gebruik je wel dan is dat jou keuze.. het is niet dat je opeens enorm minder gaat presteren. Onzin.
            Klopt als een bus.
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik blow elke dag wel en paar gram wiet op en groei nog steeds

Comment

Zou het ook raar vinden als je niet zou blijven groeien. Of je doet iets heel fout op de sportschool/voedingschema, rust etc.

Comment

Trainen op mdma lijkt me niks. Volgens mij train je als een dweil.
                  Trainen op een blowtje is ook niks , tenminste?? Op mijn sportschool is er iemand die daarop traint. Wat je trainen noemt. hahaha Ook niks dus.
                  Trainen op een xtc tje? nou ja heb ik ooit eens gedaan 100% niks.
                  Trainen op een ghb tje? tja dat ging mij wel beter . maar ja echt trainen nee dus.
                  Mijn ervaring is hou het bij je sappie en je shake als je gaat trainen.
                  En de drugs in huislijke kring of op feestjes.
                  een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by eloy007 View Post
                    Ik weet niet man maar als ik op hardcore partys loop zie ik genoeg breede gastjes lopen met wat op gaat er gewoon om hoe vaak je het doet
                    Zeg ik ergens dan dat je ineens helemaal naar de klote gaat van een blowtje hier of een snuif daar, nee.

Ik zeg je hebt er nadeel van als je het wel doet, simpel zat. Mensen die geen moeite hebben met hardcore drugs hebben vaak ook geen moeite aan de AS te gaan, nou moet je dit niet ook gaan verdraaien zoals je net al deed. Ik zeg nergens dat harddrugs betekend dat je aan de roids zit, maar de stap is gewoon kleiner.
                    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Trainen doe ik natuurlijk wel nuchter

Comment

Jah ik bedoelde meer wat het effect is als je het gebruikt maakt niet uit wanneer, vooral van speed weet ik dat je erdoor egt 500kcals op een dag eet en zon 48 uur wakker blijft dus dit kan niet goed zijn voor je groei maar ik dacht mischien heeft iemadn hier iets over gelezen waar hij me naar kan linken.
                        Pumping Iron.

Comment

snuif dan gewoon en eet dan meer is je probleem opgelost

Comment

Originally posted by Ramon1983 View Post
                            Maar presteren lukt niet!!!!

Het komt allemaal iets moeilijker op gang maar als je gaat dan ga je ook uren lang!

Alleen lukt dat niet altijd!

Comment

dam waar slaat dit op

Comment

Originally posted by Bram The DoK Man View Post
                                Weet er iemand ook de effecten van wiet op je lichaam/testosteron, want dit word namelijk in gigantische mates gebruikt door meerdere mensen uit mn sportschool.
                                Heb laatst een discussie met Adon1s gehad daarover. Effecten zijn niet positief.

Originally posted by Rubeltje View Post
                                Testosteron zorgt voor bepaalde activiteiten in je hersenen. Als je dat soort drugs gebruikt worden die activiteiten minder uitgevoerd. Testosteron activeert het aanmaken van eiwitten waardoor er ionen in de cel verbruikt worden voor eventueel transport. De neuron (bijvoorbeeld) kan in de war raken doordat er verschillende concentraties ontstaan, waardoor de celmembraan kan uitrekken of juist inkrimpen door de osmotische waardeverschillen die er optreden, waardoor je je hersencellen ermee naar de knoppen helpt
                                Interessante post.

Originally posted by eloy007 View Post
                                Ja, en die gasten gebruiken naast de XTC ook wat a.a.s. En dan boeit je eigen testosteronproductie inderdaad niet echt meer.
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X