I need an exorcism..wash me clean from Flowjob's pollution....aaaaaaaaaaaarrgggggggg!!
Schizofrenie.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
kreeg er geen echte lolz uit
Oorspronkelijk geplaatst door roelinho
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flowjob
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roelinho
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flowjob
vertel eens, waar hebt ge last van?
Ben op mijn zeventiende gediagnosticeerd met schizofrenie, had toen al twee jaar lang last van stemmen maar dacht dat het iets tijdelijk was. Werd alleen maar erger ... Ben sindsdien al verschillende keren opgenomen, heb al alles geprobeerd van medicatie maar stemmen werden erger en erger. Ik kan me helemaal vinden in je duivelvergelijking, een stem zit me altijd af te breken en stopt pas wanneer ik doe wat hij wil. Katten martelen, naalden in mijn penis steken, ik ben bang dat hij me gaat vragen iemand te vermoorden ... Heb stemmen een periode weggekregen met serlain 200 mg maar werd echt een soort zombie, voelde me slap, alles werd afgebot, masturbeerde tot 6 keer per dag, voelde me aangetrokken tot drugs, ...daarom neem ik dit nu niet meer, heb echt nog liever de stemmen begrijp je? Ik ben dus radeloos en wil alles proberen. Hoe kom ik met je in contact of is er iets wat ik zelf al kan doen?
hebt ge anders msn? dat praat gemakkelijker
msn is enkel voor mensen die ik irl ken. Kan je me zo geen advies geven?
zoek op google een "gemeente van christus" op die dicht bij u buurt ligt, pas op geen protestantse kerk geen pinkstergemeente geen katholieke kerk maar enkel een plaats die zich "gemeente van christus" noemt die mensen zullen u kunnen helpen"We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."
Comment
-
The rite...heb nog geen fatsoenlijke versie kunnen downloaden...moeite waard?
Tja..de Good Old Devil...ken je geschiedenis en zoek 'm wellicht in 't vaticaan.....(Vatis Caan..aanbid de slang)Anyway...ze hebben er waarschijnlijk meer over de kling gejaagd dan beide Wo's bij elkaar opgeteld..There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.
Comment
-
Originally posted by JingTseng View PostThe rite...heb nog geen fatsoenlijke versie kunnen downloaden...moeite waard?
Tja..de Good Old Devil...ken je geschiedenis en zoek 'm wellicht in 't vaticaan.....(Vatis Caan..aanbid de slang)Anyway...ze hebben er waarschijnlijk meer over de kling gejaagd dan beide Wo's bij elkaar opgeteld..
Comment
-
OK..THnx mannen..ga nog eens een poging ondernemen...laatst had ik een versie met een scnadinavische synchronisatie en een versie die mij doorverwees naar een of andere wazige site waar ik een mediaplayer moest downloaden alvorens 'm te zien...tja..ben 'n leek op dat gebied.There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostFlowjob is een puberale ontwetende forum trol
Wetenschap ontkent het bestaan van een ziel
Wetenschap achterhaalt WEL alle antwoorden. Misschien niet nu, maar op den duur wel.
Verder staan je posts dusver vol met foutieve interpretaties en achterhaalde verhaaltjes die nergens op slaan.
eerst gaat ge zitten zeggen dat ik vollebak onzin zit uit te kramen verhaaltjes die nergens op slaan, en dan komt ge met een link over een film die over duiveluitdrijving gaat, dat is toch precies hetzelfde als ik vertel in mijn verhaal... waarom spreekt ge u eigen dan tegen???
(en ik verwacht weer een heel kinderachtig antwoord nu )Last edited by flowjob; 20-04-2011, 17:12.
Comment
-
..niet je heil zoeken in georganiseerde religie's...maar bij jezelf....vrij denken..vrij van doctrine's...je eigen beerput opentrekken en er per saldoiets van opsteken en doorgaan met JOUW leven.
wellicht enkele nuttige tips..
SaludosThere are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.
Comment
-
Originally posted by flowjob View Posteerst gaat ge zitten zeggen dat ik vollebak onzin zit uit te kramen verhaaltjes die nergens op slaan, en dan komt ge met een link over een film die over duiveluitdrijving gaat, dat is toch precies hetzelfde als ik vertel in mijn verhaal... waarom spreekt ge u eigen dan tegen???
(en ik verwacht weer een heel kinderachtig antwoord nu )
Ik zag laatst een documentaire over een genootschap dat een prachtige reis maakte door woeste landschappen om een stuk gegoten edelmetaal om te smelten omdat er allemaal onaardige mannen achteraan zatten.
Waar ligt dat Middle-earth eigelijk?
FlowJob get a Bl*wJob!Ssssmoking
Comment
-
Originally posted by flowjob View Posteerst gaat ge zitten zeggen dat ik vollebak onzin zit uit te kramen verhaaltjes die nergens op slaan, en dan komt ge met een link over een film die over duiveluitdrijving gaat, dat is toch precies hetzelfde als ik vertel in mijn verhaal... waarom spreekt ge u eigen dan tegen???
drink een glaasje water ofso mafkees.....
OT: ik heb haat tegen elk geloof (no offence tegen mensen die er wel in geloven)
Comment
-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...4 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....4 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment