Originally posted by Audioslave
View Post
Ritalin en spiermassa
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by Audioslave View PostNou, ik gebruik zelf Concerta 54 mg en ik vind het echt geweldig spul !
Een dag zonder Concerta merkt iedereen gelijk aan me, en dan niet positief.
Ik neem heel af en toe ook Ritalin, maar dan 2 tabletten per 3,5/4 uur.
Ik zou als ik jou was naar Concerta gaan kijken, of naar Strattera vragen bij je arts (daar weet ik niet veel van af)
Concerta zorgt er in ieder geval voor dat ik veel geconcentreerder kan sporten, en andere dagelijkse dingen doen.
Wanneer je nu zonder kan, Lupmans zijn geval, hou dat dan lekker zo. Afstomping is ook een vak.
Ontspanning kan je in genoeg andere dingen vinden, met name gedrag.
Zou daar eerder op inzetten dan gelijk aan de Concerta of Ritalin.http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen
Comment
-
Originally posted by LittleMofo View PostMee eens een eind wandelen inde natuur gooit mijn hoofd ook al mooi leeg.
Dan word het zowiezo al lastiger om aan dit soort medicijnen te komen..
Dan kan je idd wel beter een goed alternatief zoeken.
Comment
-
Originally posted by Audioslave View PostMaar je bent niet gediagnostiseerd op ADD/ADHD toch?
Dan word het zowiezo al lastiger om aan dit soort medicijnen te komen..
Dan kan je idd wel beter een goed alternatief zoeken.
Ik ben ondertussen een tijdje gestopt met prozac en merk dat ik veel beter in mijn vel zit. Actiever voral en minder lui. ook voel ik me gelukkiger in het leven staan. Ik denk dat die hele prozak mij in een schulpje heeft gestopt.
Comment
-
Gelukkiger zonder Prozac dan met is een eerste... Hoe lang geleden ben je er mee gestopt?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Iets langer dan een maand, het heeft denk ik te veel gevoelens onderdrukt denk ik.
Maar mischien roep ik het te snel en heb ik gewoon een paar goede dagen?
Ik ben iig bezig met mijzelf en dat bevald me erug goed.
Ik heb wat hulp erbij enzo om de boel op orde te krijgen, aan huis nog wel.Last edited by LittleMofo; 08-02-2010, 15:34.
Comment
-
Gelukkiger zonder antidepressiva kan, ken iemand die er zelfmoordneigingen van kreeg en veel ongelukkiger was met antidepressiva, heeft een ander antidepressivum gekregen en is nu veel beter.
Was naderhand geen depressie maar een oververmoeidheid.
Vaak is het in het begin wat zoeken naar het juiste medicijn.
Comment
-
Ik kreeg ze verder om een stabielere stemming te krijgen, minder pieken en dalen inde stemming.
Ik ben zelf nu aan de valerieaan gegaan, en ik heb het idee dat ik er iets rustiger van word metaal.
Maar me minder zorgen enzo. Ik ben verder ook nooit depresief geweest, volgens mij heb je dit pas al je voor een hele lange tijd ongelukkig bent. Maa rik ben niet ongelukkig en wil ook niet dood, ben juist bang voor de dood.
Comment
-
Originally posted by Lukas View PostGelukkiger zonder antidepressiva kan, ken iemand die er zelfmoordneigingen van kreeg en veel ongelukkiger was met antidepressiva, heeft een ander antidepressivum gekregen en is nu veel beter.
Was naderhand geen depressie maar een oververmoeidheid.
Vaak is het in het begin wat zoeken naar het juiste medicijn.
@ Luppie
Het kan dat je nu blijer bent hoor, antidepressiva vlakken emoties wel af, en zonder dalen heb je ook minder pieken.
Overigens zou je met een maand inderdaad wel een stuk minder prozac in je bloed moeten hebben."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostJa, interessant genoeg hebben sommige mensen die reactie op antidepressiva. Welke had hij eerst, en welke nu?
Dan kreeg ze Wellbutrin voorgeschreven, werkt in op dopamine, niet op serotonine, ze is nu veel beter, rustiger ook.
Comment
-
dexamfetamine
iemand die dexamfetamine gebruikt? dat zou beter zijn dan ritalin en concerta enz.. ik heb er ook een paar thuis liggen van 5mg maar ik heb ze nog niet genomen omdat er nog niet heel veel mensen aan zitten.
als er iemand gebruik van maakt ben ik benieuwd wat voor effect dat heeft op je en vind je het beter dan ritalin en concerta.
ik ging de laatste keer met concerta naar de 76mg geloof ik en had toen echt wel last van dingen zoals slecht eten, beetje paranoia maar ja had het ook niet erg lang genomen. Ik denk dat ritalin vaak moeilijk is bij te houden voor mensen zoals ons omdat we niet echt op de tijd letten en dat moet je geloof ik 5 of 6 x per dag in nemen toch?
ben benieuwd of hier iemand al dex gebruikt......
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
23 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment