Stoppen met blowen en roken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• [quote=Fundoshi;944271]Dat was nadat hij weer eens tot Mister Olympia werd verkozen. Op een feestje. Dus ga hier niet onzin verkondigen als ''blowde er flink op los''.[/quot
    Sorry wist niet dat ik aan je idool kwam Het was grappig bedoel, zal het voortaan er even bij zetten.
    "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

Comment

• Ik heb ook een flinke tijd geblowed...Na een tijdje merkte ik dat de lol ervan af was en dat het me meer kostte dan het me waard was en besloot ik te stoppen. Makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Wat ik je kan zeggen is dat hoe cliche het ook klinkt het uiteindelijk een kwestie van wilskracht is. Daarnaast raad ik je aan omgevingen/vrienden te vermijden die je kunnen stimuleren om te roken.
      Belangrijk is om er rekening mee te houden dat 'relapse' niet ongewoon is!! Probeer het te voorkomen maar laat het je niet demotiveren. Het heeft mij ook bijna een half jaar geduurd voordat ik kon zeggen dat ik volledig clean was
      "I'm not a doctor or a scientist, but I've smoked plenty of weed"
      - Nick Diaz

Comment

• Vallen en opstaan tot je er echt klaar mee bent.

Ik werd er zeer onsociaal van en dat ging meer steeds meer en meer tegen staan.

Grow op zal ik maar zeggen.

Comment

• Ben zelf ook gestopt met roken!

Nou alweer een maandje ongeveer, gaat erg goed.
          Maarja voor de oudere mensen die al 20 jaar roken lijkt het me ook wat lastiger!

Ik rookte 7 jaar, maar toch zat de verslaving er in.

Het is gewoon een mind switch! Zitten erg veel voordelen aan!
          Try harder, or don't TRY!

Comment

• Ik ben nu ongeveer 3 jaar gestopt met roken , voel me wel fitter en adem niet zo zwaar als toen.

Ik rookte dan ook veel , vooral op het werk.

Blowen deed ik ook wel eens , toen gestopt , werd er meestal down van , kan ook liggen aan je omgeving en leefomstandigheden maar op dat moment werd ik er down van.

En zowiezo , blowen en roken stimuleren zeker geen spieropbouw , dus stoppen kan zeker geen kwaad , kan alleen maar goeds.

Comment

• Originally posted by ironbrotherhood View Post
              tel het aantal peuken dat je dagelijks rookt, knip een 1/4 van je kankerstokje en rook het aantal wat je normaal rookt, vervolgens 2/4, 3/4 en uiteindelijk heb je het niet meer nodig.
              Dit is volgens mij een hele goed manier. Die tip ga ik aan mijn vriendin geven haha

Comment

• Roken doe ik niet aan. Maar 1x per week een jointje is wel lekker. Als je stoned bent is de sex ook een stuk lekkerder

Comment

• Ben vorig jaar gestopt met roken dmv Champix en daar ben ik nog steeds mee gestopt.

Blowen doe ik nu wel nog en wil daar ook graag mee stoppen.
                  het nadeel is, ik heb op dit moment spaaningshoofdpijn en ik mag geen pijnstillers slikken. Als ik dan een jointje rook, heb ik nergens last van, dus als ik dan hoofdpijn heb, dan rook ik meestal eentje.
                  I'm in transformation mode!!!!

Comment

• Originally posted by t-0-mmie View Post
                    Roken doe ik niet aan. Maar 1x per week een jointje is wel lekker. Als je stoned bent is de sex ook een stuk lekkerder
                    Misschien is tijd voor echte wiet ?

eerste x dat ik iemand zoiets hoor verkondigen

@Ramon1983 : Klopt idd, werkt zo bij spanningshoofdpijn en cluster hoofdpijn!

Comment

• Originally posted by Been View Post
                      Hou niet van Blowen.

Wel van geblowt worden
                      same here
                      "Poor form in the gym is caused by insufficient yelling"

Comment

• Originally posted by Hooligan View Post
                        @Ramon1983 : Klopt idd, werkt zo bij spanningshoofdpijn en cluster hoofdpijn!

Heb je hier zelf ook ervaring mee????

Comment

• [quote=Hooligan;958714]Misschien is tijd voor echte wiet ?

eerste x dat ik iemand zoiets hoor verkondigen

haha, jaa het spijt me zeer maar het is toch echt zo Ik hoor het ook van anderen. Ik zou zeggen, probeer het een keer uit

Comment

• Originally posted by t-0-mmie View Post
                            Roken doe ik niet aan. Maar 1x per week een jointje is wel lekker. Als je stoned bent is de sex ook een stuk lekkerder
                            Ik denk dan eerder dat er iets mis is, als je aan een joint moet lurken om lekkerder sex te hebben.
                            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                            - Dave Tate

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                              Ik denk dan eerder dat er iets mis is, als je aan een joint moet lurken om lekkerder sex te hebben.

Het is geen case van "ik heb een joint nodig om lekkere seks te hebben".

Als je lekkere seks hebt met je vriendin, kan het door een joint te roken nog lekkerder zijn.

Net als goede muziek, die klinkt nog beter als je stoned bent.

Comment

• Originally posted by Ramon1983 View Post
                                Heb je hier zelf ook ervaring mee????
                                Nee mensen in mijn omgeving wel !

Clusterhoofdpijn word ook minder bij zuurstof gebruik, weet alleen niet of dat ook geldt voor spanningshoofdpijn !

Houd trouwens wel rekening met drinken he , kan een boel hoofdpijn wegnemen !

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X