Stoppen met blowen en roken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by JGP91 View Post
    Zonde man, en je bent pas 15.

Maar betekent dat je nog genoeg jaren hebt om er wel vanaf te komen
    Ik weet het, ik baal er zelf enorm van en kan me niet voorstellen dat ik ooit heb gedacht 'Boeiend kom er toch zo vanaf..'

Maargoed ik doe tegenwoordig al 3/4 dagen met een pakkie shag dus dat scheelt, dan nog verder minderen en als ik weinig gewend ben wil ik echt stoppen. Heb het tot nu toe nooit langer dan 2 maanden volgehouden.

Comment

• Originally posted by monster menno View Post
      En pijnstillers dan?
      Dat helpt jammer genoeg niet al vanalles geprobeerd

Comment

• Originally posted by Dexie View Post
        Ik weet het, ik baal er zelf enorm van en kan me niet voorstellen dat ik ooit heb gedacht 'Boeiend kom er toch zo vanaf..'

Maargoed ik doe tegenwoordig al 3/4 dagen met een pakkie shag dus dat scheelt, dan nog verder minderen en als ik weinig gewend ben wil ik echt stoppen. Heb het tot nu toe nooit langer dan 2 maanden volgehouden.
        Ze zeggen dat minderen niet echt helpt. Als je stopt moet je het in 1 keer doen.

Althans dat is wat je het meest hoort.
        Ik heb hier gelukkig geen ervaring mee ^^

Comment

• Stop met blowen ,voor niets goed , word je na een tijd een hippie. Het laat je ook anders denken. Wiet is eerder een psychedelische drug. Blijf er vanaf , je kan beter wat coke snuiven. (als je dan toch drugs wilt gebruiken). Ik was vroeger ook een stoner.

Comment

• Vandaar dat je nu denkt dat je beter coke kan snuiven

Comment

• Originally posted by fruitypebbles View Post
              Stop met blowen ,voor niets goed , word je na een tijd een hippie. Het laat je ook anders denken. Wiet is eerder een psychedelische drug. Blijf er vanaf , je kan beter wat coke snuiven. (als je dan toch drugs wilt gebruiken). Ik was vroeger ook een stoner.
              Of heroine spuiten. Dan blijven je longen lekker schoon en blijft je neus intact.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

• Hahahahaha. Beter coke dan wiet.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Stop met blowen ,voor niets goed , word je na een tijd een hippie. Het laat je ook anders denken. Wiet is eerder een psychedelische drug. Blijf er vanaf , je kan beter wat coke snuiven. (als je dan toch drugs wilt gebruiken). Ik was vroeger ook een stoner.
                  We zijn op een BB-forum hé, wel goede adviezen geven.

Als je dan gaat snuiven dan wel zo:

Comment

• blowde vroeger ook, sinds ik een zoon heb gekregen niet meer. voortplanten maarr...!

Comment

• Originally posted by inferno_0666 View Post
                      Of heroine spuiten. Dan blijven je longen lekker schoon en blijft je neus intact.
                      Whahha ja en zo n klein plekje op de arm maakt toch niemand uit !

Maar ff OT

Rook en blow zelf ook , als je wilt stoppen dan stop je toch ?

Als mensen zeggen ik wil wel maar kan niet , ben ik er snel klaar mee !

Comment

Jezus wat een kortzichtigheid. Iets nemen waar je 100 euro per dag aan kan spenderen is dan minder erg als een blowtje? Ik sta ervan te kijken hoeveel mensen het blowen afzeiken. Wat wel opvalt is dat het mensen zijn die fors geld eraan uitgaven. Wat is dan erg, het blowen zelf of het geld? Dat het je sociale capaciteiten niet bevorderd ben ik het mee eens. Argumenten als 'dom worden', 'hippie worden' enz enz zijn op niets gebaseerd. Ik ben ook van mening dat het je creativiteit vergroot.
                        In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

• Arnie blowde er toch ook flink op los?
                          "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

Comment

• Originally posted by He-Man View Post

Arnie blowde er toch ook flink op los?
                            Dat was nadat hij weer eens tot Mister Olympia werd verkozen. Op een feestje. Dus ga hier niet onzin verkondigen als ''blowde er flink op los''.

Comment

• @ adon1s
                              Of coke nu beter of slechter is daargelaten, wiet is niet goed voor je. Je wordt er lui van, kortetermijngeheugen kan eronder lijden, je longen gaan kapot (erger joint/joint sig/sig)... Heb genoeg gasten gezien die zich een ongeluk blowden en er echt niet creatiever van werden. Als je alles gewoon met mate doet is er niks aan de hand, maar abusus ligt ook met wiet op de loer.
                              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

• How to end your life painful --> drink and smoke alot.
                                I'm not special, but not the same as you.
                                Because I do things you will never do.
                                SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X