stress voor spiegel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

wat een topic.... Als je het had gegoogled had je het ook geweten. Zoals hierboven al staat, het lijkt kleiner.
    Keep going, That's all there is to it. Keep going.

Comment

Denk dat het gewoon hetzelfde is als het 'model super dun willen zijn' bij meisjes en zichzelf dan dik vinden in de spiegel en dat dat andersom is bij jongens.. is gewoon heel normaal en betreft een bepaalde mate van onzekerheid die in de aard van de mens zit!
      Anal pain is no gain

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
        Harun61,
        Het lijkt in jouw ogen altijd kleiner dan het in werkelijkheid is. Dat komt omdat je in de spiegel kijkt en je hersenen de afstand tot de spiegel registreren, maar omdat je de afstand eigenlijk 2x zover ziet lijkt het kleiner.

snappie?
        Misschien dom, maar dan zou je toch zeggen dan dat je 2x zo groot/breed/gespierd whatever bent dan dat je in de spiegel ziet? Of redeneer ik nu totaal onlogisch
        Rook geen sticky's, maar lees sticky's!

Comment

Originally posted by Ptrckk93 View Post
          Misschien dom, maar dan zou je toch zeggen dan dat je 2x zo groot/breed/gespierd whatever bent dan dat je in de spiegel ziet? Of redeneer ik nu totaal onlogisch
          je ziet jezelf in spiegelbeeld je bent zo breed als je er uitziet in de spiegel

maar er zijn dingen waardoor je er breder uitziet bijv: kleding,belichting,pose

met auto ramen ja we kijken allemaal naar ons zelf als we langs zo'n glanzende autoraam lopen (geef het maar toe je doet het) daar lijk je wel altijd een stuk breder door de buiging van de autoraam
          There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by flexbrah View Post
            Denk dat het gewoon hetzelfde is als het 'model super dun willen zijn' bij meisjes en zichzelf dan dik vinden in de spiegel en dat dat andersom is bij jongens.. is gewoon heel normaal en betreft een bepaalde mate van onzekerheid die in de aard van de mens zit!
            Yep, en het word veroorzaakt door fappen.

Just quit! Problem solved!

Comment

owh, en ik maar denken dat ik een ectomorph ben, ben waarschijnlijk dus gewoon een dikke vette endo

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
                je ziet jezelf in spiegelbeeld je bent zo breed als je er uitziet in de spiegel

maar er zijn dingen waardoor je er breder uitziet bijv: kleding,belichting,pose

met auto ramen ja we kijken allemaal naar ons zelf als we langs zo'n glanzende autoraam lopen (geef het maar toe je doet het) daar lijk je wel altijd een stuk breder door de buiging van de autoraam
                huh, maar als ik toch met me neus tegen de spiegel zou gaan staan, lijntje net boven me hoofd en net onder me kin zou zetten, dan zet ik een stap naar achter, is me hoofd kleiner dan de gezette streepjes. Dus dan word het toch kleiner?

Ik haat die gezichtsbedrog dingen.. Zou wel fijn zijn om te weten dat je breder bent dan dat je je zelf ziet in de spiegel! haha
                Rook geen sticky's, maar lees sticky's!

Comment

Originally posted by Guusd View Post
                  Ooit van narcisme gehoord?
                  Eerder bigorexia, of een theatrale persoonlijkheidsstoornis - al lijkt dat eerste me waarschijnlijker in deze context.
                  Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by Shredded92 View Post
                    owh, en ik maar denken dat ik een ectomorph ben, ben waarschijnlijk dus gewoon een dikke vette endo

Welkom bij de club

Comment

Oke we gaan allemaal een maand niet in de spiegel kijken, hierdoor maak je minder cortisol aan en gain je 2x zo hard. Je mag wel fappen in je achteruitkijkspiegel.

Wie doet mee?
                      Ssssmoking

Comment

Originally posted by Marv View Post
                        Oke we gaan allemaal een maand niet in de spiegel kijken, hierdoor maak je minder cortisol aan en gain je 2x zo hard. Je mag wel fappen in je achteruitkijkspiegel.

Wie doet mee?
                        Ghehe, leuke sneer richting dat andere topic
                        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Ik kijk nooit meer in de spiegel, krijg dan de neiging homofiel te worden soms doe ik wel even kijk hoe groot me arm is, in de spiegel lijkt deze dan ook best groot en als ik meet is ie maar 29,4 cm :S maar ik blijf gewoon hard doorspannen en wie weet word ie ooit 30 cm en ben ik ook buff
                          "You are what you eat..."
                          That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Originally posted by Robbie1970 View Post
                            Ik kijk nooit meer in de spiegel, krijg dan de neiging homofiel te worden soms doe ik wel even kijk hoe groot me arm is, in de spiegel lijkt deze dan ook best groot en als ik meet is ie maar 29,4 cm :S maar ik blijf gewoon hard doorspannen en wie weet word ie ooit 30 cm en ben ik ook buff

Kijk dat zijn nog eens plannen

Wel een foto poste he :P

Comment

Originally posted by Fundoshi View Post
                              Yep, en het word veroorzaakt door fappen.

Just quit! Problem solved!
                              impossible.
                              Keep going, That's all there is to it. Keep going.

Comment

Originally posted by lucky_luc View Post
                                Kijk dat zijn nog eens plannen

Wel een foto poste he :P
                                Uiteraard!!Ik zal het wel laten zien als ie 30 cm aangeeft
                                "You are what you eat..."
                                That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X