Rouw proces

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gecondoleerd, zelf niet zo lang geleden ook iemand dierbaar verloren klote voor je.

Sups zullen weinig uithalen. Geef het wat tijd en als het lukt om te trainen focuss je dan 100% op je training om zo je hoofd leeg te krijgen. Ook raad ik je aan veel met je vriendin te praten en extra tijd met elkaar door te brengen ! Dit zal zeker helpen.

Comment

Originally posted by Rawis View Post
      Gecondoleerd, zelf niet zo lang geleden ook iemand dierbaar verloren klote voor je.

Sups zullen weinig uithalen. Geef het wat tijd en als het lukt om te trainen focuss je dan 100% op je training om zo je hoofd leeg te krijgen. Ook raad ik je aan veel met je vriendin te praten en extra tijd met elkaar door te brengen ! Dit zal zeker helpen.
      het gaat ondertussen al wat beter, hij is begraven, vredig en mooi.
      Ik focus me nu op trainen, hardlopen vooral, knallen voor de ontspanning.

We slaan er ons door, neem wel meer magnesium
      Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Comment

allereerste gecondoleerd.
        Rouwproces ken jaren duren ,maar vooral het eerste jaar is het zwaar dan is alles de eerste keer zoals verjaardag,kerst oud en nieuw jaar.Personen die je dierbaar zijn in je hart zul je altijd missen.Ga in iedergeval dingen doen wat je ervoor ook deed dus gewoon sporten .Vooral als je de periode van de rouw kwaad word ken je beter aan de gewichten tillen en trekken .Ga lekker wandelen in de wind is ook gezond.
        Je bent pas dood als niemand aan je denkt ,dus ik doe meestal als ik een kerk langsloopt dan stop ik meestal en steek ik kaarsje aan die mij allemaal dierbaar waren.
        veel sterkte in deze periode .

Comment

Originally posted by tuner1346 View Post
          hij is begraven, vredig en mooi.
          Dat is toch wel een dierbaar iets, zeker als jullie zelf de begrafenis hebben moeten regelen...
          Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
            Dat is toch wel een dierbaar iets, zeker als jullie zelf de begrafenis hebben moeten regelen...
            klopt!

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
              van de Huisarts kun je pilletjes krijgen, weet niet meer wat de naam was.
              mijn ma had ze pas nog gekregen van de huisarts omdat haar vader (mijn opa) was overleden. je krijgt er maar een stuk of 5-6 mee.
              me ma was aardig suf door die tabs.
              Diazepam (valium)
              xanax (alprazolam)?

Dit zijn kalmerende medicijnen , vooral valium vlakt ook je emoties wat af. Echter raad ik het niet aan. Een aantal glaasjes wijn en eens goed huilen als een echte man werkt bij mij..

Comment

Originally posted by KoningDries View Post
                Diazepam (valium)
                xanax (alprazolam)?

Dit zijn kalmerende medicijnen , vooral valium vlakt ook je emoties wat af. Echter raad ik het niet aan. Een aantal glaasjes wijn en eens goed huilen als een echte man werkt bij mij..
                we zijn er al deels over, en idd goed uithuilen met een pintje of wijntje maar daarbij moet het bij 1keer blijven.

Comment

Originally posted by tuner1346 View Post
                  Hey guys,

Mijn vriendin is haar vader verloren deze vrijdag, nu zit zij en ik in een rouw.
                  Is er iets dat ik kan nemen om de stress/spanningsgevoel te verminderen, iets dat zowel werkt bij mij als bij haar?

Ik neem al magnesium supps. 370 mg/dag mss dubbele dosis(kan het kwaad?) ?

Hoor het graag.

Grz Alex
                  Gewoon samen flink uitjanken tot je niet meer kan. Zet wat muziek op waar jullie beide troost in kunnen vinden. Klassieke muziek helpt bij mij altijd goed.
                  Ook al vond je het eerst helemaal niks, deze muziek zal je nu wel wat doen:

Mozart Gran Misa en do menor - 1. Kyrie (Bernstein) - YouTube
                  Last edited by Earthquake; 01-11-2012, 23:42.

Comment

Originally posted by Earthquake View Post
                    Gewoon samen flink uitjanken tot je niet meer kan. Zet wat muziek op waar jullie beide troost in kunnen vinden. Klassieke muziek helpt bij mij altijd goed.
                    Ook al vond je het eerst helemaal niks, deze muziek zal je nu wel wat doen:

Mozart Gran Misa en do menor - 1. Kyrie (Bernstein) - YouTube
                    Klassieke muziek is inderdaad goed. Ik luisterde het ook bijna nooit maar mn pa had een heleboel klassieke muziek. Als je in het donker zit en je luistert dit dan voel je je heel erg nietig. Dat heb ik bij geen enkele muzieksoort behalve klassiek. Mooie muziek
                    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

hallo, ik zou graag dit topic iets naar boven halen omdat ik zelf ook in een soort gedeelde smart situatie zit... mijn vriendin is een half jaar geleden haar oma kwijt geraakt en heeft dit volgens mij nog niet echt verwerkt... ik merk aan haar dat ze niet echt meer.. liefde in zich heeft ofzo... ik heb het idee haar kwijt te raken terwijl ik machteloos toekijk hoe zij wegzakt in somberheid... ik durf ook niet echt meer veel van haar te houden omdat t al een tijd slecht gaat tussen ons...

(in een poging mijn situatie en gevoel onder woorden te brengen)

iemand tips en wijze raad??? dank u
                      "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

Originally posted by klofijool View Post
                        hallo, ik zou graag dit topic iets naar boven halen omdat ik zelf ook in een soort gedeelde smart situatie zit... mijn vriendin is een half jaar geleden haar oma kwijt geraakt en heeft dit volgens mij nog niet echt verwerkt... ik merk aan haar dat ze niet echt meer.. liefde in zich heeft ofzo... ik heb het idee haar kwijt te raken terwijl ik machteloos toekijk hoe zij wegzakt in somberheid... ik durf ook niet echt meer veel van haar te houden omdat t al een tijd slecht gaat tussen ons...

Allereerst gecondoleerd. Verder heeft mijn vriendin een soortgelijke iets meegemaakt een halfjaar geleden (stiefvader overleed na een lang gevecht tegen kanker) Het enige wat hielp was, en daar ben ik heilig van overtuigd is praten praten en tijd. Zulke ingrijpende gebeurtenissen hebben echt tijd nodig om te helen/plekje te geven. Iedereen gaat er anders mee om, maar wat het beste is imo, is er simpel weg gewoon zijn. Wees er zodra dat moet, en wees er zodra ze het niet wilt. Uiteraard in extreme gevallen moet er hulp worden gezocht, maar het is nog vrij recent wat je vriendin meemaakt, tijd en liefde zijn super belangrijk. Ik hoop dat je wat hebt aan dit gebrabbel!

Comment

Mijn deelneming.
                          Je moet tonen dat je voor haar bent, steunen pak ze eens goed vast en babbel heel veel met ze.
                          Lucht op, zoek samen naar oplossing om het verlies te aanvaarden, oke dit is niet simpel maar het lukt na verloop van tijd.

Mijn vriendin heeft leren aanvaarden dat nhaar vader heen is gegaan door te zeggen van daar zal hij beter zijn, hij heeft nu rust en ziet niet af.

Steun mekaar in donkere tijden... wordt het echt te erg kan een psycholoog altijd helpen dit is geen schande hoor.

Originally posted by YEOJ_ View Post
                          Allereerst gecondoleerd. Verder heeft mijn vriendin een soortgelijke iets meegemaakt een halfjaar geleden (stiefvader overleed na een lang gevecht tegen kanker) Het enige wat hielp was, en daar ben ik heilig van overtuigd is praten praten en tijd. Zulke ingrijpende gebeurtenissen hebben echt tijd nodig om te helen/plekje te geven. Iedereen gaat er anders mee om, maar wat het beste is imo, is er simpel weg gewoon zijn. Wees er zodra dat moet, en wees er zodra ze het niet wilt. Uiteraard in extreme gevallen moet er hulp worden gezocht, maar het is nog vrij recent wat je vriendin meemaakt, tijd en liefde zijn super belangrijk. Ik hoop dat je wat hebt aan dit gebrabbel!
                          Voor jullie hetzelfde mijn deelneming !

Steun mekaar!

Comment

denk dat ik idd genoeg tijd aan haar moet geven, maar t is een soort karaktertrekje van mij om snel op iemands huid te zitten wat best verstikkend blijkt te werken... dank voor jullie steun en tips
                            "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

denk dat ik idd genoeg tijd aan haar moet geven, maar t is een soort karaktertrekje van mij om snel op iemands huid te zitten wat best verstikkend blijkt te werken... dank voor jullie steun en tips
                              het mag natuurlijk niet verstikkend zijn, alvast het ellerbeste voor het nieuwe jaar dat dit een gezonde start mag zijn.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X