Afvallen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Afvallen

Ik zit de afgelopen week een beetje stresachtig vanwege school etc. Moet behoorlijk wat presentaties mondelingen, verslagen inleveren, etc. Nou ben ik afgelopen week 1,5 kilo afgevallen terwijl ik nogsteeds 3900 kcal op een dag eet. Ben ook constant zenuwachtig en enige moment dat ik dit niet heb is als ik in de sportschool sta. Daar kan ik me zo afsluiten van alles en zo focussen op wat ik daar doe dat ik nergens anders aan denk. Maarja, dit is ook maar uurtje 4x in de week. Ik houd ook de omtrek van mn armen, borst e.d. bij en het vreemde is dat dat hetzelfde is gebleven of zelfs iets groter.

Ik denk dat het afvallen misschien met de stres ofzo te maken heeft? Iemand ervaringen mee gehad, tips, anything?

Behoorlijk klote, keihard gewerkt om op 70 kilo te komen (vanaf 58 kilo) en nu krijg ik dit, dipje naar 68,5..

Alles is welkom :/
    Not with the lights on baby, i'm bulking.

jezelf inlezen is makkelijker
    Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

mhm, ja als ik 12 kilo aangekomen ben met praktisch hetzelfde bf in iets meer dan 6 maanden ben ik natuurlijk behoorlijk aan het kloten en weet ik niet wat ik doe ..

Comment

Kan van alles zijn. Voornamelijk vocht. Niks om je druk over te maken.

Een voorbeeld van toen ik aan het bulken was:
        Ik had een bepaalde dag ziekelijk veel zin in tomaten om de 1 of andere reden. Ik had die dag 15-20 tomaten op, en op elke tomaat deed ik verschrikkelijk veel zout. Door al dat zout hield ik zo veel vocht vast dat ik de volgende dag 4,5kg zwaarder was dan normaal.

Wat ik hiermee wil zeggen is dat zoiets zomaar kan gebeuren. Houd dit langer stand, een aantal weken waarin je af blijft vallen, dan is er uiteraard iets mis. Kijk het voor nu gewoon lekker aan. Niks aan de hand.

Comment

Oke, bedankt! Ik kijk het nog even aan dan

Haha, opzich wel grappig verhaal. 4,5 kilo is wel ziek trouwens ;o

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X