Ik zit de afgelopen week een beetje stresachtig vanwege school etc. Moet behoorlijk wat presentaties mondelingen, verslagen inleveren, etc. Nou ben ik afgelopen week 1,5 kilo afgevallen terwijl ik nogsteeds 3900 kcal op een dag eet. Ben ook constant zenuwachtig en enige moment dat ik dit niet heb is als ik in de sportschool sta. Daar kan ik me zo afsluiten van alles en zo focussen op wat ik daar doe dat ik nergens anders aan denk. Maarja, dit is ook maar uurtje 4x in de week. Ik houd ook de omtrek van mn armen, borst e.d. bij en het vreemde is dat dat hetzelfde is gebleven of zelfs iets groter.
Ik denk dat het afvallen misschien met de stres ofzo te maken heeft? Iemand ervaringen mee gehad, tips, anything?
Behoorlijk klote, keihard gewerkt om op 70 kilo te komen (vanaf 58 kilo) en nu krijg ik dit, dipje naar 68,5..
Alles is welkom :/
Ik denk dat het afvallen misschien met de stres ofzo te maken heeft? Iemand ervaringen mee gehad, tips, anything?
Behoorlijk klote, keihard gewerkt om op 70 kilo te komen (vanaf 58 kilo) en nu krijg ik dit, dipje naar 68,5..
Alles is welkom :/
Comment