Waar liggen jullie onder de zonnebank?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

thuis

lekker thuis onder de bank, dan kan je gaan wanneer je maar wil. heb ze 2dehands gekocht en enkel nieuwe lampen erin gestoken

Comment

lekker thuis. doe het vooral om ff lekker bij te slapen

Comment

Ik zonnebank niet. Geen zin in en geen tijd voor. Ik bruin wel s'zomers in de zon. Natuurlijk bruin vind ik mooier dan zonnebankbruin.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

oi

bij mij op sportschool want het zit bij de abbo inbegrepen dus is gruuwlijk lekker
          het leven is een een leven wat je moet geven en na moet streven

Comment

Bij een zonnebankstudio. Voor 5 euro per keer. Ben voor het laatst in mei 2007 geweest. Ga binnenkort weer. Neem 2 kuurtjes (zonnebank) per jaar, van ieder 6-8 sessies.

Comment

Ik lig alleen in de winter onder de zonnebank want het is hier zomer´s gelukkig heerlijk warm en zonnig! woon 5 min bij het strand vandaan dus daar ben ik elke middag wel een uurtje voordat ik les moet geven in the gym!!
              The harder I work, the luckier I get!/ tú dijiste que no era capaz..ahora va por ti!

Comment

Ik ga altijd naar de studio van "Sundays" kost wel wat maar altijd goede lampen en erg schoon en zeer mooi resultaat

Comment

Niet, niks voor mij. Wil mijn huid graag een beetje sparen

Comment

niet,ik heb het nie zo op de zonnebank ik wacht gewoon lekker op het zonnetje

Comment

Originally posted by showtime View Post
                      niet,ik heb het nie zo op de zonnebank ik wacht gewoon lekker op het zonnetje
                      Dat heb ik dus ook.. ik lig liever in goudkleurig zonlicht dan in kunstmatig blauw UV licht.
                      Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik houd niet van de zonnebank >:{ zon for the win!

Comment

Bij de sportschool, zit bij m'n abo. ik ga meestal 1x per week, maar ik sla vaak ook wel eens over...

Grtz..
                          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Heb zelfbruiner geprobeerd. Is niks. Je handen lijken na afloop net alsof je geelzucht heb. En hetzelfde als je niet gelijkmatig insmeert. En als je niemand hebt die je met de rug wilt helpen schieten het nog niet op.

Zonnebank heb ik een tijdje bij me ouders gedaan. Maar weet niet...is leuk, maar om het nu regelmatig te doen. Het zit ook bij me abbo er in, maar die verloopt eind deze maand.

Ik wacht wel tot de zon schijnt. Wordt het vanzelf wel bruik :P

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                              Heb zelfbruiner geprobeerd. Is niks. Je handen lijken na afloop net alsof je geelzucht heb. En hetzelfde als je niet gelijkmatig insmeert. En als je niemand hebt die je met de rug wilt helpen schieten het nog niet op.

Zonnebank heb ik een tijdje bij me ouders gedaan. Maar weet niet...is leuk, maar om het nu regelmatig te doen. Het zit ook bij me abbo er in, maar die verloopt eind deze maand.

Ik wacht wel tot de zon schijnt. Wordt het vanzelf wel bruik :P
                              Zelfbruiner! Je kan natuurlijk ook gewoon verf proberen

Misc Pros 2 - Bodynet Gallery

Comment

sportschool, 2,50 voor 6 min.

ga er 2x per wk onder , 18 min per keer.

lkkr slapie doen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X