Waar liggen jullie onder de zonnebank?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Denk dat ik ook maar eens bankie ga pakken, moet zeggen nog nooit gedaan.
    Lees overal dat je je achteraf moet insmeren tegen uitdroging.. maar ik wil juist zonnebanken omdat het een beetje de bedoeling is dat mijn huid (vooral rug) uitdroogd. En om het dan weer in te smeren achteraf vraag ik me af of het zin heeft... Het bruine kleurtje boeit me eigenlijk weinig alleen ivm puistjes heb ik op meerdere sites (o.a. hier) gelezen dat ook een zonnebankje pakt daarnaast vertelde huisarts ook dat je veel de zon moet pakken.

Comment

Zou zoiezo smeren hoor. Hoeft niet veel te zijn, dun laagje, maar is wel beter voor je huid en kleurtje. Binnenkort ook maar weer eens kijken.
      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Wat smeren jullie erop dan, ook op je gezicht?

Comment

Gewoon een after sun. Liefst een weinig vette zodat het snel intrekt. Als ik even haast moet maken een pre-sun ook die ze daar verkopen. Scheelt wel.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

gewoon lekker thuis

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X