eelt-tip

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Speel ook wel wat jaartjes de gitaar.

Ontopic eelt lekker laten zitten
    Who's the Chef

Comment

Originally posted by adon1s View Post
      Mee eens, tot je op een gegeven moment bij gewichten aankomt die zorgen voor serieuze eeltknobbels die op een gegeven moment afscheuren. Dan is het beter ze eraf te halen.
      En over welke gewichten heb je het dan zoal?
      Who's the Chef

Comment

Originally posted by Mattroid View Post
        Ja, echt? Vet! Hoelang speel je al? Ik zo'n 4 jaartjes. Ben me nu aan het richten op de wat meer Metal-achtige muziek.
        Speel nu 10 jaar. Ik ben begonnen met metal en kan dat gewoon keistrak spelen. Maar ik kan ook rock, jazz en blues spelen.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik laat het eelt zitten. Het is wel zo dat het af en toe gedeeltelijk los zit bij de randjes. Om afscheuren tegen te gaan bijt ik het er gewoon af of als het redelijk los zit trek ik het er voorzichtig af. Meer doe ik er niet aan.

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
            Speel nu 10 jaar. Ik ben begonnen met metal en kan dat gewoon keistrak spelen. Maar ik kan ook rock, jazz en blues spelen.
            Heel indrukwekkend. Mijn 4 jaartjes zijn niks vergeleken met dat! Ik ben meer een rockertje. Maar jazz vindt ook heerlijk om op "los te gaan".
            "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

Lol, k zie het al voor me...we hebben alleen nog een drummer nodig...

hebben we ook nog een kwijlend iemand die op een xylofoon kan gaan hengsten :P
              De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                Ik laat het eelt zitten. Het is wel zo dat het af en toe gedeeltelijk los zit bij de randjes. Om afscheuren tegen te gaan bijt ik het er gewoon af.
                Lekker fris

Comment

Originally posted by nickydebeer View Post
                  Lekker fris
                  ligt eraan of het raam openstaat op niet.. en natuurlijk of het winter is of niet

maar even zonder dollen... je kan het best afbijten.. als je gedoucht heb is het gewoon schoon... en kan je het afbijten.. persoonlijk zou ik het nie echt afbijten.. maar heb ook weinig eelt op me handen.. ( heb zo een baan waar je dat niet krijgt :P )
                  De waarheid kan erg hard zijn

Comment

Lol, k zie het al voor me...we hebben alleen nog een drummer nodig...
                    found him

On-topic please: wat ze al zeiden: eelt is er voor een reden. Lekker laten zitten.
                    Achievements comes in cans, not can'ts.

Comment

Originally posted by Been View Post
                      En over welke gewichten heb je het dan zoal?
                      Als je over het algemeen sterker wordt zul je meer totaal load in je handen krijgen, met bijv. een deadlift van minder dan 200kg zal je nog bijna geen last hebben omdat dan waarschijnlijk de rest van je oefeningen ook nog niet heel zwaar uitgevoerd worden.
                      Haal het meestal om de 3 weken weg..
                      In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by nickydebeer View Post
                        Lekker fris
                        Als je gewoon uitspuugt, regelmatig doucht en tanden poetst zie ik het probleem niet zo o.O

Comment

Originally posted by MasterTuning View Post
                          hebben we ook nog een kwijlend iemand die op een xylofoon kan gaan hengsten :P
                          Nou, ga je gang maar, zou ik zeggen,. >:3

Originally posted by Falstyr View Post
                          Als je gewoon uitspuugt, regelmatig doucht en tanden poetst zie ik het probleem niet zo o.O
                          Zolang je maar geen eelt van voeten afbijt...

Trouwens, het eelt op mijn handen is niet zo dik...hoe wordt het zo groot, dan?
                          "If challenge had a taste...you'd be quite delicious."

Comment

Heb er ontzettend veel last van vandaar dat ik handschoenen aan doe tijdens het trainen... dan heb ik ze alsnog maar lang niet zoveel als zonder.

Comment

Nou, ga je gang maar, zou ik zeggen,. >:3

Zolang je maar geen eelt van voeten afbijt...

Trouwens, het eelt op mijn handen is niet zo dik...hoe wordt het zo groot, dan?
                              Haha daar kom ik niet eens bij:P Mn broertje toen ie in de box lag wel altijd.. liep altijd op zn voeten te kluiven.
                              23 jaar/ 77 kilo/ 1,80m/ 6-7% bf

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                                Eeltknobbels kunnen scheuren, was meer daarvoor, een beetje eelt kan natuurlijk geen kwaad.
                                Volgens mij moet je wel heel veel eelt hebben, wil het een keer scheuren. Van die hele droge gele ruwe oude mannetjes voeten die scheuren misschien.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X