Ik geloof Rene niet.
Tip tegen acne
Collapse
X
-
Originally posted by Misterfit View PostGrote kans dat het gewoon goedpraten is, maar aan de andere kant kan ik me best voorstellen dat er hier mensen op het forum zijn, die mensen vanwege dit gaan bedreigen.
Maar bij veel bedrijven die tegengas krijgen, zijn het altijd weer de hoge pieten die een ander de schuld geven, in dit geval een stagiere.
Ik kan me erg opwinden om dit slappe gelul. Die rene kan zeggen wat hij wil maar 9 van de 10x zijn ze zelf diegene die opdrachten geven om her en der reclames te versprijden.
Nu krijgen ze tegengas en dan krijg je een lulverhaal. Bij telefonisch begreigen heeft de ontvanger geen poot om op te staan. Heb het zelf mee gemaakt en de politie zegt dat ze zolang niet mes een mes of zo voor je staan je niets kan doen.
Heb je er psychisch onder te lijden zul je herhaalde zaken moeten kunnen aantonen en dat gaat niet na 1 bedreiging.
Dus rene wees een vent en accepteer de narigheden die je meepakt als zeflstandige ondernemer.
Last edited by The Phoenix; 25-06-2010, 13:44.
Comment
-
Originally posted by The Phoenix View PostIk krijg een beetje argwaan. Ik het voorsteltopip van bicepsbabe zegt ze dat haar man al lang actief is op dit forum. ???
Iemand getrouwd met bicepsbabe, hier op het forum? Ossie?
http://forum.bodynet.nl/oefeningen/2...ttherapie.html
is dus hoogstwaarschijnlijk dezelfde spammer.
Comment
-
Originally posted by Tommyy View PostKlopt ook, lees dit topic maar eens:
http://forum.bodynet.nl/oefeningen/2...ttherapie.html
is dus hoogstwaarschijnlijk dezelfde spammer.
ach ja niet te veel tijd insteken...
Comment
-
Originally posted by The Phoenix View PostNu krijgen ze tegengas en dan krijg je een lulverhaal. Bij telefonisch begreigen heeft de ontvanger geen poot om op te staan. Heb het zelf mee gemaakt en de politie zegt dat ze zolang niet mes een mes of zo voor je staan je niets kan doen.
Heb je er psychisch onder te lijden zul je herhaalde zaken moeten kunnen aantonen en dat gaat niet na 1 bedreiging.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment