Overhemden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Adoniss View Post
    Ik heb uit mezelf al een brede nek maar ik heb dus hetzelfde probleem.
    Ik krijg het bovenste knoopje bij geneen van mij 5 overhemnden dicht.
    en ja een grotere maat kopen is geen goed idee ik ben zelf niet heel groot dus een M past altijd precies
    een m 'etje......zooo schattig
    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
    There is no failure except in no longer trying

Comment

Excuses voor de bump alvast, wilde deze tip niet onthouden:
      Overhemden Op Maat ?19.95 | Overhemd Op Maat | Kleding Heren - iTailor
      Heb zelf ook een hele tijd last gehad met kleding, vooral overhemden, weet hoe vervelend dat is. Moet toch nette overhemden aan voor mn werk, confectie zit altijd te strak bij schouders/armen, terwijl je een bult overhoudt bij de buik. Erg vervelend, als een overhemd strak zit ga je ook eerder zweten enz.
      Via die site kan je je overhemd gewoon helemaal op maat laten maken, ideaal! Ook qua uiterlijk mooie dingen mee te doen, niet duur, en prima kwaliteit.

Nu alleen nog iets vinden voor (spijker)broeken.. (pak sowieso aanpassen/maat laten maken).

Zullen vast meerdere mensen zijn met dit probleem: doe er je voordeel mee zou ik zeggen.
      1.81, 84k, 11%
      Squat 130k 6x - Deadlift 150k 4x - Bent-over Row 110k 6x - DB Shoulder Press 2x28k 7x - Pulldown 119k 5x - Bench Press 90k 5x - Plate Loaded Lying Sit-up 25k 15x

Comment

Zal voor weinigen hier echt nodig zijn, maar is wel een gouden tip.
        IK ga eens kijken of het wat is.

thanks.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Heb zelf ook wat itailor hangen. Topsite. Prima kwaliteit, zeker voor dat geld.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Al mijn overhemden zijn tailor made. Ik kan hier geen overhemden in mijn maat vinden. Als het hemd zodanig is dat het bovenste knoopje dicht kan voor de stropdas, dan past er een sumo worstelaar in qua buik. Ook hebben reguliere hemden nauwelijks een V-taper tussen borst en buik.
            Het is dan wel een stuk(je) duurder, maar het staat veel beter als je een goed passend hemd draagt.
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Geheel mee eens, je wilt toch die V vorm in je bovenlichaam.

Overigens nu we het hier toch over hebben, wat voor soort broeken kopen jullie?
              Broeken die ik nu heb zitten sowieso te strak op de bovenbenen, en bij het zitten trekt door de gluteus ook de buik te strak. Zijn er merken met een aan te raden model/stretch? Andere tips? Ga morgen weer eens wat nieuwe kopen denk.
              (mocht dit te off-topic zijn dan open ik wel een nieuwe overigens)
              1.81, 84k, 11%
              Squat 130k 6x - Deadlift 150k 4x - Bent-over Row 110k 6x - DB Shoulder Press 2x28k 7x - Pulldown 119k 5x - Bench Press 90k 5x - Plate Loaded Lying Sit-up 25k 15x

Comment

Had vroeger veel Gasp hangen ivm bovenbenen. Geen last meer van echter gezien mijn knieen beenoefeningen verhinderen.
                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

kun je via die site itailor alleen met je creditcardnummer betalen? Ik betaal altijd gewoon via rekeningnummer.. hoe werkt dit??
                  Last edited by kojak; 07-11-2011, 15:42.
                  sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Creditcard werkt top hoor. Gebeurt niks mee.

sigpic

Comment

moet ik hiervoor naar de bank om dat nummer aan te vragen? ik snap er geen fuck van man ik betaal normaal alles via ideal met rekeningnummer meer niet.

Comment

Welke bank heb je? Welke creditcardmgij? Direct via de bank of niet?

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Welke bank heb je? Welke creditcardmgij? Direct via de bank of niet?
                          hey chef het is al gelukt heb het net aangevraagd.

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                            Gasp
                            Hebben die jeansbroeken??? een wereld gaat voor me open
                            laatste maanden ook heel wat broeken kapot gescheurd gewoonweg...
                            Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Betalen via PayPall kan ook, duurt wel wat langer, maar kan dan gewoon via rekeningnummer (geen extra creditcard nodig enz).
                              Haha het scheuren wil ik voor zijn. Gasp klinkt goed, maar moet je wel echt naar op zoek neem ik aan? Winkel in omgeving Leiden die dat heeft? Anders maar gewoon weer wat grotere maten kopen en pijpen in laten korten oid..
                              1.81, 84k, 11%

Comment

Originally posted by Blader View Post
                                Betalen via PayPall kan ook, duurt wel wat langer, maar kan dan gewoon via rekeningnummer (geen extra creditcard nodig enz).
                                heb net ff weer gekeken en via paypall moet je ook een creditcard nummer hebben hoor?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X