Rust na zetten tatoeage

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hij is gezet hoor! Bij deze ook een foto

Wat de tatoeëerder zei was dat ik gewoon kan trainen zolang het niet langs mijn tatoeage schuurt en ik de tatoeage goed vet hou. Daarnaast zei hij wel dat als je bijvoorbeeld kickbokser bent en een tatoeage op je voet heb laten zetten dat je wel ff moet wachten met weer volle bak gaan trappen. Geen 'impact' achtige dingen dus maar ik ga met mn zalfje vandaag gewoon lekker naar de gym.

Vinden jullie van de tattoo? Kvind hem heel netjes gezet

Ps. Sorry voor de breezer achtige foto maar mijn hoofd hoefde er van mij niet op
    BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

Als je goed met vaseline blijft smeren heb je ook geen last van korstjes. Het werkt dan als een soort protectie laag en eronder geneest het dan . Nice tat

Comment

Originally posted by Levi View Post
        Als je goed met vaseline blijft smeren heb je ook geen last van korstjes. Het werkt dan als een soort protectie laag en eronder geneest het dan . Nice tat
        Dat is idd mijn bedoeling! Thanks!

Comment

Heb dit zelf ook gedaan en werkte perfect. 's avonds bij het slapen heb ik ook dik vaseline erop gesmeerd en er folie overheen gedaan, om hem zo snachts niet de laten uitdrogen. Na 2 dagen hiermee gestopt en wel elke dag vaseline erop gesmeerd en 1keer per dag schoon gemaakt met die natuurlijke zeep.

Comment

Originally posted by cage View Post
            Hij is gezet hoor! Bij deze ook een foto

Vinden jullie van de tattoo? Kvind hem heel netjes gezet
            De tatoeëerder heeft zo op het eerste gezicht goed werk verricht. Heb je geen creme en desinfecterende zeep meegekregen?
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

wat staat er eigenlijk? netjes overigens =)

Comment

Originally posted by Levi View Post
                Heb dit zelf ook gedaan en werkte perfect. 's avonds bij het slapen heb ik ook dik vaseline erop gesmeerd en er folie overheen gedaan, om hem zo snachts niet de laten uitdrogen. Na 2 dagen hiermee gestopt en wel elke dag vaseline erop gesmeerd en 1keer per dag schoon gemaakt met die natuurlijke zeep.
                Je hoef maar een heel dun laagje vaseline aan te brengen..

Folie is voor de eerste paar uurtjes en daarna moet je het er niet meer omdoen..je wond moet kunnen ademen...

3 a 5 x per dag een dun laagje vaseline aanbrengen is goed genoeg..

Comment

GEEN vaseline erop smeren.
                  desinfecterende zeep hoefd alleen maar gebruikt te worde op eerste dag dat je tat hebt of om de paar dagen voor de rest bij het douchen gwn water overheen laten lopen (niet rechtstreeks met de straal op je tattoo)
                  en ipv vaseline is homeoplasmine een goeie creme
                  elke keer dat tat beetje droog word trug insmere met een dun laagje,zeker niet te veel erop smere
                  dit gebruik je tot alle dikke korst etc eraf is en dan gebruik je gwn zalfje zoals neutrogena enz om je huid vochtig te houde , dit gebruik je tot tattoo eruit ziet zoals ie der uit hoort te zien
                  next goal: becoming baloe jwt

"velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"

Comment

Ik heb 2 maanden terug smiddag's 1 laten zetten op mijn rug en in de avond lag ik alweer te banken, niks aan de hand maargoed dat zegt niet dat dat altijd zo is..
                    In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                    Squat 230 kilo
                    Bankdrukken 137.5 kilo
                    Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                      Heb je geen creme en desinfecterende zeep meegekregen?
                      Had een beetje creme mee gekregen, geen zeep ofzoiets. Tatoeëerder zijn gewoon met lauw water afspoelen en daarna droog deppen.

Originally posted by Posseltje View Post
                      wat staat er eigenlijk? netjes overigens =)
                      Tibetaans voor Kracht

Originally posted by stokbelg View Post
                      GEEN vaseline erop smeren.
                      desinfecterende zeep hoefd alleen maar gebruikt te worde op eerste dag dat je tat hebt of om de paar dagen voor de rest bij het douchen gwn water overheen laten lopen....
                      Heb Bepanthen zalf gekocht, is wel wat duurder maar ik ga niet een paar euro gierig doen na een tat die veel meer koste

Thanks allemaal voor de reacties!

Comment

Had zelf een week folie (steeds verversen en een dun laagje zalf), erna alleen uierzalf. Werkte super.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                          Had zelf een week folie (steeds verversen en een dun laagje zalf), erna alleen uierzalf. Werkte super.
                          Ik heb er dus helemaal geen folie opgehad, ga ik ook niet meer doen. De tatoeëerder legde uit dat de wond het beste gewoon kan ademen. Ik ging na de tattoeage zetten toch direct naar huis, daar even met lauw water gespoeld, droog gedept, ingesmeerd en gewoon nog ff achter de computer gezeten. Voor het slapen nog even een keer ingesmeerd

Comment

bepanthol ofz bedoel je? die hebk indd ook gehad die raadde me vorige tattoo'eur aan werkt ook prima
                            als ik me niet vergis was dat dat zalfje waar je na een tijdje eensoort van kaas-geur van kreeg
                            next goal: becoming baloe jwt

"velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"

Comment

Originally posted by stokbelg View Post
                              als ik me niet vergis was dat dat zalfje waar je na een tijdje eensoort van kaas-geur van kreeg
                              lol!

Comment

Ik had zelf een soort vaseline in een zakje mee gekregen. Daar zaten een soort van vitamines in die het herstel proces bevorderden.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X