broeken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Geen benen meer trainen, doe ik ook niet meer :d
    Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

geen benen trainen is voor watjes en beachboys, of andere mensen die graag een excuus hebben om de pijn niet te hoeven doorstaan:P
      "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

Je kan makkelijk broeken laten aanpassen. Voorbeeld bij de taille laten versmallen.
        Ik heb ook last van dat de broek onder de knie te breed is (wat ik vrij lelijk vind) en mijn moeder versmalt ze dan ook altijd vanaf de knie.

Comment

goed idee, even aan mijn moeder vragen als ik nog eens een nette spijkerbroek wil hebbon
          "is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow

Comment

idd een kloteprobleem heb nog maar 2 broeken die goed passen momenteel sinds ik weer stevig benen train sommige broeken maar 1 keer aangehad en krijg ze al niet meer over mn benen terwijl ze van taille eerder groot zijn, straks benen trainen... werkt wel demotiverend :s maar fuck it bijna zomer dan kan ik losse shortjes aandoen en die bene tonen
            Pain is just weakness leaving the body...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X