Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Verschilt ook per persoon, ik drink bijna nooit koolzuurhoudend, eet geen zure dingen, nooit snoep of andere suiker bommen maar heb wel last van tandsteen en her en der wat tanderosie... Dit is gedeeltelijk genetisch bepaald en ook sterk verbonden aan je speeksel/maagzuur. Mijn oma bijvoorbeeld poetste misschien 1x in de week haar tanden, was 75, rookte als een ketter en dronk bitter lemon alsof het water was maar had ze er nog allemaal in staan, wel wat geel natuurlijk maar verder nergens laat van. Iedereen is verschillend!
Current status: Bulkin' and gainin'
"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."
Ik heb gewoon mazzel denk ik. Me moeder had meer kronen en bruggen dan heel Nederland bij elkaar. En de rest heeft ook gaatjes, wortelkanaalbehandelingen gehad.
Alleen me kiezen eruit, ook niet fijn kan ik je vertellen
"GTL. Gym, tan, laundry. That's what it's all about."
Dit vind ik toch wel een super uitvinding: even smeren en klaar. Dat kun je dan ook wel zelf, geen dure tandarts bij nodig.
Ik doe met Faabjan mee: 0 gaatjes en ik doe ook mee met Wilcodemug: ik heb veel tandsteen (big shiny smile dankzij de mondhygiëniste ).
Het schijnt samen te hangen: Ăłf je hebt veel gaatjes en weinig aanslag/tandsteen, Ăłf je hebt weinig tot geen gaatjes en veel tandsteen. Je speeksel bevat veel beschermende stoffen maar geeft ook die kalkafzettingen, vooral in de nacht achter je onderste rij voortanden, daar verzamelt het speeksel zich. Voor zover ik mijn tandarts goed heb begrepen op dit punt is lekker liggen kwijlen 's nachts dus best goed voor je tanden.
Dit vind ik toch wel een super uitvinding: even smeren en klaar. Dat kun je dan ook wel zelf, geen dure tandarts bij nodig.
Ik doe met Faabjan mee: 0 gaatjes en ik doe ook mee met Wilcodemug: ik heb veel tandsteen (big shiny smile dankzij de mondhygiëniste ).
Het schijnt samen te hangen: Ăłf je hebt veel gaatjes en weinig aanslag/tandsteen, Ăłf je hebt weinig tot geen gaatjes en veel tandsteen. Je speeksel bevat veel beschermende stoffen maar geeft ook die kalkafzettingen, vooral in de nacht achter je onderste rij voortanden, daar verzamelt het speeksel zich. Voor zover ik mijn tandarts goed heb begrepen op dit punt is lekker liggen kwijlen 's nachts dus best goed voor je tanden.
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment