affadfd
Haar groeit niet meer? ( 17 jaar)
Collapse
X
-
Misschien dat je een ander kapsel heb dan voorheen waardoor de groei minder opvalt? Bij een lang kapsel valt het minder op dan bij een gemillimeterd kapsel. Verder misschien naar de huisarts kijken of die wat weet in combinatie met een bloedonderzoek?Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.
Comment
-
Ik denk genen man. Heb zelf ook wat minder volle haardos, zit er dik in dat ik metme pa vroeg kaal word. Maar link met cutten zie ik niet zo een twee drie."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Ging 4 maanden geleden alles eraf halen om het sterker te maken, maar het is ook precies begonnen toen ik stopte eten met rotzooi zoals chips, wit brood enzo.
Heb geen multivitamine maak ben er wel van plan om een later te gebruiken..
niemand zo een soortgelijke ervaring gehad?Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"
Comment
-
Kan je niet helpen haci, maar zou best willen ruilen.
Mijn haar is focking dik en groeit als onkruid, daarbij begint er grijze gloed aan te komen
Scheer het twee keer per week, jouw probleem vind ik heel vaag, zeker als het haar wel gewoon blijft zitten.
Maar keek effe op google en jr bent iig niet de enige met dit probleem.
Comment
-
het ergiste vind ik nog dat mijn broers allebei een fucking bos haar hebben.
Kga morgen weer langs kapper, alles eraf ( 1 stand voor kaal ) en hopen dat het misschien sterker word. En op google krijg ik steeds die Alpachin shampoo ding, waarvan ik zeker ben dat het niet werkt ( lol kreeg gratis samples )
Anders gewoon alles eraf, heb geen grote neus/oren waardoor het niet eens zo slecht kan lijken.Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment