Mijn verhaal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Knap dat je je verhaal post, ook dat je zoveel af bent gevallen. Ik ken het probleem zelf niet zo, ben altijd een magere lat geweest. Toen ik begon met trainen wist ik er geen kloot van af, ook niet van het nut van goed eten naast het trainen. Toen ik hier op werd gewezen ben ik meer gaan eten, met als resultaat dat ik met sprongen vooruit ging - al hield ik me niet echt strikt aan het schema. Goed eten helpt! Je zwaarlijvigheid heb je overwonnen, dit gaat je ook vast en zeker lukken!

Wat betreft de gyno, ik heb het ook gehad (aan de linkerkant erg, rechts nauwelijks).. na een jaar erover nadenken heb ik me er aan laten opereren. Mijn avatar is nog van vóór de operatie, misschien dat je het verschil tussen beide merkt, misschien niet (het was niet zo warm dus de boel stond wat strakker, op deze momenten viel het niet zo heel erg op). Kies er alleen voor om onder het mes te gaan als het je echt erg stoort. Ik denk niet dat het anders de moeite waard is.. in een van de andere topics stond ook iets over een medicijn waarmee het mogelijk weg kon trekken maar daar ben ik niet mee bekend.. misschien het lezen waard.

Succes!

Comment

Originally posted by tums View Post
      Knap dat je je verhaal post, ook dat je zoveel af bent gevallen. Ik ken het probleem zelf niet zo, ben altijd een magere lat geweest. Toen ik begon met trainen wist ik er geen kloot van af, ook niet van het nut van goed eten naast het trainen. Toen ik hier op werd gewezen ben ik meer gaan eten, met als resultaat dat ik met sprongen vooruit ging - al hield ik me niet echt strikt aan het schema. Goed eten helpt! Je zwaarlijvigheid heb je overwonnen, dit gaat je ook vast en zeker lukken!

Wat betreft de gyno, ik heb het ook gehad (aan de linkerkant erg, rechts nauwelijks).. na een jaar erover nadenken heb ik me er aan laten opereren. Mijn avatar is nog van vóór de operatie, misschien dat je het verschil tussen beide merkt, misschien niet (het was niet zo warm dus de boel stond wat strakker, op deze momenten viel het niet zo heel erg op). Kies er alleen voor om onder het mes te gaan als het je echt erg stoort. Ik denk niet dat het anders de moeite waard is.. in een van de andere topics stond ook iets over een medicijn waarmee het mogelijk weg kon trekken maar daar ben ik niet mee bekend.. misschien het lezen waard.

Succes!
      thx man, en ja de gyno stoort me enoooorm! vind ik erg beschamend als ik m'n shirt moet afdoen :x en idd, als het wat koeler is staat de boel strakker. maar ik heb die gyno nu wel al meer dan 3jaar, dus is dat niet normaal. hoeveel heeft die operatie trouwens gekost? (ik woon wel in belgie, dus mss verschilt het).
      To fear death is to limit life.

Comment

Ik wou eerder een reactie plaatsen, kreeg helaas problemen met mijn computer (virus:\). Zit nu even op een andere pc.. had een mooie lange reply getypt maar die kon ik niet plaatsen omdat het virus vrijwel alles blokkeerd.

Ik stoorde me ook fors aan de gyno, weet hoe het is (was!). Ik heb geen idee hoeveel het kost, is verzekeringswerk (aldus mijn ouders).. weet ook niet of ik de kosten uiteindelijk te horen ga krijgen.. maar denk toch dat je mag rekenen op boven de €1000..

Het enige wat ik er tot nu toe aan over heb gehouden is een soort kuil/deuk onder de tepel/borst, gevoelloze tepel en een litteken onder de borst (zoals je bij vrouwen met borstvergroting bijv ziet). Maar het verschil is minder groot, dus ben al tevreden (een indicatie van hoe het ongeveer eruit zou komen te zien zou ik na 3 maand een keer hebben, het is voor mij nu 1,5-2 maand geleden). Misschien dat ik eens voortgangsfoto's plaats zodra het volledig hersteld is..

Comment

Heb vandaag eindelijk de stap gezet om mijn clean bulk te doen, ben er vandaag mee begonnen. Het voelt wel raar om zoveel te eten (voor mij is wat ik eet veel tenminste). Ik zit nu op 300cal boven onderhoud (om te beginnen).
          To fear death is to limit life.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X