Rug klachten vanaf puber tijd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rug klachten vanaf puber tijd

Naar de dokter geweest
    conclussie ongewoon holle onderrug waardoor er bij squaten en deadlifte veel te veel druk op de wervels komen. Mijn wervels zijn daar door ook beschadigd geraakt kraakbeen ofzo ? Ik moet nu met een fisio regelen welke oefeningen ik nog mag doen.
    Mooi kloten dus want ik ben bang dat ik niet meer mad deadliften en squaten. Ook ben ik volgend de dokter te hard gegroeid in korte tijd 2 jaar, en da tik volgens hem allemaal extra belasting voor mijn rug, volgens hem hoor ik niet zo veel spiermassa te hebben als hij mij gaat vergelijken met de genen in de fam.
    Het zijn dus alle oorzaken bij eklaar zegt hij.
    Te veel massa
    Te snel gegroeid
    Te holle onderrug
    Kapot kraakbeen

Kut voor je!
    Benen trainen hoeft niet in Spanje, daar voetballen ze allemaal

Comment

Jeps niets aan te doen, baal er ook erg van, hij zij ook dat ik niet naar anderen moet luiteren maar veel eerder contakt met hem had moeten opnemen zodat een fisio een oordeel kom genven.
      Maar goe dik was eigenweis en luisten naar anderen op forum bvb, ik zij ook licht he tniet aan foute beweiningen of zwakke spieren, neen het is puur je wervel de spieren zijn juist erg goed ontwikkeld maar daar heeft mijn pijn niets mee te maken, en die spieren gaan dat ook niet voorkomen. Zels door goede training zou dit erger worden volgens hem, want het boeltje kan niet meer klaar en is dus stuk
      Last edited by LittleMofo; 04-02-2010, 15:55.

Comment

Ga je toch alleen voor de cardio? Om massa te pakken..

Comment

Voor je weer gaat schreeuwen dat ik onzin vertel... Lees even je eigen berichtje:
          @
          MOet meer cardio wel wat cardio, cardio is altijd goed voor je herstel, dus indirect ook meer massa.

Comment

Lol en niet meer krachtrainen?? nee dankje,
            Ik ga iig deadlift tijdelijk niet meer doen.
            En squaten voornamelijk high reps en wat lichter gewicht.
            Cardio doe ik zowiso al wel. Je pakt er idd wel massa mee bij zwaare sprints
            maar dat is niet genoeg.
            Last edited by LittleMofo; 04-02-2010, 16:12.

Comment

Er is al die tijd dat je last had al aangeraden om lichter te squaten en je techniek eens op orde te krijgen. Dus je kunt het wel afschuiven op het advies van anderen, maar daar heeft het niet aan gelegen chiefo.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Dat was het probleem verder ook niet, ik had nooit zomaar door mogen gaan met squaten en deadliften dus helemaal geen advies verder moeten opvolgen. Ik had het namelijk al voor ik aan BB begon maar het is iets erger geworden. Verder is er tegenwoordig niets meer mis met mijn uitvoering, die gaat volgends de boekjes.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X