jeuk aan de anus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

lol @ vader laten kijken

Dus, probeer meer te drinken en meer vezels binnen te krijgen. Als het niet betert, ga je maar naar een mooie vrouwelijke dokteres.
    "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

Ik zou ermee naar de huisarts gaan. Kan een schimmelinfectie zijn en als je aan je hol gaat krabben heb je ook nog eens kans dat je die bacterien versprijd met je handen over je lichaam met gevolg dat dadelijk niet alleen je anus jeukt maar wellicht nog meer.

Dus naar de huisarts is mijn advies.

Comment

Originally posted by roelinho View Post
        vrouwelijke dokteres.
        "We must all suffer from one of two pains: the pain of discipline or the pain of regret."

Comment

pff ik drink zeker elke dag 1.5l tot 2l water, eigenlijk ook niks anders. zit in de cut namelijk.

waar zitten dan veel vezels in?

ik eet brinta, rijst, aardappelen, brood enz.

kan het zijn dat ik te eenzijdig eet?? ik heb de laatste tijd bijna niks gejunkt en eet eigenlijk alleen maar brinta, brood, rijst, soms pasta, kip, andere soorten vlees, vis, fruit, groente,. als ik junk is het een pepermuntje geweest.

mjah, morgen is het patatdag bij ons. zal ik wel ff ongezonde hap naar binnen werken, misschien raak ik dan beter aan de scheit.
          sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Ik ga mee met Phoenix z'n mening. Het is een schimmelinfectie waar je mee naar de dokter moet omdat hij jou het juiste medicijn daarvoor kan voorschrijven.
            Al moet ik zeggen dat Blocko er natuurlijk ook wel even iets aan kan doen....

Comment

Wil iemand die jongen anders niet even rimmen? haalt ook tijdelijk de jeuk weg.

(nee geen ervaring mee maar van horen zeggen)

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                Wil iemand die jongen anders niet even rimmen? haalt ook tijdelijk de jeuk weg.

(nee geen ervaring mee maar van horen zeggen)
                jij biedt het zelf aan, dus ik zou zeggen: ga je gang

Comment

ik moest gister op een homo feest beveiligen Rapido genaamd.
                  en toen ik dit topic las moest ik er gelijk weer aan denken
                  bp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
                    jij biedt het zelf aan, dus ik zou zeggen: ga je gang

heb even zitten twijfelen... NOT!!!

als hij lenig is lukt het hem zelf ook wel hoor!

Comment

klinkt alsof je last hebt van wormen , kijk je ontlasting eens goed na of je witte wormpjes ziet deze zijn erg klein dus goed kijken.
                      Sommige leggen namelijk de eitjes op de huid van de anus wat erg jeukt.
                      Dokters bezoek zal niet onverstandig zijn.
                      Mind is everything.

Comment

Ik denk dat je last heb van zeer kleine schuurtjes van de huid , komt vermoedelijk door bte hard persen en of te hard afvegen, Als je haar erop heb zou ik dat eerst weghalen door middel van een ontharings creme' en wat meer vezels eten
                        een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Anderhalve tot 2 liter water is weinig voor een (kracht)sporter. Je mag best 1 tot 2 liter per dag meer drinken.
                          Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                            Ik ga mee met Phoenix z'n mening. Het is een schimmelinfectie waar je mee naar de dokter moet omdat hij jou het juiste medicijn daarvoor kan voorschrijven.
                            Al moet ik zeggen dat Blocko er natuurlijk ook wel even iets aan kan doen....
                            Hoe de fack kan ik schimmelinfectie hebben dan?? ik was hem iedere dag mee, veeg me reet goed af. Maar goed, zal nog paar dagen afwachten hoe het gaat. Ik moet nu trouwens weer poepen na 3 dagen kijken of die er makkelijk uitfloept, anders is er wel iets mis denk ik..

ja idd, trage stofwisseling

Comment

Originally posted by wzoet View Post
                              Hoe de fack kan ik schimmelinfectie hebben dan?? ik was hem iedere dag mee, veeg me reet goed af. Maar goed, zal nog paar dagen afwachten hoe het gaat. Ik moet nu trouwens weer poepen na 3 dagen kijken of die er makkelijk uitfloept, anders is er wel iets mis denk ik..

ja idd, trage stofwisseling
                              Een schimmelinfectie kan je makkelijk op lopen hoor!

Als het een besmettelijke schimmel is zoals bijvoorbeeld ringworm en je geeft een persoon een hand die ringworm heeft en vervolgens krap je aan je hol, voila! een schimmelinfectie is opgelopen!

Comment

ik zit echt niet met me vingers in mijn kontgat hoor.

nu trouwens net gepoept na vrijdag. 2 beste keutels die er makkelijk uitfloepten. hoefde niet te persen ofzo. goed teken iig. had beetje branderig gevoel maar is nu weer over.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X