ik heb geen spier[ijn en toch groei ik erg hard? dus dit vind ik bullshit
geen spier pijn
Collapse
X
-
k hoor over en weer dat spierpijn=spier groei.
sommige mensen hebben hier nou eenmaal weinig tot geen last van.
over je voeding:
voor slapen gaan bak kwark met hoog aantal eiwitten zal tussen de 7.5 tot 12g per 100g inzitten daarvan dus 1bak = 450 of 500gram.
ik zie ook op je 2 boterhammen met pinakaas nagenoeg geen vetten, dit is belangrijk voor je testesteron (oftewel groei hormoon) gooi smiddags nog ergens handje ongezoute nootjes bij bijv. pinda's als je die lkkr vind of weet ik veel waar je van houd en dan savonds nog bij je kwark een handje doen. is goed veel kcal en je hebt het nodig.
verder zou ik graag al je behoeftes willen zien zoals al aagegeven is: wat is jou behoefte, en wat zit er in welke maaltijd. Dit kost natuurlijk tijd maarja beter in 1keer goed doen dan 3maanden aan klungelen en niet hard groeien
suc6!Calisthenics / Street workout
Comment
-
als jij je goed aan je voeiding houd hersteld je lichaam goed en dan heb je ook geen spierpijn.
het enige leuke aan spierpijn is dat je je puur op die spier kan richten bijvoorbeeld je borst en dan die heenm en weer kan laten gaanbp 1x 150 kg dl 1 x 240 kg sq 1x 220 kg
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View Postdit is natuurlijk onzin!
sommige mensen hebben hier nou eenmaal weinig tot geen last van.
over je voeding:
voor slapen gaan bak kwark met hoog aantal eiwitten zal tussen de 7.5 tot 12g per 100g inzitten daarvan dus 1bak = 450 of 500gram.
ik zie ook op je 2 boterhammen met pinakaas nagenoeg geen vetten, dit is belangrijk voor je testesteron (oftewel groei hormoon) gooi smiddags nog ergens handje ongezoute nootjes bij bijv. pinda's als je die lkkr vind of weet ik veel waar je van houd en dan savonds nog bij je kwark een handje doen. is goed veel kcal en je hebt het nodig.
verder zou ik graag al je behoeftes willen zien zoals al aagegeven is: wat is jou behoefte, en wat zit er in welke maaltijd. Dit kost natuurlijk tijd maarja beter in 1keer goed doen dan 3maanden aan klungelen en niet hard groeien
suc6!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment