Libido is dood

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by GeneralIx View Post
    Joker, gezien al jouw vragen over helemaal niets, en bijzonder gebrekkige kennis over bergen dingen, heb ik enorme twijfels over je armomvang.
    Make that 2

tel je ze niet bij elkaar op
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

ik heb het omgekeerde probleem....
      The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
      Welcome To The Brotherhood Of The Iron!

Comment

Joker, gezien al jouw vragen over helemaal niets, en bijzonder gebrekkige kennis over bergen dingen, heb ik enorme twijfels over je armomvang.
        maakt niet uit, jaloersheid is iets menselijks en kan niemand wat aan doen
        Ik lig er niet wakker van in ieder geval.
        je hebt trouwens ook iets als genen... kijk eens op google.nl als je wilt weten wat dat is.
        Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
        http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html

Comment

Joshua, probeer eens minder dan 8x per dag te rukken.. misschien helpt dat. Bouw het wel af adners krijg je afkickverschijnselen als stijve in de ochtend enzo.

Comment

Originally posted by gameface View Post
            PM kees ff anders en vraag hij zij hele "mijn documenten" naar je stuurt.
            Hoef niet een pm,, leuk dat je aan me dacht. Lees het nu net .
            Gelukkig krijg je je leuter hard en kan je wel dedelijk klaar komen. Bij gebruik van as is dat wel anders.
            Kan verschillende oorzaken hebben. Oververmoeitheid , stress geen voldoende rust ed. Zou me niet ongerust maken. Gezien je enkel het gevoel niet meer heb zal dat wel tijdelijk zijn. Je traint naturel geweldig dat te horen.
            Neem dagelijks minamaal 400iu Vit E en 30 mg zink. ZMA met vit E is een zeer goede onderteuning voor je sex drift. Maar vooral goed rust.
            een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Originally posted by _joker_ View Post
              je hebt trouwens ook iets als genen... kijk eens op google.nl als je wilt weten wat dat is.
              Ik ben niet jaloers ouwe, ik geloof gewoon niet dat je 52cm meet aan omtrek, tenzij je op 70% vet en 150kg zit.

Ik lig er verder ook zeker niet wakker van dat je e-penis zo belangrijk is voor je.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by _joker_ View Post

laat je hyves zien of wat foto;s want iets zeggen zonder bewijs is niks natuurlijk mijn armen zijn 60 cm en ik heb nog nooit een halter aangeraakt

leugen is snel gemaakt

Comment

En hoe gaat het nu?
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Originally posted by Ashley View Post
                    En hoe gaat het nu?
                    Alles gaat goed, ik heb nergens last meer van. Ik zit overigens niet meer
                    aan de creatine maar ik weet dus niet of dat daadwerkelijk het probleem was.

T'is voor mij een raadsel waarom ik het had.

Denk overigens dat het niks met Testosteron waardes had te maken.
                    Ik knalde namelijk in the gym beter dan ooit terwijl ik nog last had van me libido.
                    Dus zal vast wel iets psychologisch zijn geweest.
                    Last edited by Joshua90; 18-07-2010, 10:13.
                    You can be part of my meal tonight.

Comment

Gelukkig maar. Libido verlies is iets voor ouwe lullen of anabole gebruikers....en jij bent geen van 2en.
                      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ik ben niet jaloers ouwe, ik geloof gewoon niet dat je 52cm meet aan omtrek, tenzij je op 70% vet en 150kg zit.

Ik lig er verder ook zeker niet wakker van dat je e-penis zo belangrijk is voor je.
                        We hebben gister ff gemeten met een 3 puntstang.
                        (5 punts konden we niet vinden) we kwam om 12,5% uit, 104 kg. total body weight.

groeten.

Comment

Mag ik hieruit concluderen dat je een kloon van Joker bent?
                          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Originally posted by proteinfreak View Post
                            We hebben gister ff gemeten met een 3 puntstang.
                            (5 punts konden we niet vinden) we kwam om 12,5% uit, 104 kg. total body weight.

groeten.
                            vind de 3punts meting ruk.
                            5 of 7 is stukken beter, en 1ste x dat je het doet is ook kut want er gaat nog wat bij kijken om het goed te doen.
                            Calisthenics / Street workout

Comment

Vierpuntsmeting is de standaard, driepunts heb ik echt nog nooit gehoord.

sigpic

Comment

Mag ik hieruit concluderen dat je een kloon van Joker bent?
                                haha, grapjas.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X