Libido is dood
Collapse
X
-
ik heb het omgekeerde probleem....The iron never lies to you. You can walk outside and listen to all kinds of talk, get told you're a god or a total basterd. The Iron will always kick you the real deal. The Iron is the great reference point, the all-knowing perspective giver. Always there like a beacon in the pitch black. It never freaks out on me, never runs.
Welcome To The Brotherhood Of The Iron!
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostJoker, gezien al jouw vragen over helemaal niets, en bijzonder gebrekkige kennis over bergen dingen, heb ik enorme twijfels over je armomvang.
Ik lig er niet wakker van in ieder geval.
je hebt trouwens ook iets als genen... kijk eens op google.nl als je wilt weten wat dat is.Post Exercise Carbohydrates May Be Counter-Productive by Dr. Mauro DiPasquale
http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-voeding/28728-post-exercise-carbohydrates-may-be-counter.html
Comment
-
Originally posted by gameface View PostPM kees ff anders en vraag hij zij hele "mijn documenten" naar je stuurt.
Gelukkig krijg je je leuter hard en kan je wel dedelijk klaar komen. Bij gebruik van as is dat wel anders.
Kan verschillende oorzaken hebben. Oververmoeitheid , stress geen voldoende rust ed. Zou me niet ongerust maken. Gezien je enkel het gevoel niet meer heb zal dat wel tijdelijk zijn. Je traint naturel geweldig dat te horen.
Neem dagelijks minamaal 400iu Vit E en 30 mg zink. ZMA met vit E is een zeer goede onderteuning voor je sex drift. Maar vooral goed rust.een gladde aal blijft altijd glad.
Comment
-
Originally posted by _joker_ View Postmaakt niet uit, jaloersheid is iets menselijks en kan niemand wat aan doen
je hebt trouwens ook iets als genen... kijk eens op google.nl als je wilt weten wat dat is.
Ik lig er verder ook zeker niet wakker van dat je e-penis zo belangrijk is voor je."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by _joker_ View Postmaakt niet uit, jaloersheid is iets menselijks en kan niemand wat aan doen
je hebt trouwens ook iets als genen... kijk eens op google.nl als je wilt weten wat dat is.
laat je hyves zien of wat foto;s want iets zeggen zonder bewijs is niks natuurlijk mijn armen zijn 60 cm en ik heb nog nooit een halter aangeraakt
leugen is snel gemaakt
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostEn hoe gaat het nu?
aan de creatine maar ik weet dus niet of dat daadwerkelijk het probleem was.
T'is voor mij een raadsel waarom ik het had.
Denk overigens dat het niks met Testosteron waardes had te maken.
Ik knalde namelijk in the gym beter dan ooit terwijl ik nog last had van me libido.
Dus zal vast wel iets psychologisch zijn geweest.Last edited by Joshua90; 18-07-2010, 10:13.You can be part of my meal tonight.
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostIk ben niet jaloers ouwe, ik geloof gewoon niet dat je 52cm meet aan omtrek, tenzij je op 70% vet en 150kg zit.
Ik lig er verder ook zeker niet wakker van dat je e-penis zo belangrijk is voor je.
(5 punts konden we niet vinden) we kwam om 12,5% uit, 104 kg. total body weight.
groeten.
Comment
-
Mag ik hieruit concluderen dat je een kloon van Joker bent?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by proteinfreak View PostWe hebben gister ff gemeten met een 3 puntstang.
(5 punts konden we niet vinden) we kwam om 12,5% uit, 104 kg. total body weight.
groeten.
5 of 7 is stukken beter, en 1ste x dat je het doet is ook kut want er gaat nog wat bij kijken om het goed te doen.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Vierpuntsmeting is de standaard, driepunts heb ik echt nog nooit gehoord."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
21 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment