Roken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

zoals erik al zei roken heeft geen voordelen alleen maar nadelen, stoppen dus.
    Als ik op me werk de longen en gezondheid van rokers en niet-rokers vergelijk dan zit daar toch echt een heel groot verschil in. Als je jong bent merk je dat misschien nog niet maar dat komt echt nog wel.
    ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
      Het zal wel heel bijdehand klinken........maar waarom stop je niet, Martin?
      Als ik dit zo lees, schrik ik daar best van, dat moet toch beter kunnen?

Dat moet inderdaad beter...ik ga ook stoppen, maar gaat op dit moment niet op 1 dag voor mij. Dat is voor velen toch wel het nadeel van het erg lange zwaar roken.
      Je moet er echt klaar voor zijn en op dat moment dan ook stoppen, anders wordt het niks.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ja, dat is zo. Ik was er op een dag helemaal klaar mee en toen kostte het geen moeite. Maar ik hoop dat die dag voor jou snel komt, want dit klinkt echt niet lekker.
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Janneke View Post
          Misschien een goede reden om te stoppen: 10x zo aantrekkelijk bij de vrouwen!
          Er zijn veel vrouwen (inclusief ikzelf) die echt niet kussen/daten met een kerel die rookt, is alsof je een asbak leeglebbert
          20 jaar geleden viel dat wel mee, ik kwam er nooit 1 tegen die er wat op tegen had iig, was echt zeldzaam toen.
          Alleen tegenwoordig is het opeens smerig voor iedereen.

Maar kan nog erger, in Amerika gaan ze al kuchen, buiten, met de wind de andere kant op als ze zien dat je er 1 opsteekt......
          1e Masters Superbody YBF 2011!
          Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
            Nee joh,.. Al die onderzoeken zijn gewoon puur voor de overheid, dan maken ze meer winst.
            Right.
            Als je nou is verder las...

En Marnop klinkt niet zo best

zit nu ook al 2 jaar aan de zware shaq met af en toe een pak peuken tussendoor, merk nog bar weinig van wat er allemaal bekend is. Maarja zoals je al zei ga ik dat pas later merken. Ik ga er in ieder geval ervoor zorgen dat ik binnenkort een marathon kan lopen nu 2 dagen gestopt

Comment

ik wil der ook vanaf maar ben echt een slappe zak wat dat betreft!

Comment

Originally posted by Resitive View Post
                nu 2 dagen gestopt

Good for you! je gaat me niet teleurstellen, he??
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

tuurlijk niet, haha

Comment

Nou nu een aantal dagen gestopt maar heb inmiddels al aardig wat keren aan de waterpijp gehangen ter compensatie. iemand enig idee hoe slecht het is om een waterpijp te roken met aluminium folie + kooltje of ijzertje + Elektrisch kooltje? want ik hoorde dat dat waterpijpen alleen echt slecht is als je het doet met aluminium folie en kooltje omdat er dan allerlei stoffen vrijkomen tijdens de verbranding?

Thx <3

Comment

*kucht*
                      Nee joh, dat is hartstikke gezond en goed voor je longen.........

kom op, wat denk je zelf?

Gewoon niet doen. Je houdt het zo zelf in stand. Als je een week doorzet, is de ergste ontwenning gewoon voorbij.
                      Beetje ruggengraat, man!

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
                        *kucht*
                        Nee joh, dat is hartstikke gezond en goed voor je longen.........

kom op, wat denk je zelf?

Gewoon niet doen. Je houdt het zo zelf in stand. Als je een week doorzet, is de ergste ontwenning gewoon voorbij.
                        Beetje ruggengraat, man!
                        T was niet eens zo erg om te stoppen, maar mijn vraag stelde ik anders, ik wil zoiezo even weten hoe slecht een waterpijp roken is, want op de pakjes van die fruittabak staat dat er 0,0 teer in zit en 0,5 nicotine, nou als dat niet slecht voor je is nok ik er ook niet mee. maar ik las ergens anders dat een half uur waterpijpen met aluminium en kooltjes even slecht is als 5 pakjes shaq

Comment

Originally posted by Resitive View Post
                          waterpijpen alleen echt slecht is
                          Speel op safe en ga kamelen pijpen!

Comment

Wat betreft de tips voor het stoppen met roken:

Begin anders gewoon een weddenschap met iemand: Als je na een bepaalde tijd (bijvoorbeeld een maand) nog steeds bent gestopt (en dan natuurlijk ook geen waterpijp of iets anders van dat spul tussendoor) dan win jij.

Wed dan om iets groots, zodat je ook echt gemotiveerd bent om er voor te gaan. Ik denk dat die ander het ook niet erg vind om wat hoger in te zetten, aangezien mensen graag zien dat je stopt.
                            DL 90kg, SQ 85kg, BP 80kg @ 70kg

Comment

Originally posted by The Phoenix View Post
                              Speel op safe en ga kamelen pijpen!
                              zeker de leukste thuis?

Comment

Originally posted by EKdude View Post
                                Wat betreft de tips voor het stoppen met roken:

Begin anders gewoon een weddenschap met iemand: Als je na een bepaalde tijd (bijvoorbeeld een maand) nog steeds bent gestopt (en dan natuurlijk ook geen waterpijp of iets anders van dat spul tussendoor) dan win jij.

Wed dan om iets groots, zodat je ook echt gemotiveerd bent om er voor te gaan. Ik denk dat die ander het ook niet erg vind om wat hoger in te zetten, aangezien mensen graag zien dat je stopt.
                                thx man maar dat gaat hem niet worden, heb er zelfs mn rijbewijs voor laten schieten een tijd terug, maar ben nu al een aantal dagen gestopt

--

Iemand die iets meer weet over het roken van een waterpijp?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X