Deze maandag heb ik door een verkeerde beweging iets aan mijn elleboog opgelopen.... nu heb ik nog altijd veel pijn ik kan geen enkele kracht uitoefenen op mijn arm dat doet pijn ....denk dat het de spier is want het is al beter dan maandag ...hopelijk zal dit niet mijn prestaties in de toekomst beinvloeden. Ben al 4 dagen niet gaan trainen !
BLESSURE elleboogspier binnen en buitenkant
Collapse
X
-
Kan nog wel een paar weken duren. ontsteking/overbelasting.
Is het boven of onderkant van de elleboog? Niet dat het veel uitmaakt, maar bij de ene kan je wat meer doen dan bij de andere.
ff huisarts, zal je wel diclofenac krijgen denk ik.1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
-
Dan kan het nog wel eens meevallen. Alhoewel het ook een laatste stootje kan zijn geweest.
Ik dacht ook dat ik een kortdurend pijntje zou hebben een tijdje geleden, kostte me ook een tijd, ik stootte m'n elleboog ergens tegen, had gelijk helemaal last van een golfarm.
Gewoon even rustig aan doen en eventueel toch maar diclofenac nemen (voltaren tabletjes).1e Masters Superbody YBF 2011!
Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©
Comment
-
ook als Gel verkrijgbaar...werkt mijn inziens effectiever.There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
5 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
3 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
4 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...5 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
5 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment