BLESSURE elleboogspier binnen en buitenkant

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BLESSURE elleboogspier binnen en buitenkant

Deze maandag heb ik door een verkeerde beweging iets aan mijn elleboog opgelopen.... nu heb ik nog altijd veel pijn ik kan geen enkele kracht uitoefenen op mijn arm dat doet pijn ....denk dat het de spier is want het is al beter dan maandag ...hopelijk zal dit niet mijn prestaties in de toekomst beinvloeden. Ben al 4 dagen niet gaan trainen !

Kan nog wel een paar weken duren. ontsteking/overbelasting.
    Is het boven of onderkant van de elleboog? Niet dat het veel uitmaakt, maar bij de ene kan je wat meer doen dan bij de andere.
    ff huisarts, zal je wel diclofenac krijgen denk ik.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Niet fijn om dat te horen...nouja kan ik wel benen trainen :P het is de binnenkant en buitenkant het kwam niet door trainen hoor door verkeerde beweging =(

Comment

Dan kan het nog wel eens meevallen. Alhoewel het ook een laatste stootje kan zijn geweest.

Ik dacht ook dat ik een kortdurend pijntje zou hebben een tijdje geleden, kostte me ook een tijd, ik stootte m'n elleboog ergens tegen, had gelijk helemaal last van een golfarm.

Gewoon even rustig aan doen en eventueel toch maar diclofenac nemen (voltaren tabletjes).
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Marnop wat doen die voltaren tabletjes?

Comment

nvm het is een ontstekingsremmer

Comment

ook als Gel verkrijgbaar...werkt mijn inziens effectiever.
              There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed.

Comment

@Marnop: Die pillen zijn vooral pijnstillers (van de 3de generatie zelfs) dat is sterker dan codeïne lees ik net in mijn geneenskunde boek :P dat is dus niet zo goed =)

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X