ik heb al een tijdje last van geblesseerde schouders (overbelasting & ontstoken) nu vraag ik me af wat een goede ontstekingsremmers hiervoor is ? (buiten rust ;p) er zijn zoveel ontstekingsremmers dat ik gewoon niet weet welke echt het beste is hiervoor. hopelijk kan iemand me verder helpen want ik baal er echt wel van dat ik niet weet wat te nemen hiervoor. alvast bedankt !
schouderblessure
Collapse
X
-
Originally posted by Matthias87 View PostDoet het ook continu zeer? Ibuprofen of diclofenac komt bij mij naar boven. De 2e moet volgens mij wel voorgeschreven worden, en is vrij heftig voor de maag. Ik heb die gebruikt tijdens mijn hernia, bij mij viel het goed.
Comment
-
Originally posted by bodypumper6 View Postik heb vooral pijn bij duwbewegingen & niet bij trekbewegingen eigelijk. ik heb gelezen dat ibuprofen de eiwitsynthese zou belemmeren en dus niet zo goed is ? diclofenac is ook niet echt veilig qua hartaandoeningen. weet je nog andere goede ontstekingsremmers voor mijn geval ?'Half men, half animal, all dead!'
Comment
-
Originally posted by bodypumper6 View Postik heb al een tijdje last van geblesseerde schouders (overbelasting & ontstoken) nu vraag ik me af wat een goede ontstekingsremmers hiervoor is ? (buiten rust ;p) er zijn zoveel ontstekingsremmers dat ik gewoon niet weet welke echt het beste is hiervoor. hopelijk kan iemand me verder helpen want ik baal er echt wel van dat ik niet weet wat te nemen hiervoor. alvast bedankt !I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Beetje late reactie, maar misschien lees je het nog.
Zoals Inferno zegt, gewoon naar huisarts. Verder zijn ibuprofen en diclofenac (voltaren) beide bij de drogist te halen. Alleen de hogere doseringen zijn op recept. Nadeel is dat je bij beide middelen een maag beschermer moet nemen als je ze meer dan een dag of 5 gebruikt.
Echter, rust is noodzakelijk en met pijnstilling loop je het risico op nieuwe overbelasting lijkt me. Mocht je het echt niet trekken, neem dan een paracetamol.Train hard or go hormone
Comment
-
Originally posted by BlondSound View PostIk zou een tijdje oefeningen doen die zeer licht zijn,echt licht zodat de doorbloeding wel doorgaat in die plekken....
Als de blessure echter verband houdt met botten of gewrichten, dan weet ik niet of voortdurende belasting gunstig is voor het herstel.Vergeet niet je lachspieren te trainen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
6 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment