Ik snap het niet. Vorige week woensdag bovenlichaam getraint. De spierpijn in mijn armen, schouders, schouderbladen en ribben gaat niet over. Gisteren benen getraint. Ik deed eerst een warming-up op de fiets en daarna een warming-up op de multipower door squat op 10 x 10 kg. Ik wilde dieper squatten, dus was ik al iets terug gegaan in gewicht en wilde 10 x 15 kg doen. Maar toen ik voor de 2de keer door de knietjes ging, verzuurde ik en kwam amper nog overeind. Ik heb even een lange pauze genomen, opnieuw geprobeerd en ging niet. Rondjes gelopen, gestrecht, lager gewicht gepakt en dat ging wel weer wat. Daarna langszaam iets meer gewicht bijgedaan. Met de lunges had ik ook problemen dus ook minder gewicht gepakt, legpress was ook minder gewicht gepakt. Goodmorning ging wel aardig, leg curl ging ook wel.
Wat is er aan de hand?????? Ik snap niet wat mijn lichaam aan het doen is. Morgen eigenlijk personal training, maar mijn bovenlichaam is nog niet hersteld en ik verwacht dat mijn benen morgen ook nog niet hersteld zijn. Ik heb de afspraak afgezegd. Eens kijken of ik morgen wel zelf wat lichte cardio kan doen en de sauna in duik ofzo.
Wat is er aan de hand?????? Ik snap niet wat mijn lichaam aan het doen is. Morgen eigenlijk personal training, maar mijn bovenlichaam is nog niet hersteld en ik verwacht dat mijn benen morgen ook nog niet hersteld zijn. Ik heb de afspraak afgezegd. Eens kijken of ik morgen wel zelf wat lichte cardio kan doen en de sauna in duik ofzo.
Comment