Ongeveer 2 weken geleden word ik wakker met een vervelende pijn in de onderarm.
Als ik de handpalm naar boven doe, dus de binnenkant van de onderarm en dan ongeveer in het midden ervan.
Het is maar n stukje van ongeveer 1cm wat ik voel en hinderlijk is.
Als ik m stil hou voel ik niets, het meeste voel ik als ik een schroefbeweging maak...
Nu is er ook n zelfde stukje in de zelfde arm maar dan in het midden van de bicep en diep vanbinnen ook zo'n plekje gekomen. Heel vervelend.
Als ik m ligt belast doet het eigenlijk best zeer al is het maar 2 van die kleine plekjes.
Zet ik er vol power op word het naar mijn verbazing minder, tot ik het gewicht weer terug leg en ontspan.
Dan is het weer terug...
Ik snap er geen reet van, want als ik op die plaatsen druk met welke kracht ook, kan ik het niet vinden.
Tot ik het beweeg. Dan is het weer terug...
Maar bij wat ik ook doe het is constant aanwezig.
Raar toch, hoe meer gewicht hoe minder last...
En ja hoe voelt het aan?
Beetje moeilijk uitleggen, het is niet zo pijnlijk dat je ervan in je broek pist.
Het steekt niet. Het bonst niet.
Het lijkt n beetje op spierpijn, maar dan op n heel klein stukje...
Helemaal ontspannen voel ik niets. Maar elke beweging ervan is hinderlijk..
Sorry ik kan het niet beter verwoorden.
Iemand een idee?
Of hoe ik er af kom, lijkt me ook wel fijn hahaha.
Als ik de handpalm naar boven doe, dus de binnenkant van de onderarm en dan ongeveer in het midden ervan.
Het is maar n stukje van ongeveer 1cm wat ik voel en hinderlijk is.
Als ik m stil hou voel ik niets, het meeste voel ik als ik een schroefbeweging maak...
Nu is er ook n zelfde stukje in de zelfde arm maar dan in het midden van de bicep en diep vanbinnen ook zo'n plekje gekomen. Heel vervelend.
Als ik m ligt belast doet het eigenlijk best zeer al is het maar 2 van die kleine plekjes.
Zet ik er vol power op word het naar mijn verbazing minder, tot ik het gewicht weer terug leg en ontspan.
Dan is het weer terug...
Ik snap er geen reet van, want als ik op die plaatsen druk met welke kracht ook, kan ik het niet vinden.
Tot ik het beweeg. Dan is het weer terug...
Maar bij wat ik ook doe het is constant aanwezig.
Raar toch, hoe meer gewicht hoe minder last...
En ja hoe voelt het aan?
Beetje moeilijk uitleggen, het is niet zo pijnlijk dat je ervan in je broek pist.
Het steekt niet. Het bonst niet.
Het lijkt n beetje op spierpijn, maar dan op n heel klein stukje...
Helemaal ontspannen voel ik niets. Maar elke beweging ervan is hinderlijk..
Sorry ik kan het niet beter verwoorden.
Iemand een idee?
Of hoe ik er af kom, lijkt me ook wel fijn hahaha.
Comment