Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Nee, geen ervaring mee. Denk ook niet dat je ervaringen zult lezen. De meesten gaan toch voor de 'ouderwetse' pil en volgens mij is het pas kort op de markt van GS. Weet je iets over de toxiteit?
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Nee, geen ervaring mee. Denk ook niet dat je ervaringen zult lezen. De meesten gaan toch voor de 'ouderwetse' pil en volgens mij is het pas kort op de markt van GS. Weet je iets over de toxiteit?
nee weet niks over de toxiteit..zag hem op een site van dutchbolic staan , maar elke dag prikke zie ik ook niet echt zitten net zo`n speldenkussen, ik pak wel gewoon de ouderwetse tour ..de pil
sigpic<<perfectie ((ik zelf 1.80m 105kilo en bankdrukke 2x 192kilo))
Dianabol inject is al enige tijd op de markt. Het is enkel een zwakke verbinding..en dan spreek ik in de zin van dat de werkzame stof in vele gevallen kristaliseert en je dus 'glas achtige scherven' in de vail ziet.
Simpel verwarmen van de vail (magnetron) zorgt ervoor dat de stof weer oplost. Een beetje omslachtig product dus mijnsinziens. Toch heeft het qua toxiciteit een voordeel op de tabs. Dianabol inject, geinjecteerd in de spier, hoeft nu niet direct de lever te passeren alszijnde 17aa verbinding (Gealkyleerd). Dus de giftigheid is minder.
Maar word opgenomen door je lichaam en zal dus WEl je lever paseren.... maakt imo niet veel uit alleen is het wel makkelijk als je net als ik last van je maag krijgt door tabs heb je hiermee geen last van
It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Maar word opgenomen door je lichaam en zal dus WEl je lever paseren.... maakt imo niet veel uit alleen is het wel makkelijk als je net als ik last van je maag krijgt door tabs heb je hiermee geen last van
Uiteraard zal het uiteindelijk de lever passeren. Maar de werking is optimaler, daar het direct in de spieren/bloed zal worden opgenomen. De lever dient als filter en zal alle toxcische middelen proberen uit te schakelen. Een oraal ingenomen hoeveelheid mg aan werkzame stof zal hij voor 1/3 afbreken cq uitschakelen. Daarom zijn de tabs 17aa (gealkyleerd) om alsnog een gedeelte van de dosis door de lever in de bloedbaan te krijgen.
Injecteren heeft in mijn ogen dan ook de voorkeur boven tabs. Maar omdat het specifiek over dboll inject gaat, geef ik dan ook eerlijk toe dat ik ook de tabs verkies.
Probeer sowieso 1 a 2 keer per jaar je bloed eens te laten controleren.
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment