verslag D.bol en deca norma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• verslag D.bol en deca norma

zoals als ik al verteld heb zou ik aan het einde van me rit
    een soort van verslag schrijven ( ps let niet op mijn ned typfouten)

ik begon met dianabol 25mg (dat voor 5 wk iedere dag)
    en deca ( 400 mg 10wk)

ik begon er maandag mee voelde er weinig van de eerste paar dagen
    pas na dag 6 begon de dbol te werken merkte meteen in de ochtend dat ik wakker werd
    dat ik wat voller in me lichaam en zeker in me kop was
    met het trainen begon ik het pompje te voelen
    en kracht toename (heavy gevoel)

dat gevoel plofkop gevoel bleef een paar dagen hangen
    en trok dat langzaam weg (juiste bloedwaarde)

na week 5 heb ik een stom fout begaan ....
    omdat je zoveel kracht bij hebt gekregen
    kon ik makkelijk 90kg de bicep curl aan maar, ik was mijn band vergeten
    (voor me rughouding)
    en door verkeerde houding is het in me rug geschoten
    waardoor ik meteen een gigantische blessure te pakken had ... kon niet meer langer als 5 min staan
    en de pijn begon van mijn onderrug naar me boven rug te trekken au au au.(veel sportmassages gehad)

ik ben natuurlijk wel door gegaan met de kuur... ondanks dat ik ongv. 2,5 week even tussen uit lag
    ben daarna rustig weer aan de slag gegaan.
    na 10 weken klaar met deca heb ik 14 dagen gewacht en ben toen aan m'n nakuur begonnen

heb er uiteindelijk 9kg mee gewonnen en wat uitscheuringen bij me borst en armen (te snel uit me vel)

zal in het kort vertellen wat ik heb gevoeld

dbol- heftig gevoel, veel voller, agressiever, momenten van koppijn,
    afentoe dat ik gevoel had dat ik traag was
    later in de kuur weinig zin in sex,
    sperma/klaarkomen moest ik letterlijk uitpersen
    met de nakuur later wel goed gekomen

deca norma- heb ik weinig nadelen van gevoeld... wat ik voelde was dat me borst eindelijk eens naar vorenschoot gewichts toename.

ik pers. vond dianabol een heftig gevoel snap dan ook wel dat mensen zeggen dat je er verslaafd aan kan worden maar het blijft gewoon slecht voor je lever.( en veel vocht)

heb er wel een beetje spijt van dat ik niet direct met Testo enhate ben begonnen maar dat komt in mijn volgend kuurtje

hoi
    heb wat aan jou artikel gehad. Sta zelf op het punt een kuur D.bol te doen.
    Wat is teto enhate (...)
    groet en sucses

Edit Shannasse: vraagstelling is niet toegestaan.

Comment

Dank voor je verslag. Laat dit een les zijn voor iedereen die wel eens kuurt of gaat kuren: de spieren die je traint worden wel sterker, maar je banden, pezen, ligamenten alsook je stabilisatiespieren staan onder GROTE pressie! Te zwaar trainen, topbeurten en dat soort zaken zijn wat mij betreft uit den boze tijdens kuurperiodes.

Succes met je herstel!

@Martijn: Met 'testo enhate' bedoelt de topicstarter testosteron enanthate.
      Last edited by Mr. Symmetry; 11-02-2007, 14:46.
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

als je testo erbij had gebruikt had de zin in sex ook wel gebleven, ook heeeeellll belangrijk

en 9kilo ervan over houde is wel erg veel op een d-bol en decatje
        sigpic<<perfectie ((ik zelf 1.80m 105kilo en bankdrukke 2x 192kilo))

Comment

volges mij is 9kg nu bruto winst het vast hoden moet nog beginnen
          Who's the Chef

Comment

Originally posted by been View Post
            volges mij is 9kg nu bruto winst het vast hoden moet nog beginnen
            Mischien domme vraag maar waneer kan men spreken van netto winst
            Bedoel heeft immers nakuur genomen.

citaat:" 'We willen je wel vertellen dat als je de drugs optimaal gebruikt je een enorme hoeveelheid gewicht zult winnen. 20 a 25 kilo is niet abnormaal(...). Soms gaat de gewichtstoename harder dan je hart en je longen afkunnen en daarom wordt veel training geadviseerd'."
            20a25 kg is te veel van goeie maar kilo of 9 moet wel te doen zijn lijkt mij netto
            Last edited by onderhandelen; 19-02-2007, 04:25.
            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
            We like it
            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

tof verslagje, zeker omdat je eerlijk bent. DEca en dbol zou nooit een kuur zijn die ik iemand aanbeveel, gewoon al van de sexdrive die helemaal wegvalt, en van het vele vocht dat je vasthoudt.Je spreekt nu over 9 kilo winst maar sorry kerel dat wordt met moeite nog 4-5 kilo binnen een maand of twee.

MIjn mening over je blessure. Train nooit met een riem is mijn mening, enkel en alleen als je zware deadlifts of squat doet. Jij traint waarschijnlijk al jaren al de oefeningen met uw riem, als je u riem aandoet bij de meeste oefenigen wordt je onderrrug gewoon slap want door je riem te dragen moeten u onderrug stabillisators niet meer werken waardoor ze verslappen. Jij was nu effe u riem vergeten, je begint een biceps curl te doen, maar u lichaam is gewoon dat je dat met riem doet en u onderrug denkt van ik moet niet helpen en nu moest die wel helpen, maar daarvoor is hij te slap, dus blessure.

Ik zie in mijn sportschool ook veel kerels de meeste oefeningen met riem doen, sorry maar dat vindt ik zielig en dom.

Maar dat je 90kilo biceps curl doet vindt ik dan weer mega gewoon, doe je dat met 90 kilo dumbells of aan de barbell schijven hangen tot 90 kilo

Grtz
              stil growing

Comment

90kg bicepcurl...damzzzzzz..

Comment

lijken me natuurlijk echt niet dumbells van 90kg. dat kan coleman niet eens.
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

dan nog he brucie, barbell met 90 kilo aan schijven is al netjes he

Grtz
                    stil growing

Comment

zeker weten. doe ik niet na
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X