kuurtje + nakuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kuurtje + nakuur

Hallo allemaal mijn naam is dexter, en ben op het moment bezig met een kuurtje van test e en deca van 8 weken.

week 1t/m 8 200 mg deca en 500 mg test.

Zit nu in me zesde week en ben tot nu toe 6 kilo aangekomen, ben van 85 kg naar tot nu toe 91 kg gegaan. Ben 1.78 lang en vetpercentage is op het moment 18%.

Hoop nog de 95 kg te gaan halen maar dat zal lastig worden denk ik.

Dit is mijn tweede kuur, heb als eerste kuur een deca only gedaan van 200 mg per week over 8 weken, maar dat sloeg niet echt aan. Slechts 3 kilo erbij.

Heb als nakuur na me laatste injectie, voor 3 weken lag pregnyl twee injecties in de week. (hoeveelheden weet ik ff niet uit me hoofd).

En na die drie weken nog een week clomid 20 mg, en clenbuterol.

Vroeg me ff af of dit voldoende is voor een nakuur, of dat ik nog langer met de clomid door moet gaan of nolvadex erbij?

Is de pregnyl echt noodzakelijk denken jullie? Of kan het ook alleen prima met de clomid.

Hoor graag van jullie.

Originally posted by dexter69 View Post
    Hallo allemaal mijn naam is dexter, en ben op het moment bezig met een kuurtje van test e en deca van 8 weken.

week 1t/m 8 200 mg deca en 500 mg test.

Zit nu in me zesde week en ben tot nu toe 6 kilo aangekomen, ben van 85 kg naar tot nu toe 91 kg gegaan. Ben 1.78 lang en vetpercentage is op het moment 18%.

Hoop nog de 95 kg te gaan halen maar dat zal lastig worden denk ik.

Dit is mijn tweede kuur, heb als eerste kuur een deca only gedaan van 200 mg per week over 8 weken, maar dat sloeg niet echt aan. Slechts 3 kilo erbij.

Heb als nakuur na me laatste injectie, voor 3 weken lag pregnyl twee injecties in de week. (hoeveelheden weet ik ff niet uit me hoofd).

En na die drie weken nog een week clomid 20 mg, en clenbuterol.

Vroeg me ff af of dit voldoende is voor een nakuur, of dat ik nog langer met de clomid door moet gaan of nolvadex erbij?

Is de pregnyl echt noodzakelijk denken jullie? Of kan het ook alleen prima met de clomid.

Hoor graag van jullie.
    Nolvadex is veel effectiever dan clomid met 70% minder sides, altijd eerst nolva en dan daarboven ms clomid. Effectieve dosis is trouwens 50mg clomid.

Na die 3 weken nolva 40mg voor een week en dan nog 20mg voor 2 weken is de gebruikelijke dosis en moet genoeg zijn voor jou kuur.

Voor wat wil je de clenbuterol gebruiken? Cutten of cortisolblokker?
    the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
      Nolvadex is veel effectiever dan clomid met 70% minder sides, altijd eerst nolva en dan daarboven ms clomid. Effectieve dosis is trouwens 50mg clomid.

Na die 3 weken nolva 40mg voor een week en dan nog 20mg voor 2 weken is de gebruikelijke dosis en moet genoeg zijn voor jou kuur.

Voor wat wil je de clenbuterol gebruiken? Cutten of cortisolblokker?

Wil kijken of ik met de clen, me vetpercentage nog wat naar beneden kan krijgen. Is namelijk wel wat omhoog gegaan met al dat eten bij de kuur.

Maar nolvdex beter te gebruiken dan clomid dus in ieder geval.

En pregnyl nog noodzakelijk? of alleen nolvadex/clomid.

Thnx in ieder geval.

Comment

4 weken nolvadex a 40 mg per dag zou afdoende moeten zijn na een kuur van jouw omvang. Clenbuterol kun je er bij gebruiken of er na. Let op: het is geen wondermiddel, maar het ondersteunt je dieet voor een beter resultaat. Of pregnyl noodzakelijk is hangt af van de constatering of je teelballen gekrompen zijn. Zo niet, dan zou nolvadex genoeg moeten zijn. Zo wel, dan moet je na de kuur eerst maar eens een injectie van 2500 iu zetten en even afwachten of dat aanslaat (dag of 5). Pregnyl is trouwens géén nakuur. Nolvadex begint zo'n 3 weken na je laatste injectie.
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
          4 weken nolvadex a 40 mg per dag zou afdoende moeten zijn na een kuur van jouw omvang. Clenbuterol kun je er bij gebruiken of er na. Let op: het is geen wondermiddel, maar het ondersteunt je dieet voor een beter resultaat. Of pregnyl noodzakelijk is hangt af van de constatering of je teelballen gekrompen zijn. Zo niet, dan zou nolvadex genoeg moeten zijn. Zo wel, dan moet je na de kuur eerst maar eens een injectie van 2500 iu zetten en even afwachten of dat aanslaat (dag of 5). Pregnyl is trouwens géén nakuur. Nolvadex begint zo'n 3 weken na je laatste injectie.
          Ok bedankt voor de reactie, dan kijk ik na me kuur wel ff of de pregnyl noodzakelijk is. Zal in ieder geval ff wat nolvadex aanschaffen voor 4 weken.
          Dan laat ik de clomid maar zitten.

Oh ja nog ff een vraag, na me laatste injectie tot aan me nakuur. Dus drie weken. Kan ik dan af en toe wat alcohol drinken? of beter van niet. Tijdens mijn kuur drink ik sowieso niet. Maar ga na me kuur weekje op wintersport en dan is het wel lekker om ff een biertje te drinken i.p.v. water. Begin het water aardig zat te worden namelijk.

Eerst nog maar ff twee weken knallen kijken of we de 95 kg kunnen halen.

Groetjes

Comment

mooie gains toch zo

denk dat die laatste 4 kg der alleen niet in zullen zitten maar toch proberen waard
            Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X