eerste keer aan de anabolen?!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• eerste keer aan de anabolen?!

Hallo, ik ben een man van 40 jaar en ben sinds een half jaar aan het trainen mijn gewicht is nu inmiddels gegroeid van 95 naar 104 kilo maar ik wil meer!
    nl, kan iemand mij vertellen met wat voor een anabolen en of testo kuur het beste kan beginnen om meer kracht en massa te krijgen? ik ben op dit gebied namelijk nog een leek!( er is mij wel al oxi en deca geadviseerd maar wat doet dit precies en is dit wel geschikt voor mij)
    Alvast bedankt voor jullie reacties!

Topic dicht wegens niet voorstellen. Zie Pm. Mr. Symmetry
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

En weer open! Netjes voorgesteld, succes op het forum.

Dan over je vraag: Ik vind 'm te open. Wij raden hier niemand kuurtjes aan. Dat druist tegen onze principes in. Iemand die wil kuren moet op z'n minst flink wat jaren training achter de rug hebben en zélf research hebben gedaan naar welke middelen hij/zij geschikt acht. Vervolgens doet diegene een kuurvoorstel waar vervolgens commentaar en tips op te verwachten zijn. Dus: kom eens met iets concreets. Oxy vind ik helemaal niets voor een beginner, dus daar kun je nu al afstand van doen. We wachten af!
      Last edited by Mr. Symmetry; 21-02-2007, 00:03.
      We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

eerst is de naturele weg bewandelen kerel
        ga eerst maar is een aantal jaren trainen
        Who's the Chef

Comment

De vraag is inderdaad te open, zoals je inmiddels als het goed is ook in de regels hebt kunnen lezen. Aangezien hier dus geen antwoord op mogelijk is sluit ik het topic weer, als je de vraag anders formuleert en dus zelf met een voorstel komt kun je daar uiteraard een nieuw topic voor aanmaken.
          Succes met info verzamelen, er staat alleen al op dit forum erg veel dat je op weg kan helpen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X