De ideale bulk-cycle met sustanon?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Riki @ Mei. 31 2003,21:39)]
    Originally posted by [b
    Citaat[/b] (smalluser @ Mei. 31 2003,21:21)]
    Originally posted by [b
    Citaat[/b] (Riki @ Mei. 31 2003,18:03)].... Na veel lezen lijkt me sustanon een erg goede basis (ook al zeggen veel mensen dat test de perfecte basis is) ....
    Wat bedoel je precies riki, sust is ook test.

Groet Smalluser
    Ja, vier verschillende soorten, niet normale test cyp of die andere versie. Cur wat ik me nog wel afvraag, hoe lang, je zegt 10-12 weken is dat niet wat lang?!?!
    En welke maat naald gebruiken jullie? Heb hier nog een hele zooi liggen van een aantal jaar geleden, ivm met mijn ziekte, zowel voor intraveneus (die zal ik niet nodig hebben), als voor intramusculair.

Grtz
    Pak gewoon een 0.8 - 40 mm voor in het kontje
    of een 0.7 - 35 mm voor in de beentjes, kan ook met die van 4 cm hoor.
    Maar zal je eerst niet ff aan dat geweldig D-bol only kuurtje beginnen, of kan je dat niet beter overslaan nu je toch voor de info van een echte kuur gaat!!

Groeten JAN

Comment

Ooh je was me voor Cur, en inderdaad die van mij waren ook 38 mm.

Groeten JAN

Comment

Dan heb je de goeie Jan

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Nee Jan, eerst cutten, na mijn cutten de dboll test, bevlat dat, dan de bovenstaande kuur zoals Cur hem beschrijft is uitproberen, die naalden heb ik nog liggen, staat nog een doos met 200 suks, en heb ook nog de spuiten van 5 en 10 ml liggen.

Grtz

Comment

Ik neem aan dat je niet meteen na die d-boll wil beginnen Riki?
            Eerst nakuren en een paar maanden wachten zeker?

Greets...

Comment

Idd cur, en voor dat injectie-spul (ampullen), ga ik toch een bezoekje aan onze zuiderburen brengen, om te kijken of ik een arts kan vinden die het wil voorschrijven. Veiligheid is numero uno.

Grtz
              Mocht dat niet lukken, dan laat ik de ampullen ergens testen in een lab.

Comment

Heel verstandig. Denk alleen niet dat je een arts gaat vinden die het je voorschrijft maar succes

Greets...

Comment

hoe denken jullie over het feit dat als je sustanon maar 1x in de week zet?
                  Dan krijg je redelijk veel schommelingen omdat de propionaat en phenylpropionate al redelijk snel (paar dagen) uitgewerkt is, sustanon bevat :

Sustanon
                  test phenylpropionate 60mg
                  test propionate 30mg
                  test isocaproate 60mg
                  test decanoate 100mg

Daarom ben ik zelf niet zo voor sustanon tenzij je om de dag 1 ampul zet.

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (Jack @ Jun. 01 2003,12:14)]hoe denken jullie over het feit dat als je sustanon maar 1x in de week zet?
                    Dan krijg je redelijk veel schommelingen omdat de propionaat en phenylpropionate al redelijk snel (paar dagen) uitgewerkt is, sustanon bevat :

Sustanon
                    test propionate 30mg
                    test isocaproate 60mg
                    test decanoate 100mg

Je vergeet dat sust in combi met een andere aas syngetisch werken, wat Cur zegt van 2 maal per week, klinkt heel aannemelijk.

Grtz

Comment

Jack ik begrijp helemaal wat je bedoeld maar 2x in de week zetten is genoeg. met de schommelingen valt het dan heel erg mee mede volgens de tests op bodypage.
                      Uit ervaring weet ik dat het heel goed werkt met 2x maar 3x kan nooit kwaad natuurlijk.

Zou zelf in bovenstaande kuur elke maandag en donderdag 200mg deca en 250mg sus in een spuit zetten.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Riki @ Jun. 01 2003,12:43)]
                        Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Jack @ Jun. 01 2003,12:14)]hoe denken jullie over het feit dat als je sustanon maar 1x in de week zet?

Sustanon
                        test propionate 30mg
                        test isocaproate 60mg
                        test decanoate 100mg

Je vergeet dat sust in combi met een andere aas syngetisch werken, wat Cur zegt van 2 maal per week, klinkt heel aannemelijk.

Grtz
                        sustanon = testo , virormone = testo, omnadren = testo, testex = testo alleen hebben ze verschillende esters, wat bepaald hoe snel het opgenomen wordt en uitgewerkt is..

Testo werkt syngetisch met verschillende AS, daar heb je gelijk in, maar het maakt niet uit welke soort testo je dan hebt, of het nu sust of prop of cyp is..

Ik heb een hele discussie hierover gehad met iemand, ik heb zelf ook 2x per week sust gedaan en het beviel me heel goed, maar om een beter resultaat te krijgen met minder vocht en bijwerkingen zou om de dag beter zijn.
                        Maar die 2x is eigenlijk minimaal ja, 1x lijkt me geen goed idee.

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 01 2003,13:13)]Jack ik begrijp helemaal wat je bedoeld maar 2x in de week zetten is genoeg. met de schommelingen valt het dan heel erg mee mede volgens de tests op bodypage.
                          Uit ervaring weet ik dat het heel goed werkt met 2x maar 3x kan nooit kwaad natuurlijk.

Zou zelf in bovenstaande kuur elke maandag en donderdag 200mg deca en 250mg sus in een spuit zetten.

Greets...
                          is dat, 2 ml?

Grtz

Comment

1ml deca en 1ml sustanon ja.
                            1ml deca = 200mg en 1ml sustanon =250mg.

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Jack @ Jun. 01 2003,14:06)]Ik heb een hele discussie hierover gehad met iemand, ik heb zelf ook 2x per week sust gedaan en het beviel me heel goed, maar om een beter resultaat te krijgen met minder vocht en bijwerkingen zou om de dag beter zijn.
                              Maar die 2x is eigenlijk minimaal ja, 1x lijkt me geen goed idee.
                              Zou je daardoor daadwerkelijk minder vocht vasthouden denk je?

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (Curiosio @ Jun. 01 2003,15:27)]1ml deca en 1ml sustanon ja.
                                1ml deca = 200mg en 1ml sustanon =250mg.

Greets...
                                Lol, das niet veel. Moet meevallen.

Grtz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X