Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (Jack @ Jun. 01 2003,14:06)]Ik heb een hele discussie hierover gehad met iemand, ik heb zelf ook 2x per week sust gedaan en het beviel me heel goed, maar om een beter resultaat te krijgen met minder vocht en bijwerkingen zou om de dag beter zijn.
Maar die 2x is eigenlijk minimaal ja, 1x lijkt me geen goed idee.
Zou je daardoor daadwerkelijk minder vocht vasthouden denk je?
Greets...
uit ervaring : ik houd van cypionaat minder vocht vast dan sustanon 2x per week.
Ga deze winter wel weer sust gebruiken, maar dan ED. ben benieuwd hoe het dan gaat..
Elke dag? Dat wordt dan een duur geintje Jack, min 9 pleuro p/d, naast het feit dat het xtra risico met zich meeneemt elke dag injecteren. Zou dat wat Cur voorstelt eens proberen, das bij mekaar 1gram p/w. Als je daar niet enorm van zou groeien, zou ik het ook niet meer weten. Maar je zou toch eerst cutten, want je lengte gewicht ratio is al erg hoog.
Citaat[/b] (Riki @ Jun. 01 2003,20:02)]Elke dag? Dat wordt dan een duur geintje Jack, min 9 pleuro p/d, naast het feit dat het xtra risico met zich meeneemt elke dag injecteren. Zou dat wat Cur voorstelt eens proberen, das bij mekaar 1gram p/w. Als je daar niet enorm van zou groeien, zou ik het ook niet meer weten. Maar je zou toch eerst cutten, want je lengte gewicht ratio is al erg hoog.
Grtz
ik ben nog steeds aan het cutten ja, gaat ook wel goed.
start pas over een maand of 3 a 4, als de zomer voorbij is.
Zoveel pleuro's zijn dat niet hoor, 9 euro is heel veel te veel...
lengte/gewicht ratio kan nooit hoog genoeg zijn he
Jack, meer is niet altijd beter, in geval met coke bijv, kom je in een od terecht. Zou doen wat Cur aanbeveelt, wat is daar mis mee, bete twee maal goed kuren, dan een verhoogd risico lopen dat het mis gaat, vind dat van Cur al aan de hoge kant.
Citaat[/b] (Riki @ Jun. 02 2003,11:53)]Jack, meer is niet altijd beter, in geval met coke bijv, kom je in een od terecht. Zou doen wat Cur aanbeveelt, wat is daar mis mee, bete twee maal goed kuren, dan een verhoogd risico lopen dat het mis gaat, vind dat van Cur al aan de hoge kant.
Grtz  Â
op 500 mg sustanon gebeurt er weinig bij mij, ik heb al 1 gram gehad, en je lichaam went eraan, plus dat ik al veel hoger dan mijn genetisch maximum zit..
Cutten gaat nu zo goed dat ik al iets meer aan het eten ben, omdat de benen enzo te droog worden, alleeen die fokking vetlaag op de buik is nog k*t
Wil dan nu weer omhoog naar een dikke 92 kg met wel hetzelfde vet% als nu, dat moet lukken in 3 maanden, dan starten met die kuur en op naar de 110 kg, dat gaat niet lukken met 500 mg sust bij mij, maybe groei jij er wel goed op, maar ik kom van heel laag, en heb gewoon meer nodig, vandaar..
ben wel benieuwd hoe het jouw afgaat, want jij reageert overal nogal heftig op begrijp ik
Jup, ben gevoelig aangaande meds, voordeel en nadeel, oke als je er goed over heb nagedacht, maar 110 kg lijkt me erg veel voor je frame, zou eerder voor de 100 kg gaan met erg laag vet%, ben niet zo van de freaks, was zelf 109 bij 1.92, maar mijn vrouw begon toen al te protesteren, moest niet groter worden.
Citaat[/b] (Riki @ Jun. 02 2003,14:27)]Jup, ben gevoelig aangaande meds, voordeel en nadeel, oke als je er goed over heb nagedacht, maar 110 kg lijkt me erg veel voor je frame, zou eerder voor de 100 kg gaan met erg laag vet%, ben niet zo van de freaks, was zelf 109 bij 1.92, maar mijn vrouw begon toen al te protesteren, moest niet groter worden.
Grtz
ik ben af gelopen winter bijna 100 kg geweest, en merkte niets nadelig, gewoon goede conditie enzo.
Ik zal uiteraard weer naar beneden cutten en dan hoop ik op 100 kg droog uit te komen., maar dan zijn we een maand of 9 verder
ik heb ook een maat die supergevoelig is, die gaat als een speer op 30 mg dboll en 1 prop EOD.
Mar die is ook sneller depri en agrresief van de AS, dus voor en nadelen ja.
Citaat[/b] (Jack @ Jun. 02 2003,14:38)]ik heb ook een maat die supergevoelig is, die gaat als een speer op 30 mg dboll en 1 prop EOD.
Mar die is ook sneller depri en agrresief van de AS, dus voor en nadelen ja.
Ben banger van de bitchies! Maar wat ik bedoelde is 100kg ripped bij 1.78 is gewoon mega, proportioneel ziet het er dan ook goed uit, daarna zou ik gaan kneden en een boel bijschaven. Neem een SHawn Ray als voorbeeld, of je moet een look plesant vinden als Markus Ruhl (Riki wordt nu al misselijk).
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment