Originally posted by [b
De ideale bulk-cycle met sustanon?
Collapse
X
-
Jack weet je zeker dat je nog wel sust wil gebruiken?
Je zegt al op 1 gram gezeten te hebben en ik weet uit ervaring dat hoger gaan niet veel meer resultaat gaat geven.
Het houdt een keer op, moet zelf ook een vervanging gaan zoeken heb op een max van 1500mg per week gezeten
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
met testo heb ik op 1 gram gezeten, met sust nog niet, ik heb ook al een hele tijd geen sust gebruikt, alleen maar cypionaat, vandaar, denk zeker wel goede gains te gaan halen, ben al een hele poos bezig om alles beter af te stellen, mijn nieuwe eet/supplementenschema voor de winter ziet er dan ook gruwelijk uit
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Jack @ Jun. 02 2003,15:58)]met testo heb ik op 1 gram gezeten, met sust nog niet, ik heb ook al een hele tijd geen sust gebruikt, alleen maar cypionaat, vandaar, denk zeker wel goede gains te gaan halen, ben al een hele poos bezig om alles beter af te stellen, mijn nieuwe eet/supplementenschema voor de winter ziet er dan ook gruwelijk uit
Grtz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Jun. 02 2003,16:41)]Waarom zou je het willen, ik bedoel het is alleen maar goed om er lang over na te denken voor je een besluit neemt.
Greets...
Grtz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Riki @ Jun. 02 2003,16:39)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Jack @ Jun. 02 2003,15:58)]met testo heb ik op 1 gram gezeten, met sust nog niet, ik heb ook al een hele tijd geen sust gebruikt, alleen maar cypionaat, vandaar, denk zeker wel goede gains te gaan halen, ben al een hele poos bezig om alles beter af te stellen, mijn nieuwe eet/supplementenschema voor de winter ziet er dan ook gruwelijk uit
Grtz
Heb er trouwens veel hulp bij gehad van een buitenlandse national prof
die raadde me overigens meer orals aan, maarja, dat vind ik weer te.. (en nee, hij verdient niets aan me, dus hij raad niet meer aan om meer te verdienen, want hij dealt niet!
Eigenlijk was ik nog niet van plan om het online te zetten, maarja, omdat riki er om vroeg, en kan ik gelijk het commentaar meenemen, en die 3 maanden zijn tenslotte ook zo om.
Verder zit er eigenlijk nog een cycle van 6 weken achteraan, maar die heb ik voorlopig even laten zitten, eerst kijken hoe dit gaat. (3e cycle zat suspension, enthanaat, winstrol depot, primo in).
eerste opzetje
Comment
-
Opzet is qua layout iig zeer netjes en overzichtelijk, persoonlijk zijn dit voor mij echte mega dosissen, vnl. die orals erbij, das allemaal 17-, voor die lange periode? Na heel heel veel gelezen te hebben, schijnen die abombs zo goed te werken, dat je na 1 set al helemaal vol zit. Denk dat die 115 kg op basis van deze kuur zeker bereikbaar moet zijn. Naar mijn idee is dit een beetje overkill, maar doe me 1 plezier laat die insuline eruit (voordat je het weet ben je diabeet). En als je aan deze kuur begint, zorg dan dat je een goede sportarts achter de hand hebt, die het wellicht niet met je eens is, maar in geval van nood je iig kan bijstaan, want de bijwerkingen van zo'n kuur lijken me niet misselijk. Aan de andere kant moet ik zeggen dat ik erg nieuwsgierig ben wat zoiets met je doet, want tussen de 15-25 kg lijkt me hier zeker haalbaar bij, zou wel regelmatig mijn bloedwaardes laten controleren, denk dat je aan de grens zit qua veiligheid. Maar zoals jezelf al aangaf dat je niet erg gevoelig meer bent, zijn dit wellicht de beste dossisen. Ik mis nolvadex, voor het geval dat, ga ervan uit dat je dat ook in voorraad zal hebben. Je dieet ziet er trouwens goed uit, is veel maar dat zal je zeker nodig hebben. Met een beetje angst, wens ik je in iig suc7. Enige onduidlijkheid is waarom ook clen en T3 erbij? (kan je niet beter achteraf cutten, want zo wordt het wel een erg chemische cocktail)
Grtz
PS: wil je ook wedstrijden gaan draaien?
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Riki @ Jun. 03 2003,09:29)]Opzet is qua layout iig zeer netjes en overzichtelijk, persoonlijk zijn dit voor mij echte mega dosissen, vnl. die orals erbij, das allemaal 17-, voor die lange periode? Na heel heel veel gelezen te hebben, schijnen die abombs zo goed te werken, dat je na 1 set al helemaal vol zit. Denk dat die 115 kg op basis van deze kuur zeker bereikbaar moet zijn. Naar mijn idee is dit een beetje overkill, maar doe me 1 plezier laat die insuline eruit (voordat je het weet ben je diabeet). En als je aan deze kuur begint, zorg dan dat je een goede sportarts achter de hand hebt, die het wellicht niet met je eens is, maar in geval van nood je iig kan bijstaan, want de bijwerkingen van zo'n kuur lijken me niet misselijk. Aan de andere kant moet ik zeggen dat ik erg nieuwsgierig ben wat zoiets met je doet, want tussen de 15-25 kg lijkt me hier zeker haalbaar bij, zou wel regelmatig mijn bloedwaardes laten controleren, denk dat je aan de grens zit qua veiligheid. Maar zoals jezelf al aangaf dat je niet erg gevoelig meer bent, zijn dit wellicht de beste dossisen. Ik mis nolvadex, voor het geval dat, ga ervan uit dat je dat ook in voorraad zal hebben. Je dieet ziet er trouwens goed uit, is veel maar dat zal je zeker nodig hebben. Met een beetje angst, wens ik je in iig suc7. Enige onduidlijkheid is waarom ook clen en T3 erbij? (kan je niet beter achteraf cutten, want zo wordt het wel een erg chemische cocktail)
Grtz
A50 is inderdaad erg heftig ja. 115 ga ik niet halen denk ik, 110 is mijn streven.
Insuline heb ik al eerder gebruikt, veel hogere doses en langere periode 5 dagen op 2 af, dus die 3 x per week voor 6 weken kan geen kwaad. En het helpt heel veel, alleen weten wat je doet.. ik raad niemand insuline aan zonder goede begeleiding erbij.
Nolvadex voor nood hoef ik niet, ik heb geen last van bitch tits.
T3 en clen erbij, omdat je natuurlijke T3 produktie tijdens kuren omlaag gaat, dus 50 mcg kan dan alleen maar goed doen, versneld metabolisme. :
Het is eveneens aan te bevelen een kleine dosis schildklierhormoon T3 aan je kuur toe te voegen. Zo’n 12,5-25 mcg per dag zal de werking van je steroïden behoorlijk versterken. Het gebruik van steroïden verlaagd de endogene productie van T3, supplementatie van T3 zorgt dat dit deficit wordt rechtgetrokken. T3 zorgt voor een versneld proteïnemetabolisme en dus voor een snellere spiergroei.
Clen ook om niet te vet te worden en het versterkt de insuline gevoeligheid in Beta3 receptoren.
Ga zeker bloedwaarden laten checken, om de 6 weken.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Jack @ Jun. 03 2003,09:48)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Riki @ Jun. 03 2003,09:29)]Opzet is qua layout iig zeer netjes en overzichtelijk, persoonlijk zijn dit voor mij echte mega dosissen, vnl. die orals erbij, das allemaal 17-, voor die lange periode? Na heel heel veel gelezen te hebben, schijnen die abombs zo goed te werken, dat je na 1 set al helemaal vol zit. Denk dat die 115 kg op basis van deze kuur zeker bereikbaar moet zijn. Naar mijn idee is dit een beetje overkill, maar doe me 1 plezier laat die insuline eruit (voordat je het weet ben je diabeet). En als je aan deze kuur begint, zorg dan dat je een goede sportarts achter de hand hebt, die het wellicht niet met je eens is, maar in geval van nood je iig kan bijstaan, want de bijwerkingen van zo'n kuur lijken me niet misselijk. Aan de andere kant moet ik zeggen dat ik erg nieuwsgierig ben wat zoiets met je doet, want tussen de 15-25 kg lijkt me hier zeker haalbaar bij, zou wel regelmatig mijn bloedwaardes laten controleren, denk dat je aan de grens zit qua veiligheid. Maar zoals jezelf al aangaf dat je niet erg gevoelig meer bent, zijn dit wellicht de beste dossisen. Ik mis nolvadex, voor het geval dat, ga ervan uit dat je dat ook in voorraad zal hebben. Je dieet ziet er trouwens goed uit, is veel maar dat zal je zeker nodig hebben. Met een beetje angst, wens ik je in iig suc7. Enige onduidlijkheid is waarom ook clen en T3 erbij? (kan je niet beter achteraf cutten, want zo wordt het wel een erg chemische cocktail)
Grtz
A50 is inderdaad erg heftig ja. 115 ga ik niet halen denk ik, 110 is mijn streven.
Insuline heb ik al eerder gebruikt, veel hogere doses en langere periode 5 dagen op 2 af, dus die 3 x per week voor 6 weken kan geen kwaad. En het helpt heel veel, alleen weten wat je doet.. ik raad niemand insuline aan zonder goede begeleiding erbij.
Nolvadex voor nood hoef ik niet, ik heb geen last van bitch tits.
T3 en clen erbij, omdat je natuurlijke T3 produktie tijdens kuren omlaag gaat, dus 50 mcg kan dan alleen maar goed doen, versneld metabolisme. :
Het is eveneens aan te bevelen een kleine dosis schildklierhormoon T3 aan je kuur toe te voegen. Zo?n 12,5-25 mcg per dag zal de werking van je steroïden behoorlijk versterken. Het gebruik van steroïden verlaagd de endogene productie van T3, supplementatie van T3 zorgt dat dit deficit wordt rechtgetrokken. T3 zorgt voor een versneld proteïnemetabolisme en dus voor een snellere spiergroei.
Clen ook om niet te vet te worden en het versterkt de insuline gevoeligheid in Beta3 receptoren.
Ga zeker bloedwaarden laten checken, om de 6 weken.
1. Dbol is 17- of ie nou van merk a, b of c is. Zelfde geldt voor die abombs (schijnt echt verschrikkelijk stevig spil te zijn), ik zou als je die orals erbij wilt doen 1 van de 2 kiezen!
2. Insuline, is voor profs, maar insuline levert, tenminste wat ik gelezen heb niet een xtra groot voordeel op en de risico's zijn erg groot! Waarbij coma toch wel het voornaamste is!
3. Dat je geen last hebt gehad van bitchies wil toch niet zeggen dat je ze met deze dosissen niet kan krijgen! Ik zou nolvadex iig achter de hand houden voor het geval dat. Strax krijg je wel bitchies en trek je alle haartjes uit je bolletje omdat je geen nolva achter de hand heb (kost geen drol, dus dat is geen argument)
4. T3, brrrr, ben er sterk op tegen, ik zou dit laten staan en de clen alleen nemen.
5. Bloedwaardes, eens in de 6 weken lijkt me met deze cocktail echt te weinig, zou het elke 14 dagen, danwel 21 dagen laten doen, dit omdat de stoffen elkaar beinvloeden en dus je gehele systeem erg op zijn kop kunnen gooien, met mogelijk permanente schade! Voorkomen is beter dan genezen.
Zorg voor een arts Jack als je hieraan begint, want met zoveel door mekaar loop je gwoon risico's, daar kan je nu wel licht over doen, maar als je strax op de icu ligt en alles verliest wat je hebt opgebouwd zul je daar heel anders over nadenken. Probeer je gewoon een spiegel voor te houden en het gebruik van gezond verstand bij te brengen. Niemand kan je tegenhouden, maar probeer er eens van een afstandje na te kijken, als buitenstaander, en enigzins te relativeren. Meer is niet altijd beter. Mijn opmerkingen zijn niet bedoelt als negatieve kritiek, echter wel als kritiek om je een spiegel voor te houden.
Wat je ook besluit, iig suc7!
Grtz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Riki @ Jun. 03 2003,10:11)]Jack een paar punten, misschien vind je dat ik zeik, maar kan het toch niet zomaar voorbij laten gaan:
1. Dbol is 17- of ie nou van merk a, b of c is. Zelfde geldt voor die abombs (schijnt echt verschrikkelijk stevig spil te zijn), ik zou als je die orals erbij wilt doen 1 van de 2 kiezen!
2. Insuline, is voor profs, maar insuline levert, tenminste wat ik gelezen heb niet een xtra groot voordeel op en de risico's zijn erg groot! Waarbij coma toch wel het voornaamste is!
3. Dat je geen last hebt gehad van bitchies wil toch niet zeggen dat je ze met deze dosissen niet kan krijgen! Ik zou nolvadex iig achter de hand houden voor het geval dat. Strax krijg je wel bitchies en trek je alle haartjes uit je bolletje omdat je geen nolva achter de hand heb (kost geen drol, dus dat is geen argument)
4. T3, brrrr, ben er sterk op tegen, ik zou dit laten staan en de clen alleen nemen.
5. Bloedwaardes, eens in de 6 weken lijkt me met deze cocktail echt te weinig, zou het elke 14 dagen, danwel 21 dagen laten doen, dit omdat de stoffen elkaar beinvloeden en dus je gehele systeem erg op zijn kop kunnen gooien, met mogelijk permanente schade! Voorkomen is beter dan genezen.
Zorg voor een arts Jack als je hieraan begint, want met zoveel door mekaar loop je gwoon risico's, daar kan je nu wel licht over doen, maar als je strax op de icu ligt en alles verliest wat je hebt opgebouwd zul je daar heel anders over nadenken. Probeer je gewoon een spiegel voor te houden en het gebruik van gezond verstand bij te brengen. Niemand kan je tegenhouden, maar probeer er eens van een afstandje na te kijken, als buitenstaander, en enigzins te relativeren. Meer is niet altijd beter. Mijn opmerkingen zijn niet bedoelt als negatieve kritiek, echter wel als kritiek om je een spiegel voor te houden.
Wat je ook besluit, iig suc7!
Grtz
1. het scheelt redelijk of je 20 tabs van 5mg winstrol neemt of 2 van 50 mg qua 17AA.
2. Levert zeker wel extra voordeel op, en de nadelen van 10IU kortwerkende insuline zijn er niet als je weet wat je doet, steregel is 10 gr KH per 1 IU, dus na 10IU eet je 100 gram KH, dan heb je al geen last meer. Ik drink na zo'n shot een carbo drank met 100 KH en 500 cals, en daarna rijst / kip / shake telkens om de 20 minuten, en een fles cola + mars voor nood.
lees dit ook eens :
uitgebreide beschrijving insuline (engels) (85Kb)
erg nuttige info.
3. Ik heb wel arimidex liggen voor nood, maar de ervaring leert me dat ik het niet nodig heb.
4. tja, das een kwestie van meningsverschil. ik zal zelf niet zo snel veel gaan gebruiken, maar 50 mcg can't fuck you up.
5. heb je maybe gelijk in. zal het overwegen.
Uiteraard zijn het wel de wat hogere hoeveel heden, maar op zich valt het wel mee dacht ik zelf. ligt er dus ook net aan wat je doelen zijn..
iig bedankt voor je tips en suggestie's
en ik houd jullie op de hoogte als ik begin in september.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...14 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
15 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
20 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: