Bij de kleine ondernemer in de drogistenbranche, gezondheidswinkels, etc. Vraag/zoek naar mariadistel ('milkthistle' op z'n Engels) of een minder bekend supplement, genaamd liv 52.
Vraag over eerste kuurtjes?
Collapse
X
-
Originally posted by Shannasse View PostEr zijn gelukkig nog steeds wel degelijk regelmatig gasten die tot inkeer komen na een bezoek aan dit forum!
Niet als iemand volledig afgezeken wordt natuurlijk, dan verdwijnt hij gewoon en zoekt zijn heil ergens anders. Als er echter fatsoenlijk onderbouwd commentaar komt zullen er altijd mensen blijven die dat serieus nemen.
Dodelijk vermoeiend af en toe idd, maar al zou maar 1 op de 20 tot inkeer komen en daardoor van een kuur afzien waar zo iemand totaal niet aan toe is of mee geholpen is, is het wat mij betreft de moeite al zeker waard.
Jaknikkers zijn er genoeg, ik ben er juist trots op en blij mee dat dit forum daar in het algemeen niet aan meedoet en dat er weinig mensen zijn die zomaar onverantwoorde adviezen aan no-knows geven.
ik zit nu nog niet te denken over een eerste kuur, maar ik probeer zoveel mogelijk informatie erover te verzamelen dat als ik (mischien) later ga kuren het ook goed doe! mij lijkt het ook eerst een goed idee om rustig op te bouwen met je eerste kuur en dat je pas bij je 3e á 4e kuur volle doseringen gaat gebruiken.Ik ben niet geboren om klein te zijn
Comment
-
Hier nog wat aanvullende informatie over de LEVER :
Gifstoffen
De laatste taak van de lever was vroeger maar een bijzaak, nu, in onze maatschappij ziet dat er behoorlijk anders uit. Een kleine opsomming van gifstoffen waar de lever regelmatig mee te maken heeft;
· nicotine, drugs, anabolen
· cafeïne,
· alcohol,
· hormonen uit vlees, de pil, hormonenzalf enzovoort,
· synthetische medicijnen,
· geur, kleur en smaakstoffen,
· conserveringsmiddelen, stabilisatoren, emulgatoren,
· inkt uit tatoeages,
· zware metalen als kwik uit tandvullingen, vis enzovoort,
· gifstoffen van bijvoorbeeld bespoten groente en fruit.
Klachten
Klachten die voort kunnen komen uit een overbelaste lever zijn bijvoorbeeld:
· Geelzucht; de gal kan niet uit de lever wegvloeien en komt in het bloed terecht.
· Circulatiestoornissen; de zogenaamde poortaderstuwing, hieruit kunnen aambeien en spataderen ontstaan.
· Hoofdpijn en met name migraine; gifstoffen blijven in je bloed circuleren.
· Onverklaarbare moeheid; Pfeiffer bijvoorbeeld.
· Pijnlijke menstruatie; door stuwing en/of vasthouden van agressie.
· Droge eczemen; de gifstoffen proberen je lichaam via de huid te verlaten.
Enkele simpele handvaten om te kijken of je lever (te) zwaar belast wordt: Branderige, rode en/ of droge ogen. Gelig oogwit. Telkens 's nachts tussen 1 en 3 wakker worden. Telkens tussen 1 en 3 's middags een dip krijgen.
Zelfhulp
1. Voeding aanpassen, geen koffie, chocola, minder vetten enzovoort
2. Alcohol, nicotine en druggebruik staken.
3. 's Ochtends 1 grapefruit eten.
4. Bijvoorbeeld 1 keer per week een sapdag inlassen.
5. Een inwendige klei kuur, voor ontgifting en ondersteuning.
6. Vasten en dan het beste met groentesappen.
7. Een leverpakking; een warme kruik in een handdoek op de leverstreek leggen en Ă©Ă©n uur laten liggen (het liefst 's middags tussen 1 en 3 toepassen).
Comment
-
Originally posted by Dave26 View PostHallo Mensen,
Ik vraag me af waarom er op de vraag : mijn eerste kuur. Vaak meteen begonnen word met Susta 400mg en Deca 250mg?
Waarom meteen zo veel hoe meer je kuurt hoe minder je lichaam er op reageert lijkt mij. (gewenning van je lichaam)
Waarom niet eerst met iets "lichters/milder" als diana 30mg en stromba 20mg (en dan een week of 6 tot hooguit 8 om) eerst is te kijken hoe je lichaam er op reageert, de volgende kuur kan altijd nog zwaarder.
Dave
Van een beetje anabolen word je niet breedLast edited by onderhandelen; 07-03-2007, 01:11.▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
We like it
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Comment
-
Originally posted by michel1981 View Postjah Shannasse dat weet ik nu wel hahaha,dat kuurtjuh was ik jaar of 18 toen wisten veel dat nog niet hier met aan en af bouwen,nu wel!
Grtz..Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
6 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: