Eerste keer stromba.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Eerste keer stromba.

Ik ga volgende week voor het eerst beginnen met anabolen en zou graag wat informatie willen hebben.
    Ik ben van plan om stromba (tabs) te gebruiken van gs.
    Mij is aan geraden om het volgende schema toe te passen:

1e week opbouwen
    2 t/m 5 week 30 mg
    6e week afbouwen.

Nu vraag ik me af of dit wel verstandig is aangezien ik stromba schema's heb gezien op dit forum die een stuk lager gedoseert zijn?

ook werd mij verteld om er Tt700 bij te gebruiken. Is dat slim?
    En ben ook opzoek naar een leverreiniger voor na de kuur.
    Welke raden jullie aan?

alvast bedankt!

Je traint pas een jaar, bent 20 jaar en beginnen met AS?

Zonde en niet nodig zou ik zeggen.

Maar goed. Van doseringen heb ik geen verstand. Een leverreiniger na de kuur is mariadistel, verkrijgbaar bij iedere reformzaak.

En tribulus gebruiken heeft geen effect voor je 23ste dus die TT700 kan je net zo goed weg laten.
    Groei, Groeier, Groeist

Comment

ik kan wel huilen

Comment

En lees je eerst goed in voor je begint met kuren!!!

gr

Comment

Je wilt gaan kuren en nu nog even snel informatie inwinnen. Je had allang op de hoogte moeten zijn van de werking van a.s. en het gerbuik ervan. Tevens moet je nog helemaal niet beginnen met een kuur en dat allemaal nog even links laten liggen.
          Je kuur is niks mis mee, alleen het afbouwen in week 6 is niet nodig.Het afbouwen is al achterhaald..

grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Bedenk dat een kuur alleen succes heeft, als je alles al voor elkaar hebt. Je trainingsschema moet super zijn, je voeding schoon en in balans, je rust moet overwogen zijn en eventuele suppletie moet ook in orde zijn. Na de kuur komt altijd de moeilijkste periode, dus mentaal moet je ook daar op voorbereid zijn.
            Winstrolonly is verder een goed beginnerskuur, maar ik hoop van ganser harte dat je daar aan toe bent. Als je ook maar enigszins het idee hebt dat je op natuurlijke wijze nog kunt groeien, laat dan de kuur vallen.
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Mensen bedankt voor jullie reacties.
              Sommige van jullie vinden het mischien niet slim maar ben er toch mee begonnen.
              Vertel me aub niet dat je het allemaal slecht vind wat ik doe want daar ben ik me zkr bewust van. Ik wil puur informatie inwinnen en ik hoop dat jullie me die kunnen geven.
              Ik zit nu in me 6e dag. (dinsdag)
              zondag begon ik met 2 tabs (20 mg) alleen is me dat niet goed bevallen.
              Ik ben maandag wakker geworden met knallende koppijn en dat is alleen maar erger geworden. ik heb maandag ochtend 1 tab ingenomen maar durfde het niet aan om er savonds nog 1 te nemen vanwege me hoofdpijn en omdat ik me gwn niet goed voelde de hele dag!
              Nou wil ik toch verder gaan maar is dit normaal die hoofdpijn?
              Is het mischien beter als ik nu even een paar dagen rustig aandoe en 1 tab per dag neem en dan weer 2 probeer en dan kijk of het beter gaat of is dit gewoon normaal en moet ik doorblijven gaan met opbouwen?

greetz

Comment

hoofdpijn kan idd een van de sides zijn van stromba, door stijging van de bloeddruk. Dat je al van 20mg last van hebt vind ik wel erg eigenaardig. Ws heb je van jezelf al een hoge bloeddruk... Dan zijn de meeste steriods niet voor jou.

Als je je nu goed had ingelezen had je geweten dat dit grotendeels te beperken is door zoutiname te beperken en veel water te drinken, en indien het nog niet helpt asperine.

Anyway, hoofdpijn is niet de enige side die het kan(en ws zal) veroorzaken, je zit namelijk geen m&m's te nemen zoals sommigen over winny doen.

Ik heb trouwens je stats gezien ernet, die trekken echt op de zeik man... Veel ga je niet uit je kuur overhouden. Stop er gewoon mee en hou die pillen voor binnen een jaartje of liever 2, ze worden toch niet slecht.
                Last edited by Genjuro; 13-03-2007, 07:07.
                the one and only tabata overlord

Comment

Lol iets zegt me dat je aan een paar belangrijke richtlijnen niet voldoet!

Comment

Originally posted by Samot View Post
                    Lol iets zegt me dat je aan een paar belangrijke richtlijnen niet voldoet!
                    Zoals?

Comment

Een goede basis, voldoende trainingservaring, goede voeding, goede training, goede rust, en niet te vergeten voldoende kennis van de chemische spullen die je in je lichaam propt...
                      Zijn zomaar een paar richtlijnen voor 'verstandig' gebruik van anabolen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X