mijn eerste kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mijn eerste kuurtje

hallo,

ik wil voor het eerst een kuur gaan doen, ik wil rustig beginnen en zat te denken aan het volgende:

stanazolol (tabs)

6 weken lang,

1e dag 10 mg
    2e dag 20 mg
    3e dag 30 mg
    4e dag en de rest van de dagen 40 mg

mijn doel is meer massa met zoveel mogelijk spieropbouw.
    Ik hoop dat ik ongev. 7/8 kilo aankom en dat daar ongev. 4/5 kilo van over blijft.
    aan het einde doe ik nog wel even een leverontgiftigingskuurtje, just for the sure..

volgensmij is een nakuur niet noodzakelijk bij deze kuur.

Originally posted by chrisscross View Post
    hallo,

ik wil voor het eerst een kuur gaan doen, ik wil rustig beginnen en zat te denken aan het volgende:

stanazolol (tabs)

6 weken lang,

1e dag 10 mg
    2e dag 20 mg
    3e dag 30 mg
    4e dag en de rest van de dagen 40 mg

mijn doel is meer massa met zoveel mogelijk spieropbouw.
    Ik hoop dat ik ongev. 7/8 kilo aankom en dat daar ongev. 4/5 kilo van over blijft.
    aan het einde doe ik nog wel even een leverontgiftigingskuurtje, just for the sure..

volgensmij is een nakuur niet noodzakelijk bij deze kuur.
    7/8 kilo is echt de uitzondering, en meestal te wijten aan goede reactie op winny /top (of overgedoseert) spul/spiervermogen

Het is altijd MAAR winny, als je in die 6 weken 2 kg massa overhoudt maar in bf daalt mag je zeker erg tevreden zijn.
    the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
      7/8 kilo is echt de uitzondering, en meestal te wijten aan goede reactie op winny /top (of overgedoseert) spul/spiervermogen

Het is altijd MAAR winny, als je in die 6 weken 2 kg massa overhoudt maar in bf daalt mag je zeker erg tevreden zijn.
      ik hoorde dat oximetalon (ofzo) meer effect heeft, maar ik kan helemaal geen info vinden op internet hierover. weet jij toevallig waar ik hier info over kan vinden?

Comment

ik hoorde dat oximetalon (ofzo) meer effect heeft, maar ik kan helemaal geen info vinden op internet hierover. weet jij toevallig waar ik hier info over kan vinden?
        oxymetholone/anadrol

ECHT niet voor beginners, je blaast op als een luchtballon, je bent agressief als de pest, je lever zwelt al evenveel op door de schade, het onderdrukt hard en je houdt er only nog minder droge massa van over dan winny.

Waarom niet spuiten? Het lijkt wreed, maar na de 1ste keer denk je direct "was dat het maar?"
        Veel gezonder dan orals, en veel meer combinaties. De kracht van AS komt vooral uit hun samenwerking, niet uit een enkele as. Only kuurtjes zijn altijd minderwaardig tov andere.

Als je wilt bulken, test 250mg + deca 200mg elke week, en als je droge massa wilt, test 250mg en masteron 200mg elke week.

met de eerste heb je een 19nor en een test, met de andere een dht(groep waar winstrol ook i n zit) en een test, en goede beginnerdoseringen.

Als je spuiten echt te eng vind hou het dan bij winny. Maar verwacht niet dezelfde resultaten als bij een spuitkuur.
        Last edited by Genjuro; 07-03-2007, 20:11.

Comment

Op zich niks mis met je eerste kuur. Er zijn heel veel mensen die beginnen met een tabs only kuurtje. Als je wilt spuiten is test only ook goed.

Grtz..
          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Ben je ondertussen al in voeding gedoken dan?
            Je gaf zelf een tijdje terug aan dat daar waarschijnlijk het 'probleem' zit en heb er verder niets over gezien, zeker geen schema...
            als je voeding niet klopt zullen de resultaten van een kuur ook enorm tegen vallen.

Comment

Originally posted by Shannasse View Post
              Ben je ondertussen al in voeding gedoken dan?
              Je gaf zelf een tijdje terug aan dat daar waarschijnlijk het 'probleem' zit en heb er verder niets over gezien, zeker geen schema...
              als je voeding niet klopt zullen de resultaten van een kuur ook enorm tegen vallen.
              ja, kheb zelfs mn hele eetpatroon aangepast, ik zorg nu dat ik om de 2 uur eten binnen krijg, als het echt niet gaat ivm werk oid neem ik maaltijdvervangers. ik doe dit nu al een paar weken, maar merk wel dat mijn lichaam er echt aan moet wennen, soms staat het eten me echt tegen en krijg ik het niet weg, dan neem ik ook niks. maar dat zal wel een kwestie van gewenning zijn, want het gaat steeds beter. mn vetpercentage is ook omhoog gegaan, hetgeen ik niet erg vind omdat ik mezelf te droog vond. ik zit nu op 14% en zat op 10%.

Comment

oxymetholone/anadrol

ECHT niet voor beginners, je blaast op als een luchtballon, je bent agressief als de pest, je lever zwelt al evenveel op door de schade, het onderdrukt hard en je houdt er only nog minder droge massa van over dan winny.

Waarom niet spuiten? Het lijkt wreed, maar na de 1ste keer denk je direct "was dat het maar?"
                Veel gezonder dan orals, en veel meer combinaties. De kracht van AS komt vooral uit hun samenwerking, niet uit een enkele as. Only kuurtjes zijn altijd minderwaardig tov andere.

Als je wilt bulken, test 250mg + deca 200mg elke week, en als je droge massa wilt, test 250mg en masteron 200mg elke week.

met de eerste heb je een 19nor en een test, met de andere een dht(groep waar winstrol ook i n zit) en een test, en goede beginnerdoseringen.

Als je spuiten echt te eng vind hou het dan bij winny. Maar verwacht niet dezelfde resultaten als bij een spuitkuur.
                waarom niet spuiten? omdat ik bij het bloedprikken al van mn stokkie ging , maar aan de andere kant, het is natuurlijk wel gezonder omdat je darm geen oplawaai krijgt. je spuit het in je kont dus ziet het toch niet

er zit wel wat in dat je met een combie meer effect krijgt, en logisch..

het blijft lastig, vooral voor de eerste keer. ik zit er nu al dik een maand info over te zoeken en ben er nog niet uit.

Comment

Eten moet je zeker aan wennen. Maar als het goed is wordt het uiteindelijk een gewoonte en lang niet zo moeilijk vol te houden als toen je begon.

En blijf gewoon verder inlezen in de AS. Ik lees al zo lang als ik train (7 jaar), maar heb nog nooit iets aangeraakt.
                  Groei, Groeier, Groeist

Comment

aangezien een tabs kuurtje toch (veel) ongezonder is wil ik het toch op de andere manier te doen.

mijn doel is nogmaals zoveelmogelijk aankomen in spier/massa en het is mijn eerste kuur.

heb weer tijden op google gezeten maar het advies van genjuro lijkt me goed bij me passen:

je wilt bulken, test 250mg + deca 200mg elke week, en als je droge massa wilt, test 250mg en masteron 200mg elke week.

+ nakuur natuurlijk, maar daar ben ik nog niet over uit.

dit leek mij ook nog een goede optie:

8 weken lang
                    1 deca, 200mg
                    1 testoviron 200 mg
                    1 winstrol depot

ik hoor graag jullie (ervaren) meningen hierover. ik ben er erg voorzichtig mee, ik wil een goede beslissing maken, vandaar ook jullie mening.
                    Last edited by chrisscross; 09-03-2007, 18:34.

Comment

waarom niet spuiten? omdat ik bij het bloedprikken al van mn stokkie ging , maar aan de andere kant, het is natuurlijk wel gezonder omdat je darm geen oplawaai krijgt. je spuit het in je kont dus ziet het toch niet
                      Je darm zou ik me geen zorgen over maken. Je lever is veel erger. Het is natuurlijk ook afhankelijk van hoe sterk je lever is. Sommigen zien geel na 3 weken dianabol op 30mg, een andere kuurt 3 maand met een hoge dosis winny en voelt er niks van.

er zit wel wat in dat je met een combie meer effect krijgt, en logisch..

het blijft lastig, vooral voor de eerste keer. ik zit er nu al dik een maand info over te zoeken en ben er nog niet uit.
                      Och, ik heb 3 jaar uitgehoord en gediscusieerd eer ik mn eerste kuurtje heb gedaan

Comment

aangezien een tabs kuurtje toch (veel) ongezonder is wil ik het toch op de andere manier te doen.

mijn doel is nogmaals zoveelmogelijk aankomen in spier/massa en het is mijn eerste kuur.

heb weer tijden op google gezeten maar het advies van genjuro lijkt me goed bij me passen:

je wilt bulken, test 250mg + deca 200mg elke week, en als je droge massa wilt, test 250mg en masteron 200mg elke week.

+ nakuur natuurlijk, maar daar ben ik nog niet over uit.

dit leek mij ook nog een goede optie:

8 weken lang
                        1 deca, 200mg
                        1 testoviron 200 mg
                        1 winstrol depot

ik hoor graag jullie (ervaren) meningen hierover. ik ben er erg voorzichtig mee, ik wil een goede beslissing maken, vandaar ook jullie mening.
                        een test altijd hoger dan een 19nor doseren, voor onder andere libidoproblemen tegen te gaan.

Als je op het einde van de kuur droger wilt staan pak dan masteron. Werkt veel beter(beter is het goede woord niet, "anders" eerder)

Verder weet ik dat die testoviron vroeger een merknaam was voor test e maar of dat nu nog het geval is, no id.

Mijn voorstel

1-4 20-30mg dianabol(als kickstart, optioneel)
                        1-10 test enanthaat 250mg elke week, 2 keer per week zetten
                        1-10 deca 200mg elke week, 2 keer per week zetten(mag in zelfde spuit van test, aangeraden zelf)
                        8-12 masteron prop 100mg om de 2 dagen(moet propionaat zijn, enanthaat zal pas goed beginnen werken als je moet beginnen nakuren. Laatste injectie masteron 3 dagen voor de nakuur)

13-17 20mg Nolvadex
                        13-14 50mg clomid(optioneel, stevige bijwerkingen)

Je kunt eventueel HCG toevoegen aan de kuur, maar lijkt me niet nodig aangezien de dosering matig is.

Lees je veel in over injecteren, het is niet zo moeilijk als je weet hoe het moet(onsmetten, aspireren, altijd nieuwe naald,...) en zijn de risico's legio. Als je zelf moet injecteren, doe het dan het beste in je dij. In je kont is te moeilijk als je het zelf doet en niet gewoon bent.

Ik moet je waarschuwen, je gaat veel vocht aankomen en er een beetje uitzien als een ballon. Hiertegen kan je arimidex gebruiken vanaf na de dianabol. Gaat het vocht een pak verminderen.
                        Dianabol+oestrogeenremmer verneukt het effect van dbol vrijwel compleet.

Eens je aan de masteron begint zul je merken dat je droger begint te worden, en ms een paar kilo afvallen, maar die zullen 100% uit vocht bestaan.

Ik durf geen sluitende beloftes doen, maar 12-15kg zeker geen uitzondering op dit soort kuurtjes, als het je eerste kuur is, en indien je nadien goed op je voeding let en goed traint en rust kun je daar zeker een 10kg van overhouden. Hangt natuurlijk van teveel variabelen af om het specifiek te voorspellen.
                        Last edited by Genjuro; 09-03-2007, 22:03.

Comment

een test altijd hoger dan een 19nor doseren, voor onder andere libidoproblemen tegen te gaan.

Als je op het einde van de kuur droger wilt staan pak dan masteron. Werkt veel beter(beter is het goede woord niet, "anders" eerder)

Verder weet ik dat die testoviron vroeger een merknaam was voor test e maar of dat nu nog het geval is, no id.

Mijn voorstel

1-4 20-30mg dianabol(als kickstart, optioneel)
                          1-10 test enanthaat 250mg elke week, 2 keer per week zetten
                          1-10 deca 200mg elke week, 2 keer per week zetten(mag in zelfde spuit van test, aangeraden zelf)
                          8-12 masteron prop 100mg om de 2 dagen(moet propionaat zijn, enanthaat zal pas goed beginnen werken als je moet beginnen nakuren. Laatste injectie masteron 3 dagen voor de nakuur)

13-17 20mg Nolvadex
                          13-14 50mg clomid(optioneel, stevige bijwerkingen)

Je kunt eventueel HCG toevoegen aan de kuur, maar lijkt me niet nodig aangezien de dosering matig is.

Lees je veel in over injecteren, het is niet zo moeilijk als je weet hoe het moet(onsmetten, aspireren, altijd nieuwe naald,...) en zijn de risico's legio. Als je zelf moet injecteren, doe het dan het beste in je dij. In je kont is te moeilijk als je het zelf doet en niet gewoon bent.

Ik moet je waarschuwen, je gaat veel vocht aankomen en er een beetje uitzien als een ballon. Hiertegen kan je arimidex gebruiken vanaf na de dianabol. Gaat het vocht een pak verminderen.
                          Dianabol+oestrogeenremmer verneukt het effect van dbol vrijwel compleet.

Eens je aan de masteron begint zul je merken dat je droger begint te worden, en ms een paar kilo afvallen, maar die zullen 100% uit vocht bestaan.

Ik durf geen sluitende beloftes doen, maar 12-15kg zeker geen uitzondering op dit soort kuurtjes, als het je eerste kuur is, en indien je nadien goed op je voeding let en goed traint en rust kun je daar zeker een 10kg van overhouden. Hangt natuurlijk van teveel variabelen af om het specifiek te voorspellen.
                          bedankt voor je reactie. deze kuur zit zeker goed in elkaar! maar hij lijkt me een beetje zwaar voor je eerste kuur. de hoeveelheden niet zozeer, maar de lengte van de kuur. 17 weken totaal, is dat niet een beetje TE overdreven?

Comment

Ja, vind het zeker flink overdreven.
                            Zou dan ook de dbol en masteron helemaal vergeten, net als de door jezelf genoemde winstrol trouwens. Alleen test en deca is zat, sterker nog vind een test only een nog betere keuze als eerste kuur. Wel met nakuur uiteraard.

Vind overigens nog steeds dat je beter eerst je voedingsschema zou kunnen plaatsen om te kijken of dat werkelijk wel goed is, en dat je beter zou kunnen wachten met kuren totdat je goed weet wat dat voedingsschema naturel met je doet.

Comment

bedankt voor je reactie. deze kuur zit zeker goed in elkaar! maar hij lijkt me een beetje zwaar voor je eerste kuur. de hoeveelheden niet zozeer, maar de lengte van de kuur. 17 weken totaal, is dat niet een beetje TE overdreven?
                              de kuur duurt 12 weken, en de nakuur 4.
                              Je injecteerd maar 10 weken.

Je kunt ook hetzelfde doen, maar dan maar 8 weken injecteren. Dan heb je 10 weken een degelijke dosis werkzame stof in je, en daarna nog 4 weken nakuur terug.

Maar 8 weken is echt het minimum als je met lange esters werkt.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X