kuurtje....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kuurtje....

Beste mensen,

Zou graag jullie mening weten over het kuurtje wat ik heb samengesteld:

Week 1 t/m 2 : 2 ml Deca Norma + 1 ml testo enanthate + 50 mg diana
    Week 2 t/m 3 : 2 ml Deca Norma + 1 ml testo enanthate + 55 mg diana
    Week 3 t/m 4 : 2 ml Deca Norma + 1 ml testo enanthate + 60 mg diana
    Week 4 t/m 5 : 3 ml Deca Norma + 1 ml testo enanthate + 65 mg diana
    Week 5 t/m 6 : 4 ml Deca Norma + 1 ml testo enanthate + 70 mg diana
    Week 6 t/m 7 : 4 ml Deca Norma + 1 ml testo enanthate + 70 mg diana
    Week 7 t/m 8 : 3 ml Deca Norma + 1 ml testo enanthate + 60 mg diana
    Week 8 t/m 9 : 2 ml Deca Norma + 1 ml testo enanthate + 50 mg diana

En daarna nakuren met Clomid Nolvadex voor 3 weken...

Dit is mijn 3de kuur en train al 3 jaar...
    Mijn eerste kuurtje was deca samen met susta (maar is alweer een tijd geleden)...
    En met mijn laatste heb ik alleen maar diana gepakt en daar ben ik 5 kilo van aangekomen en heb er ongeveer 3 a 4 aan overgehouden...
    Ik weeg nu 77 kilo en ben 1,75m en mijn vetpercentage is ongeveer 10 tot 12 %...

Hoop op positieve reacties en tips over dingen die eventueel beter of anders kunnen met deze kuur....
    Last edited by Franco83; 12-03-2007, 12:19. Reason: oeps iets vergeten ;)

waarom op en afbouwen ??

d's zijn veeeel te hoog gedoseerd en zou je met 3 -4 weken genoeg zijn

nakuur op 4 weken houden

vind je te jong en te kort trainen om te kuren en daar liegen je stats ook niet over
    Who's the Chef

Comment

de d-boll op 8 week,veel en veel telang.
      het hoogste is 70 mg,veel en veel te hoog,ik lees dat je het al vaker heb gebruikt dan zou ik het weg laten beter voor je lever.
      voor de kick start kun je de testo in week 1 en 2 op 1000 mg e.w pakken en in de 3e week gewoon op 250 mg e.w.

en wat been zegt 3 jaar trainen dan kuren,is ook te kort,maar jah de meesten doen toch wat ze willen dus ken beter goeie info geven,zo goed mogelijk
      Last edited by michel1981; 12-03-2007, 13:06.

Comment

Wow, ik schrik een beetje. 3e kuur in 3 jaar training met een gewicht van 75 kilo? Tjonge, met goede voeding, basistraining en een uitgekiend supplementenschema kun/kon je nog veel winnen, kerel!

Dan over je kuur:
        Deze heeft een wat onlogische en ouderwetse indeling.
        Probeer de dianabol op maximaal 6 weken te houden. 4 is ook goed, want vanaf week 5 heb je met de andere middelen stabiele bloedwaarden. Verder is testosteron het hoofdbestandeel, dus het is niet logisch dat de deca hoger wordt gedoseerd. Op-en afbouwen doet het lichaam zelf, dus ook dat is niet nodig.

Ik hoop dat je niet gaat kuren, maar als je dat wél gaat doen, dan zou je dit eens moeten bekijken:

-week 1 t/m 4 dianabol 40 mg
        -week 1t/m 9 deca 300/400 mg
        -week 1 t/m 10 test 500 mg

Je kunt ook overwegen om 1x per 4 of 5 dagen een injectie te zetten, om zo de doses wat meer te kunnen manipuleren.

Je nakuur bestaat wat mij betreft uit 4 weken nolvadex a 40 mg per dag, eventueel aangevuld met clomid.
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by Mr. Symmetry View Post
          Wow, ik schrik een beetje. 3e kuur in 3 jaar training met een gewicht van 75 kilo? Tjonge, met goede voeding, basistraining en een uitgekiend supplementenschema kun/kon je nog veel winnen, kerel!

Dan over je kuur:
          Deze heeft een wat onlogische en ouderwetse indeling.
          Probeer de dianabol op maximaal 6 weken te houden. 4 is ook goed, want vanaf week 5 heb je met de andere middelen stabiele bloedwaarden. Verder is testosteron het hoofdbestandeel, dus het is niet logisch dat de deca hoger wordt gedoseerd. Op-en afbouwen doet het lichaam zelf, dus ook dat is niet nodig.

Ik hoop dat je niet gaat kuren, maar als je dat wél gaat doen, dan zou je dit eens moeten bekijken:

-week 1 t/m 4 dianabol 40 mg
          -week 1t/m 9 deca 300/400 mg
          -week 1 t/m 10 test 500 mg

Je kunt ook overwegen om 1x per 4 of 5 dagen een injectie te zetten, om zo de doses wat meer te kunnen manipuleren.

Je nakuur bestaat wat mij betreft uit 4 weken nolvadex a 40 mg per dag, eventueel aangevuld met clomid.
          Alvast bedankt voor jullie info....

heb net even op www.spotinjections.com gekeken maar ik vroeg me dus af of het nu beter is om ook in verschillende spieren te zetten of kan ik het beter bij 1 en de zelfde spier houden want ik heb ze de vorige keer in mijn triceps gezet....
          Last edited by Franco83; 12-03-2007, 14:56. Reason: herstel

Comment

in je triceps? wat een gedoe allemaal je kan ze beter in je boven been zetten.
            dan wissel je gewoon elke x als je moet injecteren van been,zo doe ik het altijd,maar kijk uit voor dat je niks raakt want loop je 3 dagen heel kloten!!!

Comment

Originally posted by michel1981 View Post
              in je triceps? wat een gedoe allemaal je kan ze beter in je boven been zetten.
              dan wissel je gewoon elke x als je moet injecteren van been,zo doe ik het altijd,maar kijk uit voor dat je niks raakt want loop je 3 dagen heel kloten!!!
              thnx voor de info...
              Ga het zeker keer proberen...
              Maar als ik ze nu bijv. in mijn borst zet groeien mijn borstspieren dan sneller als de rest of hoe moet ik da zien ???

Comment

Originally posted by Franco83 View Post
                thnx voor de info...
                Ga het zeker keer proberen...
                Maar als ik ze nu bijv. in mijn borst zet groeien mijn borstspieren dan sneller als de rest of hoe moet ik da zien ???
                nee tuurlijk niet ga eerst maar eens goed lezen en info opslaan want je weet geloof hellemaal niks van.
                anabolen werken niet plaatselijk,werkt als een sleutel die in jouwn lichaam opzoek gaan naar een slot,en met alleen anabolen kom je er echt niet voeding trainin en rust is het aller belangrijkste wat er is.
                neem van mij aan,en van veel mensen hier blijf jij er maar lekker van af je helpt je zelf nu naar de kloten.
                3 jaar en 3 kuren en maar 75 kilo jij doet iets heel goed fout dat weet ik zeker,velen zullen het met mij eens zijn!!!

Comment

Originally posted by michel1981 View Post
                  nee tuurlijk niet ga eerst maar eens goed lezen en info opslaan want je weet geloof hellemaal niks van.
                  anabolen werken niet plaatselijk,werkt als een sleutel die in jouwn lichaam opzoek gaan naar een slot,en met alleen anabolen kom je er echt niet voeding trainin en rust is het aller belangrijkste wat er is.
                  neem van mij aan,en van veel mensen hier blijf jij er maar lekker van af je helpt je zelf nu naar de kloten.
                  3 jaar en 3 kuren en maar 75 kilo jij doet iets heel goed fout dat weet ik zeker,velen zullen het met mij eens zijn!!!
                  Nou dat is nie helemaal waar ik weet er zeker wel iets vanaf alleen ik weeg nog maar 75 kilo omdat ik erge griep heb gehad een tijdje geleden en daardoor flink wat kilo's ben afgevallen...
                  Heb alleen van tevoren helaas wat foute info gehad van anderen want er zijn een hoop mensen met verschillende visie's op het gebruik met anabolen...
                  vandaar dat ik me ook heb aangemeld op deze site voor betere info...
                  Maar in ieder geval toch bedankt voor je info...
                  Last edited by Franco83; 12-03-2007, 16:09.

Comment

75 kg kan je makkelijk naturel halen kerel

die griep krijg je ook niet voor niets he
                    je lichaam moet hard werken om die giftige rommel die je der in spuit af te breken en dan heb je een virus snel hangen
                    Who's the Chef

Comment

Originally posted by been View Post
                      75 kg kan je makkelijk naturel halen kerel

die griep krijg je ook niet voor niets he
                      je lichaam moet hard werken om die giftige rommel die je der in spuit af te breken en dan heb je een virus snel hangen

Nou bij nader inzien denk ik da ik da kuurtje maar ga laten want ik heb tot nu toe alleen maar negatieve reacties gehad...
                      Maar goed ben blij dat iedereen er tenminste eerlijk over is...

Comment

gozer dit moet je juist allemaal positief op vatten hoor hahahaha.
                        zijn allemaal goeie bedoelingen ik denk en ik weet zeker als jij je voeding en allus goed heb dat je natural er minimaal nog wel 10 kilo of meer bij aan ken plakken en die spieren blijven beter zitten!
                        en dan als je ooit je grens heb beruikt en niet meer groeit,dan kun je misschien aan de A.S gaan denken

Comment

Originally posted by Franco83 View Post

Nee helaas werkt dat niet zo.....anders had ik al oerpoten a la Ronnie gehad.

Hou het bij je kont of benen zoals al gezegd werd,dat zijn de veiligste plaatsen.

Succes.

Comment

Inderdaad je kont en billen zijn de veiligste plaatsen. Maar zoals je al kan merken aan de reactie's hier is het voor jou nog zeker niet verstandig om te gaan kuren. Zou er eerst voor zorgen dat de baisis tip top in orde is. De basis is je voeding rust en training deze dingen moeten zeker in orde zijn. Én dan zijn er naturel nog veel kilo's te pakken.

Grtz.
                            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by harold View Post
                              Inderdaad je kont en billen zijn de veiligste plaatsen. Maar zoals je al kan merken aan de reactie's hier is het voor jou nog zeker niet verstandig om te gaan kuren. Zou er eerst voor zorgen dat de baisis tip top in orde is. De basis is je voeding rust en training deze dingen moeten zeker in orde zijn. Én dan zijn er naturel nog veel kilo's te pakken.

Grtz.
                              Ik vind het ook zeker wel fijn da iedereen zijn mening geeft want daar kan ik mee aan de slag...
                              Ben echt nie te beroerd om iets van iemand aan te nemen...
                              heb mijn eetpartroon al een tijdje weer gewijzigd en train zeker 4 tot 5 keer per week dus we zien wel hoe ver ik hiermee kom en daarna eventueel een keer een kuurtje ertegenaan gooien want ik wil zeker wel verder in dit wereldje ....
                              ben in ieder geval nu al flink wat info rijker...
                              Dan had ik nog een klein vraagje....
                              Ik las laatst ergens da sommige mensen ghb na hun training gebruiken, waar is dat goed voor als ik vragen mag ????

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X