kuurtje....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Een smerige groene smurrie sijpelde uit zijn ogen en neusgaten.
    dit is idd een beetje lachwekkend hahaha las dat ook en dacht hmmmm, maar blijft wel vet verhaal die je voelsprieten ff op 100% zetten

en xtc is idd slopend maar goed ging mij r meer om dat mensen blijven gebruiken en verschillende dingen he bedoel ghb om spieren te bevorderen???? dacht dat mensen t namen tijdens t uitgaan of om te chillen ofzo hahaha gekkigheid, absurt
    AS doet goed genoeg zegmaar

voor de rest moet iedreen zelf weten waarom/waneer hij/ zij tot gebruik van .... vraag is in ieder geval beantw. met extra verdieping zegmaar
    Last edited by onderhandelen; 14-03-2007, 00:32.
    ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
    We like it

Comment

ff wat meer info

Wat is GHB?
      GHB koop je meestal in vloeibare vorm als een helder, zoutsmakend drankje in een flesje. Je kunt het ook in poedervorm krijgen. GHB was vroeger een narcosemiddel bij operaties en een slaapmiddel. Door de bijwerkingen wordt het nu niet meer gebruikt. Bodybuilders gebruiken soms GHB omdat men denkt dat het zorgt voor meer groeihormonen.
      GHB is een lichaamseigen stof. Dat wil beslist niet zeggen dat het goed voor je is. Je lichaam maakt slechts heel kleine hoeveelheden GHB. De hoeveelheid GHB die je doorgaans als drug neemt is veel groter. Daar zit je lichaam niet op te wachten!
      GHB wordt illegaal gemaakt. Je weet nooit hoeveel GHB er in een flesje zit.

Wat doet GHB met je?
      GHB verdooft je centrale zenuwstelsel. Net zoals van alcohol raak je in een roes. Je hebt geen remmingen en angsten en je gaat veel praten. Je wordt er geil van. Verder word je vrolijk, kalm en ontspannen.
      Soms kun je minder prettige effecten hebben: dan voel je je duizelig, suf of misselijk, je krijgt hoofdpijn, je krijgt een slap gevoel in je spieren, je verliest je geheugen en je moet per se gaan slapen, waar je op dat moment ook bent. Bijna letterlijk ‘val’ je dan in slaap.
      Voor je het weet heb je te veel GHB genomen. De dosis luistert uiterst nauw en is afhankelijk van je gewicht en je gevoeligheid. Bij de meeste volwassenen ligt de geschikte dosis tussen de halve en anderhalve gram. Het komt nogal eens voor dat iemand een overdosis neemt, omdat het verschil tussen een dosis die goed werkt en een overdosis heel klein is en omdat er de ene keer meer GHB in een flesje of poeder zit dan de andere keer. Als je twee gram GHB neemt, kun je in een heel diepe slaap terechtkomen. Je bent dan urenlang amper te wekken. Als je meer dan twee gram neemt, kun je een echte overdosis krijgen. Je raakt bewusteloos en krijgt ernstige ademhalingsmoeilijkheden.
      Als je ziet dat iemand bewusteloos raakt, leg hem dan op zijn zij met het hoofd iets achterover. Dat vermindert de kans op stikken. Bel direct 112 voor medische hulp.

We like it

Comment

Originally posted by onderhandelen View Post
        Een smerige groene smurrie sijpelde uit zijn ogen en neusgaten.
        dit is idd een beetje lachwekkend hahaha las dat ook en dacht hmmmm, maar blijft wel vet verhaal die je voelsprieten ff op 100% zetten

en xtc is idd slopend maar goed ging mij r meer om dat mensen blijven gebruiken en verschillende dingen he bedoel ghb om spieren te bevorderen???? dacht dat mensen t namen tijdens t uitgaan of om te chillen ofzo hahaha gekkigheid, absurt
        AS doet goed genoeg zegmaar

voor de rest moet iedreen zelf weten waarom/waneer hij/ zij tot gebruik van .... vraag is in ieder geval beantw. met extra verdieping zegmaar
        De hoeveelheid bb gebruiken is maar de helft van de "recreatieve dosis" GHB. Veel effect voel je er eigenlijk niet van, je voelt je gewoon een beetje rustiger en kunt goed slapen and that's it.

Zelfs XTC heeft ook mogelijkheden tot geneeskundige toepassingen. Geef het bijvoorbeeld aan een Parkinson-patient en zijn ziekte verdwijnt direct, raar genoeg. Eens de mdma is uitgewerkt komt alles spijtig genoeg terug natuurlijk, + een xtc-kater, vandaar dat het het niet waard is. Maar ik sluit niet uit dat eens door mdma een middel tegen Parkinson wordt gevonden.

En het moraal achter dat verhaal: "Je mag zoveel rommel nemen dat je wilt, paar uren sauna en het is er toch allemaal uit..."

Niet dus
        Last edited by Genjuro; 14-03-2007, 18:47.
        the one and only tabata overlord

Comment

Originally posted by Genjuro View Post

Toen het nog legaal was werd het veel gebruikt(van horen zeggen), tegenwoordig ken ik nog maar 1 BBer die het gebruikt. De rest gebruikt GABA(legaal en familie van GHB) voor een vergelijkbare werking.
          GABA is in Nederland helaas al een tijdje verboden. Waarschijnlijk omdat het zo goed werkte .
          Groei, Groeier, Groeist

Comment

Originally posted by Creabeest View Post
            GABA is in Nederland helaas al een tijdje verboden. Waarschijnlijk omdat het zo goed werkte .
            huh? Meen je dat?

raar, want ik heb gaba van dymatize eergisteren nog in mn supplementenshop zien staan...(in België)
            Last edited by Genjuro; 14-03-2007, 22:53.

Comment

Originally posted by Genjuro View Post
              Zelfs XTC heeft ook mogelijkheden tot geneeskundige toepassingen. Geef het bijvoorbeeld aan een Parkinson-patient en zijn ziekte verdwijnt direct, raar genoeg. Eens de mdma is uitgewerkt komt alles spijtig genoeg terug natuurlijk, + een xtc-kater, vandaar dat het het niet waard is. Maar ik sluit niet uit dat eens door mdma een middel tegen Parkinson wordt gevonden.
              hebt r veel verstand van Genjuro of je hebt ook die docu gezien waar bij ze idd xtc per ongeluk als geneesmiddel voor parkinson hebben ondekt.

wat ik mij nog kan herr is dat persoon last had van parkinson en gebruikte in zn vrije tijd xtc hij merkt dat de parkinson verschijnselen idd heeel wat minder werden heeft dat dus gemeld en is aan een serie testen onderworpen en hoe de verder verloop was tja me dont know meer geheugen laten mij in de steek.
              test schijnt ook zeer positief eff te hebben op geheugen

Eigen Kracht - Website over fitness, afvallen en doping
              Last edited by onderhandelen; 15-03-2007, 03:36.
              We like it

Comment

Produkt

mail een vriend | print produktGABA

[Dymatize]

100% zuivere GABA zorgt voor meer spiermassa en minder lichaamsvet.
                Met GABA powder is het mogelijk om het gehalte aan groeihormonen met 600% te doen laten stijgen. Een combinatie van een hoog gehalte aan groeihormonen en krachttraining zorgt voor een toename van de spieromvang en spierkracht en minder lichaamsvet.
                Groeihormoon-releasers zoals GABA zorgen ervoor dat de groeihormoon-afgifte op een hoog peil wordt gebracht. Een bijkomende eigenschap van GABA is dat de nachtrust beter verloopt, de remfase wordt langer en tijdens deze fase worden de grootste hoeveelheden groeihormoon afgegeven.

[Dymatize]Normale prijsOnze prijsUw voordeelGABA€ 29.50€ 25.5014%111 gram
                Aantal : Gebruik 5 gram, (=1 theelepel) 20 minuten voor het slapen gaan innemen.
                Samenstelling (Serving size 3 scoops)
                ADH* Gamma Aminobutyric Acid (GABA) 3 gr *ADH = aanbevolen dagelijkse hoeveelheid Gerelateerde produkten Pro GABA [Dorian Yates]

GABA - Dymatize

DIT IS GABA,MAAR ALS JULLIE DIT BEDOELEN?????
                DEZE PRODUCT HEB IK WEL GEHA.,WERD ER HEEL SLAP IN ME BENEN,ALS IK HET IN NAM,RAAR GEVOEL
                HEB DE TROEP DREKS DOOR DE PLEE GESPOELD

Comment

Originally posted by alle View Post
                  Produkt

mail een vriend | print produktGABA

[Dymatize]

100% zuivere GABA zorgt voor meer spiermassa en minder lichaamsvet.
                  Met GABA powder is het mogelijk om het gehalte aan groeihormonen met 600% te doen laten stijgen. Een combinatie van een hoog gehalte aan groeihormonen en krachttraining zorgt voor een toename van de spieromvang en spierkracht en minder lichaamsvet.
                  Groeihormoon-releasers zoals GABA zorgen ervoor dat de groeihormoon-afgifte op een hoog peil wordt gebracht. Een bijkomende eigenschap van GABA is dat de nachtrust beter verloopt, de remfase wordt langer en tijdens deze fase worden de grootste hoeveelheden groeihormoon afgegeven.

[Dymatize]Normale prijsOnze prijsUw voordeelGABA€ 29.50€ 25.5014%111 gram
                  Aantal : Gebruik 5 gram, (=1 theelepel) 20 minuten voor het slapen gaan innemen.
                  Samenstelling (Serving size 3 scoops)
                  ADH* Gamma Aminobutyric Acid (GABA) 3 gr *ADH = aanbevolen dagelijkse hoeveelheid Gerelateerde produkten Pro GABA [Dorian Yates]

GABA - Dymatize

DIT IS GABA,MAAR ALS JULLIE DIT BEDOELEN?????
                  DEZE PRODUCT HEB IK WEL GEHA.,WERD ER HEEL SLAP IN ME BENEN,ALS IK HET IN NAM,RAAR GEVOEL
                  HEB DE TROEP DREKS DOOR DE PLEE GESPOELD
                  Inderdaad de gaba die ik tegen ben gekomen...

Dat slap in je benen voelen is door het prikkelen van de gaba-receptor, en kan je ook hebben met ghb. Er staat niet voor niks 20 minuten voor het slapengaan innemen

Comment

How maar 75 kg. Haal ik dit ook als ik een kuur zet.
                    Powerlifting-forum.nl

Comment

GABA is sinds 1 september 2002 verboden omdat het als geneesmiddel voor sommige zenuwaandoeningen wordt gebruikt.

Deslaniettemin is er vrij makkelijk aan te komen in vele smartshops in Nederland.
                      Groei, Groeier, Groeist

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X