knal kuurtje.....

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• knal kuurtje.....

Hallo allemaal ben nu weer lekker al twee jaar actief aan het trainen, zoals het hoort. En heb wel weer eens zin om lekker te knallen op een kuurtje.
    Zou 4e kuurtje worden dan. Had een massa kuurtje van 10 weken in gedachten.

Wil gaan kuren met tren e en tes e. Heb als frontload super tren voor de eerste 2 weken is 150mg/ml waarvan 60 mg tren a, 60 mg tren e en 30 mg parabolan.

Alle spullen zijn van GS

Had hem zo in gedachten.

Week 1 600mg super tren tes e 750mg
    week 2 600mg super tren tes e 750mg
    week 3 t/m10 300mg tren e tes e 750mg

Nakuur week 13 t/m 16 Nolvadex 40 mg/per dag.

Gaarne eventuele opmerkingen, aanmerkingen.

Alles is nog te wijzigen.

Maar dit leek me wel wat, hoop er 10 kg mee te pakken en acht vast te houden.

Oh ja ff een vraagje kan ik de tren en de tes in dezelfde spuit doen en dan prikken of liever apart injecteren??. Weet van deca en tes dat je die gewoon kunt mengen in dezelfde spuit. Scheelt namelijk weer de helft prikken dan.
    Was eigenlijk van plan als het gemengd kan worden om maar twee keer per week te prikken i.p.v. vier. Namelijk maandag en donderdag.

Comment

ziet er goed kuurtje uit, maar je ballen gaan wel krimpen denk ik. HCG ms? Ik zou ook tren weekje vroeger stoppen dan test om eventuele libidoproblemen te vermijden, maar dat kies je zelf.

En tren en test kan idd in dezelfde spuit. Enkel waterbasis mixed met oliebasis geeft problemen, bv winny depot en test tegelijk
      the one and only tabata overlord

Comment

Ok, heb nog wel pregnyl liggen kan ik eventueel nog wel gebruiken i.d.d als me ballen gaan krimpen. Misschien wel goed idee om de tren weekje eerder te stoppen. thnx

Comment

2x in de week ionjecteren is prima. Op maandag bijvoorbeeld 2 ml tren en 1 ml test en op donderdag 2 ml tren en 2 ml test. 4 ml is wat mij betreft de max qua hoeveelheid ineens. Tren en test kunnen samen in een spuit.
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by wicked View Post
            Ok, heb nog wel pregnyl liggen kan ik eventueel nog wel gebruiken i.d.d als me ballen gaan krimpen. Misschien wel goed idee om de tren weekje eerder te stoppen. thnx
            Het is toch niet zo'n ramp als ze iets kleiner worden?? Trekt toch weer bij?? ( is toch alleen dat je de gains dat wat moeilijker vast kunt houden?)

Comment

Als ik kuur dan injecteer ik altijd 3keer per week.
              Maandag woensdag en vrijdag.
              Is het beter zo?
              Of doen ze het in 2keer om niet te veel te prikke?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X